trochę dziwne pytanie....

Data: 2011-11-29 18:15:56
Autor: Grzybol
trochę dziwne pytanie....
Użytkownik "Jarek S." <pracawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Czy motocyklista może mieć tylko jedną nogę?
Zastanawia mnie to bo widziałem się dzisiaj z kolegą który o mało co nie stracił ręki po przewróceniu się na moto, skończyło się szczęśliwie na
jakiś  śrubach i płytkach tytanowych.....i tak gdybając co by było gdyby
doszliśmy  do owej kwestii jednej nogi. Samochodem można się poruszać
/może nawet nie  koniecznie inwalidzkim, wystarczy z ASB/ a jak wygląda
sprawa z motocyklem?

Jedna laska zawsze mówiła tak: "chłop może być bez ręki, bez nogi, aby kaleką nie był..."

--
Grzybol

trochę dziwne pytanie....