tray meter poszukiwany

Data: 2015-06-04 21:51:45
Autor: Andrzej Lawa
tray meter poszukiwany
W dniu 04.06.2015 o 18:50, platformowe głupki pisze:
poszukiwany dobry tray meter do windows,
jakiś tool pokazujący parametry systemu jak zajętość cpu, aktywność
dysku, zajętość ramu...

znacie coś?

NTG

Spieprzaj dziadu

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-06-06 09:54:24
Autor: Podmiot Liryczny
tray meter poszukiwany
W dniu 2015-06-04 o 21:51, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Na jesieni jego formacja dostanie mandat (albo dwa) i skończy się finansowanie prowokatora.
Chyba, że mu się to spodobało i będzie dalej grał ludziom na nerwach - za darmo;)

LP

Data: 2015-06-06 19:12:20
Autor: platformowe głupki
tray meter poszukiwany
tak chłopcy i europa...

Data: 2015-06-08 08:26:14
Autor: Marek
tray meter poszukiwany

Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:mkv9ln$ecn$1node1.news.atman.pl...
tak chłopcy i europa...

Czy ty aby nie jesteś pedziem? Bo jak czytam twoje posty to odnoszę takie wrażenie...

--
Pzdr.
Marek

Data: 2015-06-08 18:25:56
Autor: platformowe głupki
tray meter poszukiwany
ja nie wiem, trzeba by zapytać tuska albo kogoś z po, oni wiedzą wszystko lepiej... zresztą i europa mi nie daje, a tuskowcom a jakże...

tray meter poszukiwany