trawa

Data: 2020-04-16 11:26:13
Autor: J.F.
trawa
pojawily sie automaty z maseczkami, ale polowe zajmuje inny towar.

napis glosi, ze to weedpoint.pl

zobaczcie na "produkty".

O co tu chodzi - trawa bez bez trawy, czy nam Unia zalegalizowala ?
Ceny zdaja mi sie byc wysokie, ale chyba zamierzaja na tym zarobic ...

J.

Data: 2020-04-16 12:27:01
Autor: Michal Jankowski
trawa
W dniu 16.04.2020 o 11:26, J.F. pisze:
[...]

Trawa bez trawy.

Znaczy - bez tego najważniejszego związku odurzającego. Po co komu taka trawa, to nie wiem, ale się sprzedaje...

   MJ

Data: 2020-04-16 03:35:04
Autor: Kris
trawa
W dniu czwartek, 16 kwietnia 2020 12:27:03 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:

Znaczy - bez tego najważniejszego związku odurzającego. Po co komu taka trawa, to nie wiem, ale się sprzedaje...

Jakoś jesienią był u nas straszny wysyp "sklepów konopnych" chyba z 8 otworzyli. Albo jakieś przepisy złagodzili albo jakaś franszyza weszła na rynek albo to i to. Olejki eteryczne i inne tego typu pierdoły tam sprzedają.

Z tego co widzę to co najmniej 5 już zamknięte więc chyba biznes słaby

Data: 2020-04-16 20:43:11
Autor: Robert Wańkowski
trawa
W dniu 2020-04-16 o 11:26, J.F. pisze:
napis glosi, ze to weedpoint.pl

I u Ciebie za rogiem. :-)
ul. Piłsudskiego 74/320
50-020 Wrocław

Robert

Data: 2020-04-16 20:55:09
Autor: J.F.
trawa
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e98a73b$0$510$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-04-16 o 11:26, J.F. pisze:
napis glosi, ze to weedpoint.pl

I u Ciebie za rogiem. :-)
ul. Piłsudskiego 74/320
50-020 Wrocław

Taaa ... ciekawe, to ma jakis zwiazek przyczynowo skutkowy

Prokuratura Regionalna we Wrocławiu
ul. Piłsudskiego 76/78 i 15/17
50-020 Wrocław

Potwierdza legalnosc, czy powoduje ? :-)

J.

trawa