treści dla dzieci z pogranicza porno

Data: 2012-03-02 10:41:38
Autor: Marek
treści dla dzieci z pogranicza porno
Zapisałem dzieci na kurs języka angielskiego metodą e-learningową. Ku mojemu zaskoczeniu po kilku dniach nauki córka spytała mnie "co to jest strona pornograficzna?". Okazało się, że w materiałach edukacyjnych jest quiz na którym przedstawiony mężczyzna ogląda kobiece wdzięki. Do quizu należy dobrać odpowiedź co ten mężczyzna robi. Jedną z odpowiedzi jest, że ogląda on stronę pornograficzną. Przejrzałem na szybko materiały edukacyjne tej firmy i okazuje się, że jest więcej takich kwiatków mniej lub bardziej nadających się dla dorosłych niż dla dzieci.

Czy można gdzieś zaskarżyć/zgłosić użycie w edukacji tego typu nacechowanych treści?

Marek

Data: 2012-03-02 12:10:38
Autor: Gabor
treści dla dzieci z pogranicza porno
nacechowanych treści?

możesz zapodać link do obrażkuów. Jako Mecenas na szybko Ci ocenię

Gabor

Data: 2012-03-02 14:44:07
Autor: maruda
W dniu 2012-03-02 12:10, Gabor pisze:
nacechowanych treści?

możesz zapodać link do obrażkuów. Jako Mecenas na szybko Ci ocenię

Gabor

P...da, nie mecenas.
Jako dupek będzie bił pianę przez kolejne posty.

Kolina - Ty juĹź dobrze wiesz co...
(cytat z nagłówka posta:
)

--
Dziękuję. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-03-02 19:17:22
Autor: Irokez
Użytkownik "Gabor" <Gabor_Surmejto@buzziaczek.pl> napisał w wiadomości news:jiq9rp$d6h$1inews.gazeta.pl...
nacechowanych treści?
możesz zapodać link do obrażkuów. Jako Mecenas na szybko Ci ocenię
Gabor

mecenas nie może się zdecydować przez jakie UÓ pisze się obraŻki ;]

--
Irokez

Data: 2012-03-02 22:56:05
Autor: p 47
treści dla dzieci z pogranicza porno

Użytkownik "Gabor" <Gabor_Surmejto@buzziaczek.pl> napisał w wiadomoœci news:jiq9rp$d6h$1inews.gazeta.pl...
>nacechowanych treści?

możesz zapodać link do obrażkuów. Jako Mecenas na szybko Ci ocenię

Gabor

Kolina,- tradycyjne: spier...j!!

Data: 2012-03-02 18:45:36
Autor: RD
W dniu 2012-03-02 10:41, Marek pisze:
Zapisałem dzieci na kurs języka angielskiego metodą e-learningową. Ku

Czy w regulaminie usługi / kursu, jest informacja, że osoba przystępującą do kursu musi być osobą pełnoletnią?

Ile lat mają "dzieci"? Do, czy powyżej 18 roku życia?

Jeśli na pierwsze pytanie odpowiedź brzmi tak, a na drugie nie, to znaczy, że sam jesteś odpowiedzialny za zaistniałą sytuację.

Data: 2012-03-02 19:46:37
Autor: Gabor
treści dla dzieci z pogranicza porno
znaczy, że sam jesteś odpowiedzialny za zaistniałą sytuację.

internet w polsce po krywa kolejne BiałE Plamy i ewidentnie dociera na prowincję, gdzie uważają że słowo pornografia jest przeklęte i grzeszne

Mecenas

Data: 2012-03-02 20:12:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.03.2012 10:41, Marek pisze:
Zapisałem dzieci na kurs języka angielskiego metodą e-learningową. Ku

Kurs dla dzieci?

mojemu zaskoczeniu po kilku dniach nauki córka spytała mnie "co to jest
strona pornograficzna?". Okazało się, że w materiałach edukacyjnych jest

Straszne. Jak ona teraz z tą traumą będzie żyć?

[...]

