trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )

Data: 2011-01-14 08:08:35
Autor: Magdalena W.
trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )

Użytkownik "Kuba" <poburka@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

witam mam do oddania ¶liczne pieski

oddaje bo mam już 3 inne psy ( w tym mamę i tatę )

To może czas pomy¶leć o sterylce mamy lub kastracji taty piesków, żeby nie mnożyc psich nieszczę¶ć?
Mało to na ¶wiecie psów, którymi nie ma się kto zaj±ć?

pozdrawiam
Magdalena

Data: 2011-01-14 00:39:57
Autor: Kuba
On 14 Sty, 08:08, "Magdalena W." <psia...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Kuba" <pobu...@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

mnożyc psich nieszczę¶ć?
Mało to na ¶wiecie psów, którymi nie ma się kto zaj±ć?

dziękuje za ¶wietn± radę

szczeniaczki były planowane i jak nikt ich nie weĽmie to zostan± u
mnie

Data: 2011-01-16 10:17:27
Autor: t-1
trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )

Użytkownik "Kuba" <poburka@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5098c037-4d69-4046-9065-4e733f1fc69bk3g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Magdalena

dziękuje za ¶wietn± radę

szczeniaczki były planowane i jak nikt ich nie weĽmie to zostan± u

I czy na pewno psy się urodziły a nie wyszczeniły.
Co w takim razie zrobiły (zrobi±) Twoje dzieci?

t-1

Data: 2011-01-16 13:23:23
Autor: animka
trochę nie na temat śliczne psiaki d o oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
W dniu 2011-01-16 10:17, t-1 pisze:
UĹĽytkownik "Kuba"<poburka@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
On 14 Sty, 08:08, "Magdalena W."<psia...@gazeta.pl>  wrote:
UĹĽytkownik "Kuba"<pobu...@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

witam mam do oddania śliczne pieski
oddaje bo mam juĹĽ 3 inne psy ( w tym mamÄ™ i tatÄ™ )

To może czas pomyśleć o sterylce mamy lub kastracji taty piesków, żeby nie
mnożyc psich nieszczęść?
Mało to na świecie psów, którymi nie ma się kto zająć?

pozdrawiam
Magdalena

dziękuje za świetną radę

szczeniaczki były planowane i jak nikt ich nie weźmie to zostaną u
mnie

I czy na pewno psy się urodziły a nie wyszczeniły.
Co w takim razie zrobiły (zrobią) Twoje dzieci?

Przecież wyszczeniły, czy urodziły to to samo :-)
Tylko "urodziły" brzmi bardziej inteligentnie.

--
animka

trochę nie na temat ¶liczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )