trenażer a mój rower

Data: 2020-02-04 19:56:14
Autor: mmm
trenażer a mój rower
Mam stary rower czyli unibike viper z około 2008 roku,
chciałbym dokupić do tego trenażer. Nie che sie bawić w odkręcanie kół.

Ogladam sobie wymagania np. "Tacx Flux Smart"
  Kompatybilność kaset: Shimano, SRAM, Campagnolo; 10 & 11 speed.

I tak w sumie nie wiem czy to sie da połączyć bo mam 8 przerzutek a nie 10 czy 11, co prawda przerzutki na 100% Shimano.

Da rade połaczyć mój rower z trenażerem, albo jak podejść do tego problemu ?

mmm

Data: 2020-02-04 12:41:15
Autor: WS
trenaĹźer a mĂłj rower
On Tuesday, February 4, 2020 at 7:56:16 PM UTC+1, mmm wrote:
[...]

bebenek dla 8s jest chyba tej samej szerokosci co 10s, wiec powinno dzialac

Data: 2020-02-05 00:09:59
Autor: mmm
trenażer a mój rower
W dniu 04.02.2020 o 21:41, WS pisze:
[...]