Twoje pytanie jest zbyt ogólne. Co to są "takie kwiatki"? Dlaczego czytający mają ci uwierzyć na słowo, że obiektywnie są to treści nieodpowiednie dla dzieci?

Np. używanie słowa "pornografia" samo w sobie pornografią nie jest, więc możesz to najwyżej zgłosić lokalnemu proboszczowi.

Czy można gdzieś zaskarżyć/zgłosić użycie w edukacji tego typu
nacechowanych treści?

A nie wolałbyś gdzieś zgłosić osoby odpowiedzialnej za to, że nie potrafisz sklecić sensownego zdania? ("tego typu nacechowanych treści" - ROTFL)

Data: 2012-03-02 21:04:47
Autor: Marek
Andrzej Lawa wrote:
Twoje pytanie jest zbyt ogólne. Co to są "takie kwiatki"? Dlaczego czytający mają ci uwierzyć na słowo, że obiektywnie są to treści nieodpowiednie dla dzieci?

Moje pytanie jest dość konkretne. Przypomnę ci: Czy można gdzieś zaskarżyć/zgłosić użycie w edukacji tego typu nacechowanych treści?

Nie przypominam sobie bym prosił o ocenę tego co widzę ani nie proponowałem sesji wspólnego oceniania. Nie sądzę też, aby np. twoje zdanie po przedstawieniu screenów miało jakiekolwiek dla mnie, heh, "obiektywne" znaczenie.

[...]

Udało ci się, masz swoją gałąź tego wątku. Możesz wyjaśniać innym czym jest używanie słowa "pornografia", a czym nie jest (nawet jeśli o to nie pytają). Może sam potrzebujesz sobie zwerbalizować te sprawy. Baw się dobrze.

Marek

Data: 2012-03-02 21:30:56
Autor: Gabor
treści dla dzieci z pogranicza porno
Nie przypominam sobie bym prosił o ocenę tego co widzę ani nie

prosisz o paradę, a do nas PRAWIKÓW odnosisz się wrogo, więc użyj gugla lub zapłać za poradę

Mecenas

Data: 2012-03-02 21:49:53
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.03.2012 21:04, Marek pisze:
Andrzej Lawa wrote:
[...]

To nie jest ani konkretne, ani poprawne gramatycznie.

Nie przypominam sobie bym prosił o ocenę tego co widzę ani nie
proponowałem sesji wspólnego oceniania. Nie sądzę też, aby np. twoje

No to w takim razie te "nacechowane treści" (swoją drogą to bełkot zabawniejszy niż "w każdym bądź razie") zgłaszaj... na Berdyczów.

Data: 2012-03-02 22:17:30
Autor: Marek
Andrzej Lawa wrote:

No to w takim razie te "nacechowane treści" (swoją drogą to bełkot zabawniejszy niż "w każdym bądź razie") zgłaszaj... na Berdyczów.

W ramach własnego rozwoju możesz przeczytać o znaczeniu wyrazu "nacechować". Wyraz "treści" również jest dobrze objaśniony.

http://www.sjp.pl/nacechowa%E6
http://sjp.pwn.pl/szukaj/nacechować

Ale ogólnie tak jak napisałem: baw się dobrze, gałąź tego wątku jest twoja, nie oczekuję porad od każdego.

Marek

Data: 2012-03-03 22:23:45
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.03.2012 22:17, Marek pisze:
Andrzej Lawa wrote:

[...]

Teraz naucz się składać te wyrazy sensownie - bo póki co nadal się nie zorientowałeś, że piszesz o wróbelku który ma jedną nóżkę bardziej.

Data: 2012-03-03 13:55:31
Autor: to
treści dla dzieci z pogranicza porno
begin Marek
[...]

To nie jest platforma płatnych porad prawniczych, żebyś mógł cokolwiek od
kogokolwiek wymagać. Ogarnij się.

Data: 2012-03-03 21:53:43
Autor: t-1

Użytkownik "Marek" <.@.> napisał w wiadomości

Czy można gdzieś zaskarżyć/zgłosić użycie w edukacji tego typu nacechowanych treści?

Marek

http://www.dyzurnet.pl/

t-1

treści dla dzieci z pogranicza porno