triumph tiger - czy to norma ?

Data: 2010-05-10 06:36:26
Autor: zuzka600f
triumph tiger - czy to norma ?
  Czesc :)

On 10 Maj, 00:12, Mad <roadrunne...@wp.pl> wrote:

czy to normalne że środkowy kolektor/cylinder rozgrzewa się wolniej ?
może moje wątpliwości są jednak słuszne sądząc że coś jest nie tak ?

Mysle, ze prawidlowo kombinujesz, ale czy ten Tiger jest jakos
zwalony, to nie wiem.

ktoś ma jakąś wiedzę/ doświadczenie w temacie ?

Raczej nie, ale zapytaj na forum marki - bynajmniej nie naszym ;)
Bylbys pewnie najaktywniejszym uzyszkodnikiem roku i obudzilbys
admina ;)
Proponuje http://www.triumphrat.net
Dalej jakos sobie znajdziesz wlasciwy poddzial :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek
 i bielizniarka ST

Data: 2010-05-10 07:12:40
Autor: Mad
triumph tiger - czy to norma ?
On 10 Maj, 15:36, zuzka600f <zuzka6...@o2.pl> wrote:
> [...]

admina ;)
Proponujehttp://www.triumphrat.net
Dalej jakos sobie znajdziesz wlasciwy poddzial :)

senk ju !!!

triumph tiger - czy to norma ?