triumph tiger - czy to norma ?

Data: 2010-05-10 14:31:14
Autor: Lisciasty
triumph tiger - czy to norma ?
On 10 Maj, 00:12, Mad <roadrunne...@wp.pl> wrote:

ktoś ma jakąś wiedzę/ doświadczenie w temacie ?

W moim padaku nie zauważyłem takowego objawu ale jakoś specjalnie nie
macałem :>
Natomiast nie polecam tigera przed 2001 (a nawet 2003), co powinno
załatwić sprawę ;)

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2010-05-10 14:59:00
Autor: Mad
triumph tiger - czy to norma ?
On 10 Maj, 23:31, Lisciasty <liscia...@post.pl> wrote:
> [...]

załatwić sprawę ;)

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/

a dlaczego nie poleczasz ? ja się spotkałe z raczej dobrymi opiniami,
szzczególnie między '97-'00.
powiesz coś więcej, pls ?

Data: 2010-05-10 22:43:55
Autor: Lisciasty
triumph tiger - czy to norma ?
On 10 Maj, 23:59, Mad <roadrunne...@wp.pl> wrote:
a dlaczego nie poleczasz ? ja się spotkałe z raczej dobrymi opiniami,
szzczególnie między '97-'00.
powiesz coś więcej, pls ?

Problemy z zapłonem i elektroniką, coś tam było francuskiego bodajże
Sagema,
co potem zmienili na japońskie. No i generalnie mniej kuni ;)
Poczytaj sobie triumphrat.net forum, sporo tam tego ale sporo się
można dowiedzieć.

Data: 2010-05-11 00:00:43
Autor: news.gazeta.pl
triumph tiger - czy to norma ?

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:f2073c07-76bb-4d2a-99f0-655e8d480a92o8g2000yqo.googlegroups.com...
On 10 Maj, 00:12, Mad <roadrunne...@wp.pl> wrote:
Natomiast nie polecam tigera przed 2001 (a nawet 2003), co powinno
załatwić sprawę ;)

Uuu to widze ze musze mojego szybko sprzedac :)

Data: 2010-05-10 22:45:27
Autor: Lisciasty
triumph tiger - czy to norma ?
On 11 Maj, 00:00, "news.gazeta.pl" <adampi...@gazeta.pl> wrote:

Uuu to widze ze musze mojego szybko sprzedac :)

Nie mówię, że jest zły, tylko planując kupno padaki lepiej IMHO
dołożyć
parę tysiaków i mieć potencjalne problemy z głowy, ceny części i
szybkość dostawy tychże
w przypadku trjumfa w Polska to kabaret większy niż Sejm RP :)

Data: 2010-05-11 13:35:22
Autor: news.gazeta.pl
triumph tiger - czy to norma ?
cze
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:8e749d7f-f578-461c-a31f-81dab60d2912p2g2000yqh.googlegroups.com...
On 11 Maj, 00:00, "news.gazeta.pl" <adampi...@gazeta.pl> wrote:

Nie mówię, że jest zły, tylko planując kupno padaki >lepiej IMHO
spokoo. tak jak piszesz najwazniejsze zeby byl w dobrym stanie i prosty co do rocznikow to zmiany byly ale i z uzytkowania 885 jak narazie odpukac mam same dobre wrazenia (no moze poza kultura pracy na wolnych obrotach :) - ale to trzeba polubic ;) )
Ps dlugo latasz swoim tygrysem ?
Pzdr
PanAdol
Tiger '01

Data: 2010-05-11 05:59:51
Autor: Lisciasty
triumph tiger - czy to norma ?
On 11 Maj, 13:35, "news.gazeta.pl" <adampi...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Albo wywalić sondę lambda i wstawić oszukiwacz :]
U mnie poprawili jakoś i nie szarpie na wolnych.

Ps dlugo latasz swoim tygrysem ?
Pzdr
PanAdol

Niezbyt, ze 2,5 roku dopiero z czego ostanie 6 miechów stoi i czeka na
naprawe po dzwonie :/

Data: 2010-05-11 16:27:52
Autor: news.gazeta.pl
triumph tiger - czy to norma ?

Albo wywalić sondę lambda i wstawić oszukiwacz :]
U mnie poprawili jakoś i nie szarpie na wolnych.

Hm u mnei nei szarpie nic na wolnych, wszystko chodzi cacy tylko chodzi jakby wsypac troche gwozdzi do silnika :) Generalnie ten typ tak ma ;)
Na poczatku dziwnie sie zachowywal ale doszedlem zsynchronizowalem przepustnice i od jakis 12 tys km bez problemowo.
Pzdr

triumph tiger - czy to norma ?