trochę OT - padaka DOTPAY.PL

Data: 2010-02-18 19:56:36
Autor: zlotowinfo
trochę OT - padaka DOTPAY.PL
poniekąd swego rodzaju przelew

dotpay.pl padactwo wczoraj 3 smsy nie doszły do mnie (3 ludzi ściemnia?)

dziś 8 maili (zweryfikowane) potwierdzające doszły
a na koncie dotpay tylko jeden z nich

jaka jest alternatywa z dobrymi stawkami?

Data: 2010-02-24 16:31:58
Autor: kashmiri
trochę OT - padaka DOTPAY.PL
zlotowinfo (<usuntousun@go2.pl>) ma odwage pisac:
[...]

PayPal - w PL jest to Website Payments (w wersji USA jest to najuboższa wersja, oprócz tego mają jeszcze kilka innych bardziej wypasionych).

k.

trochę OT - padaka DOTPAY.PL