troche inny KVM

Data: 2010-09-30 19:50:01
Autor: Piter
troche inny KVM
Witam!

Czy istnieje "coś" co pozwoli na podłączenie dwóch klawiatur do jednego komputera. Chodzi o jakiś swego rodzaju przełącznik, tak aby działała raz jedna raz druga. Dla uproszczenia: użytkownik raz lubi używać białej klawiatury a za godzinę czarnej.

Data: 2010-09-30 19:54:36
Autor: WAM
troche inny KVM
On Thu, 30 Sep 2010 19:50:01 +0200, "Piter" <jazz_20@wp.pl> wrote:

[...]
A dwoch na USB lub USB+PS/2 nie mozesz podlaczyc rownoczesnie?

WAM

Data: 2010-09-30 21:29:44
Autor: Radosław Sokół
troche inny KVM
W dniu 30.09.2010 19:50, Piter pisze:
[...]

Do tego nie trzeba KVMa. Wystarczy podłączyć dwie klawiatury.
Oczywiście działają obydwie, ale w podanym przez Ciebie przy-
kładzie i tak użytkownik będzie używał tylko jednej naraz.

Data: 2010-09-30 23:43:54
Autor: Piter
troche inny KVM
Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2010093019294400@grush.one.pl...
[...]

tak jednak chodzi oto aby działały na przemian a nie *obie* jednocześnie. Wiem że wymyślam ale klient nasz Pan. Po prostu będą fizycznie blisko siebie i chodzi oto aby przypadkowo odłożona książka czy coś położonego na drugą klawiaturę nie zakłócała spokoju.

Data: 2010-10-01 00:09:24
Autor: WAM
troche inny KVM
On Thu, 30 Sep 2010 23:43:54 +0200, "Piter" <jazz_20@wp.pl> wrote:

[...]
Kiedys byly takie nakladki na klawiature ktore przed tym zabezpieczaly
:))

A na powaznie - proste pytanie do wujka g. i masz odpowiedz:
http://www.networktechinc.com/kmspltpc.html

WAM

Data: 2010-10-01 07:32:34
Autor: Piter
troche inny KVM
Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nc2aa65lg0vl714pnsaf7ebtkm30l9i4qs@4ax.com...
[...]

oto chodziło, teraz jeszcze żeby to znaleźć w polskiej dystrybucji :)
dzięki

troche inny KVM