trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )

Data: 2011-01-12 02:19:04
Autor: Kuba
trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
witam mam do oddania ¶liczne pieski
mama jest jest nie duża ( 17 kg ) ze schroniska , a tata to rodowodowy
owczarek podhalański.
pieski urodziły się 18 sierpnia 2009
s± pogodne, wesołe i bardzo kochane
jak dorosn± będ± psami ¶rednimi koło 30-35 kg
oddaje bo mam już 3 inne psy ( w tym mamę i tatę )

fotki psów http://picasaweb.google.com/poburka1/Pieski#

na wszelkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie 503 450 960

albo mailowo poburka(at)topr.pl

Data: 2011-01-13 01:09:32
Autor: Kuba
trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )

przepraszam

oczywi¶cie urodziły się 18-08-2010 i sa do oddania bezpłatnie

Data: 2011-01-13 21:52:05
Autor: Włodzimierz Barchacz
trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
Kuba <poburka@gmail.com> napisał(a):

przepraszam

oczywi=B6cie urodzi=B3y si=EA 18-08-2010 i sa do oddania bezp=B3atnie

Aaaa, jak bezplatnie to dobrze:).
Szkoda, ze nie jestem psiarzem;).

Data: 2011-01-14 08:08:35
Autor: Magdalena W.
trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )

Użytkownik "Kuba" <poburka@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

witam mam do oddania ¶liczne pieski

oddaje bo mam już 3 inne psy ( w tym mamę i tatę )

To może czas pomy¶leć o sterylce mamy lub kastracji taty piesków, żeby nie mnożyc psich nieszczę¶ć?
Mało to na ¶wiecie psów, którymi nie ma się kto zaj±ć?

pozdrawiam
Magdalena

Data: 2011-01-14 00:39:57
Autor: Kuba
On 14 Sty, 08:08, "Magdalena W." <psia...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Kuba" <pobu...@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

mnożyc psich nieszczę¶ć?
Mało to na ¶wiecie psów, którymi nie ma się kto zaj±ć?

dziękuje za ¶wietn± radę

szczeniaczki były planowane i jak nikt ich nie weĽmie to zostan± u
mnie

Data: 2011-01-16 10:17:27
Autor: t-1
trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )

Użytkownik "Kuba" <poburka@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5098c037-4d69-4046-9065-4e733f1fc69bk3g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Magdalena

dziękuje za ¶wietn± radę

szczeniaczki były planowane i jak nikt ich nie weĽmie to zostan± u

I czy na pewno psy się urodziły a nie wyszczeniły.
Co w takim razie zrobiły (zrobi±) Twoje dzieci?

t-1

Data: 2011-01-16 13:23:23
Autor: animka
trochę nie na temat śliczne psiaki d o oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
W dniu 2011-01-16 10:17, t-1 pisze:
UĹĽytkownik "Kuba"<poburka@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
On 14 Sty, 08:08, "Magdalena W."<psia...@gazeta.pl>  wrote:
UĹĽytkownik "Kuba"<pobu...@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

witam mam do oddania śliczne pieski
oddaje bo mam juĹĽ 3 inne psy ( w tym mamÄ™ i tatÄ™ )

To może czas pomyśleć o sterylce mamy lub kastracji taty piesków, żeby nie
mnożyc psich nieszczęść?
Mało to na świecie psów, którymi nie ma się kto zająć?

pozdrawiam
Magdalena

dziękuje za świetną radę

szczeniaczki były planowane i jak nikt ich nie weźmie to zostaną u
mnie

I czy na pewno psy się urodziły a nie wyszczeniły.
Co w takim razie zrobiły (zrobią) Twoje dzieci?

Przecież wyszczeniły, czy urodziły to to samo :-)
Tylko "urodziły" brzmi bardziej inteligentnie.

