trenażer tacx speedmatic - montaż - pomocy!!!

Data: 2010-01-04 15:23:27
Autor: kurazjadłalemura
trenażer tacx speedmatic - montaż - pomocy!!!
Witam,
Kupiłem ten sprzęt, ale trochę mam kłopot z montażem - instrukcja nie
jest zbyt dokładna. W końcu jakoś mi się udało, ale opona za słabo
naciska na tuleję - przy choćby odrobine mocniejszym przekreceniu
korby opona slizga sie po tuleji. Zamontowałem przejściówkę do szosy
bo na takich jeżdżę. Próbowałem regulować nacisk opony na tuleję śrubą
do tego stworzoną, ale najwyżej lekko dotyka i potem konczy sie
skala.... coś źle zamontowałem?
Proszę o pomoc.
PPer.

Data: 2010-01-05 07:12:01
Autor: kokeshi
kurazjadłalemura wrote:

> [...]
  > bo na takich jeżdżę. Próbowałem regulować nacisk opony na tuleję śrubą
  > do tego stworzoną, ale najwyżej lekko dotyka i potem konczy sie

  Ja maialem podobny problem z Satori - okazalo sie, ze uzylem zlej przejsciowki (w zestawie byly dwie).
  Nie wiem jednakowoz, czy speedmatic ma podobna konstrukcje, wiec moze sie okazac, ze problem lezy gdzie indziej.

  pzdr,
--
     k.

Data: 2010-01-05 07:21:00
Autor: PeJot
kurazjadłalemura pisze:
[...]

Jaki rozmiar koła ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-01-05 08:21:26
Autor: kurazjadłalemura
On 5 Sty, 07:21, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:
kurazjad alemura pisze:

> Witam,
> Kupi em ten sprz t, ale troch mam k opot z monta em - instrukcja nie
> jest zbyt dok adna. W ko cu jako mi si uda o, ale opona za s abo
> naciska na tulej - przy cho by odrobine mocniejszym przekreceniu
> korby opona slizga sie po tuleji. Zamontowa em przej ci wk do szosy
> bo na takich je d . Pr bowa em regulowa nacisk opony na tulej rub
> do tego stworzon , ale najwy ej lekko dotyka i potem konczy sie
> skala.... co le zamontowa em?

Jaki rozmiar ko a ?

--
P. Jankisz
O rowerach:http://coogee.republika.pl/pj/pj.html

Słuchajcie! Już jest ok.
W końcu wszedłem na stronę tacxa i tam są poprawione manuale + kilka
ważnych rysunków, które mnie naprowadziły. - źle nasadzałem tę śrubę
która wchodzi w element hamujący.
ps. Dobrze ze nie zdążyłem nic popsuć.
Dzięki i pozdrawiam
PPer

trenażer tacx speedmatic - montaż - pomocy!!!