Data: 2017-03-22 10:24:02 | |
Autor: cytawa | |
trefna opona | |
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Ale w koncu bylo ok. Bywa, ze opona jest nieco za luzna i zle sie uklada w obreczy. Trzeba po lekkim napompowaniu starannie ulozyc opone tak by sie rowno ulozyla. Wtedy dopiero mozna mocno dopompowac. Ponadto gdy opona jest stara to guma jest nieco twarda i sliska, co sprzyja wypychaniu opony z obreczy. Najprosciej to zmienic opone na inna, chocby tania, i porownac. Jan Cytawa |
|
Data: 2017-03-23 23:51:47 | |
Autor: Titus Atomicus | |
trefna opona | |
In article <58d242b2$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>,
cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote: Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:Ale wydaje mi sie ze wczesniej nie byla luzna. Trzeba po lekkim napompowaniu starannie ulozyc opone tak by sie rowno ulozyla. Wtedy dopiero mozna mocno dopompowac.To jasne. Dlatego pisalem, ze z trudnoscia napompowalem kolo po tej pierwszej awarii. Ponadto gdy opona jest stara to guma jest nieco twarda i sliska, co sprzyja wypychaniu opony z obreczy.A nie ma na to sposobu? Opona wprawdzie stara, ale w idealnym optycznie stanie (niejezdzona). Najprosciej to zmienic opone na inna, chocby tania, i porownac. To nie takie proste. Bo to kolo 16" (skladak) i mi sie zapasowe opony skonczyly. Sprobuje z przednia, ale pamietam, ze z tamta (Big Apple) tez cos bylo nie tak. -- TA |
|