[WAW] trasy

Data: 2012-03-19 17:11:15
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Sun, 18 Mar 2012 22:39:48 +0100, Picia naskrobał/a:

Wysyłają mnie na 2 tygodnie do Wawy. Będę mieszkał w MDM przy Placu Konstytucji. Postanowiłem wsiąść swoje dwa kółka. Niestety będę pracował do 18:00 tak że zostaje wieczór do jeżdżenia.
Jakie byście trasy polecili bądź strony www gdzie by można coś zaplanować lub podejrzeć. Nie bardzo znam Wawę i będę musiał jeździć z mapą ew. korzystać ze smartfonu z Garminem..

Ale jakie trasy masz na mysli, tak w kilometrach? I czy wolisz asfalt, smieszki,
czy jakies gorki-dolki?

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-19 22:30:20
Autor: Wojtek B
[WAW] trasy

Użytkownik "rmikke" <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> napisał w wiadomości news:jk7pbj02akmdrn.newsguy.com...
[...]

Jakie górki dołki przecież to centrum. Po 18.00 nie dojedzie w takie miejsca.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2012-03-19 23:22:57
Autor: krzysztof dąbrowski
[WAW] trasy
Pytanie podstawowe, jaki masz rower i co preferujesz? no i czy masz dobre lampki?
k.

Data: 2012-03-19 23:53:44
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Mon, 19 Mar 2012 22:30:20 +0100, Wojtek B naskrobał/a:

[...]

W kwadrans dojedzie w miejsce, gdzie mi sie udalo rame polamac. Downhill to to
nie
jest, ale zjazd jest fajny, a podjazd niekoniecznie zrobisz rowerem :P

Data: 2012-03-20 13:49:22
Autor: szufla
[WAW] trasy
W kwadrans dojedzie w miejsce, gdzie mi sie udalo rame polamac. Downhill to to
nie
jest, ale zjazd jest fajny, a podjazd niekoniecznie zrobisz rowerem :P

Piszesz o zjezdzie, ktory na dole przecina alejke na ktorej centralnie w linii zjazdu stoi latarnia ?:)

sz.

Data: 2012-03-20 13:15:39
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Tue, 20 Mar 2012 13:49:22 +0100, szufla naskrobał/a:

[...]

Nie, Wal Zawadowski tuz przy plocie bodajze Portu Czerniakowskiego. Jest stromo,
jest waska, sa krzale, tylko zjazd dosc krotki (tam sa w zasadzie dwa waly obok
siebie, rame polamalem miedzy nimi).

A tego z latarnia nie znam, gdzie to?

Data: 2012-03-20 17:33:58
Autor: Zachu
[WAW] trasy

Ale jakie trasy masz na mysli, tak w kilometrach? I czy wolisz asfalt,
smieszki,
czy jakies gorki-dolki?

Jakie gĂłrki doÂłki przecieÂż to centrum. Po 18.00 nie dojedzie w takie
miejsca.

W kwadrans dojedzie w miejsce, gdzie mi sie udalo rame polamac. Downhill to to
nie
jest, ale zjazd jest fajny, a podjazd niekoniecznie zrobisz rowerem :P

Kopiec PW
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=16&lat=52.21099&lon=21.05636&layers=00B000TTF&mlat=52.21110&mlon=21.05610

--
Zachu

Data: 2012-03-20 16:43:13
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Tue, 20 Mar 2012 17:33:58 +0100, Zachu naskrobał/a:

[...]

O prosze, jeszcze blizej i znacznie wyzej :D

Data: 2012-03-20 18:23:34
Autor: szufla
[WAW] trasy
Data: 2012-03-21 13:24:52
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Tue, 20 Mar 2012 18:23:34 +0100, szufla naskrobał/a:

Tutaj :)

http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=19&lat=52.21861&lon=21.0309&layers=00B000TTF&mlat=52.21861&mlon=21.03090

http://foorum.pl/watek/v-max-z-agrykoli,964151.html

Na agrykoli to bym sie nie odwazyl Vmax robic - na dole ludzie laza, a piesi,
jak wiadomo, sa nieprzewidywalni. Do rozpedzania sie w DC polecam Spacerowa ;D

Data: 2012-03-21 16:13:59
Autor: szufla
[WAW] trasy
Na agrykoli to bym sie nie odwazyl Vmax robic - na dole ludzie laza, a piesi,
jak wiadomo, sa nieprzewidywalni. Do rozpedzania sie w DC polecam Spacerowa ;D

Nie mialem na mysli asfaltu tylko slynny stok gdzie kiedys byla skocznia.

sz.

Data: 2012-03-21 17:23:10
Autor: rmikke
[WAW] trasy
Dnia Wed, 21 Mar 2012 16:13:59 +0100, szufla naskrobał/a:

[...]

Tak, zaznaczyles na mapie. Moja uwaga dotyczyla tytulu z Twojego linku (tresci
na razie nie czytalem, zostawiam to sobie na wieczor).

Data: 2012-03-22 01:22:25
Autor: KubaS
trasy
Po pierwsze polecam park za sejmem, jest sporo asfaltu i można znaleźć
parę ścieżek, na mtb możesz wybrać się w okolice Cytadeli i poszukać
innych fortów na terenie miasta.

Nie są to długie trasy, ale lepszy rydz niż nic.
Aby sobie lepiej pojeździć trzeba udać sie na przedmieśćia, albo poza
miasto.

Pozdrawiam
Kuba

[WAW] trasy