trenazer Imagic problem z tetnem

Data: 2012-09-06 11:43:18
Autor: Lukasz Goran
trenazer Imagic problem z tetnem
Witam
    Dziś wsiadłęm po dłuższym czasie nieużywania na trenażer i po około godzinie normalnego treningu tętno zaczęło szaleć- raz wysokie raz niskie... W końcu zdjąłem opaskę i trenażer dalej pokazywał odczyt!!! wyniosłem ją do pokoju obok i odczyt znikł, ale jka tylko zacząłem kręcić czy pozostałe paramerty nie były zerowe to i odczyt tętna się pokazał... O co chodzi? Wcześniej nigdy czegoś takiego nie było:(
Łukasz Gądzik

Data: 2012-09-06 17:43:12
Autor: biodarek
W dniu 2012-09-06 11:43, Lukasz Goran pisze:
[...]

Jeśli mieszkanie w bloku, to może za ścianą wprowadził się ktoś ze swoją opaską ;)

Wyłącz-włącz nie pomogło? Ja mam upgradowany Flow do Imagica, a stary komputerek schowany. W takiej sytuacji zacząłbym właśnie od podpięcia samego komputerka Flow. Bez USB.

--
biodarek

Data: 2012-09-06 18:56:17
Autor: Lukasz Goran
trenazer Imagic problem z tetnem
Zmieniłem baterię i przez godzinę nic się nie działo- czyli wszystko było OK. Rzecz jasna w tym czasie wyłączyłem i włączyłem komputer a przez to i program. Zobaczymy co będzie dalej ale póki co mam nadzieję jeździć jeszcze na zewnatrz:)
Łukasz Gądzik

trenazer Imagic problem z tetnem