--
animka

Data: 2011-01-16 20:31:37
Autor: Yogi\(n\)
trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
Użytkownik "Kuba" <poburka@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:19f10a22-6468-4539-84c9-5b02595aab6bi41g2000vbn.googlegroups.com...
witam mam do oddania ¶liczne pieski

A gdzie s± te pieski? Te¶ciowi kto¶ otruł wła¶nie psa, więc szuka następcy (ma już dwa, ale tam zawsze były przynajmniej trzy psy, sarny, sowa, raz nawet dzik ;-) - kotów i ptaków nawet nie liczę.
Pies miałby jak w raju, oczywi¶cie psim raju, bo do biegania prawie pół hekatara podwórka, las za płotem, nocleg w stajni (specjalne psie wej¶cie), pełna micha i dobrzy ludzie, w tym dzieci, sporadycznie także moje ;-).

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-01-17 00:25:44
Autor: animka
W dniu 2011-01-16 20:31, Yogi(n) pisze:
UĹĽytkownik "Kuba"<poburka@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
witam mam do oddania śliczne pieski

A gdzie są te pieski? Teściowi ktoś otruł właśnie psa, więc szuka następcy
(ma już dwa, ale tam zawsze były przynajmniej trzy psy, sarny, sowa, raz
nawet dzik ;-) - kotĂłw i ptakĂłw nawet nie liczÄ™.
Pies miałby jak w raju, oczywiście psim raju, bo do biegania prawie pół
hekatara podwórka, las za płotem, nocleg w stajni (specjalne psie wejście),
pełna micha i dobrzy ludzie, w tym dzieci, sporadycznie także moje ;-).

Aż się boję, żeby Twojemu teściowi nie otruli pozostalych zwierząt.
Współczuję!

--
animka

Data: 2011-01-17 16:54:39
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:igvvh2$rul$1node1.news.atman.pl...
Aż się boję, żeby Twojemu teściowi nie otruli pozostalych zwierząt.
Współczuję!

To się przydarzyło takiemu psu- włóczędze, który miał zwyczaj po nocach "buszować" po okolicy. Inne psy tak nie robią i raczej nie ma z nimi problemu. (brama jest zamknięta, psy w nocy spuszczone, zresztą one są zamykane tylko gdy ktoś obcy po raz pierwszy przyjeżdża, poza tym nie są agresywne więc łańcucha nie znają).
Możliwe też, że zeżarł coś trującego, może nie być tu winy żadnego sąsiada. Wrócił nad ranem i zdechł po domem.
Sąsiedzi też mają zwierzęta i nie wiem o żadnych zatargach na tle ziwerząt (ani innych), dlatego całkiem mozliwe, że to jakas trucizna nieprzeznaczona dla psa.

Data: 2011-01-17 01:10:48
Autor: Kuba
On 16 Sty, 20:31, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Kuba" <pobu...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:19f10a22-6468-4539-84c9-5b02595aab6bi41g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]

pełna micha i dobrzy ludzie, w tym dzieci, sporadycznie także moje ;-).

Witam pieski s± 10km od Zakopanego
ale czasem bywam gdzie¶ w Polsce, także może bym podrzucił  przy
okazji

pozdrawiam

Data: 2011-01-17 16:48:24
Autor: Yogi\(n\)
trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
Użytkownik "Kuba" <poburka@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:85744c88-4e8b-4679-b8b0-9b2d55185f37m35g2000vbn.googlegroups.com...

Witam pieski s± 10km od Zakopanego
ale czasem bywam gdzie¶ w Polsce, także może bym podrzucił  przy
okazji
E, do Zakopanego to mam niedaleko i często bywam. Pogadam z te¶ciem, jesli nie ma innego na oku (ludzie często przynosza do niego zwierzęta) to dam znać i się umówimy.

Data: 2011-01-17 23:49:09
Autor: animka
trochę nie na temat śliczne psiaki d o oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
W dniu 2011-01-17 10:10, Kuba pisze:
Witam pieski sÄ… 10km od Zakopanego
ale czasem bywam gdzieĹ› w Polsce, takĹĽe moĹĽe bym podrzuciĹ‚  przy
okazji

Napisz na Forum Zwierzaki.
http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Forum+Zwierzaki&aq=f&aqi=g1&aql=&oqTam na pewno Twoje pieski zyskajÄ… zainteresowanie.

--
animka

trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )