troche nt mitów ktore narosly nt rzadu Ols zewskiego

Data: 2010-05-12 12:55:15
Autor: the_foe
troche nt mitów ktore narosly nt rzadu Ols zewskiego
pouczajaca lektura:

http://www.polonus.mojeforum.net/temat-vt38.html
--
the_foe

Data: 2010-05-12 13:30:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
pouczajaca lektura:

http://www.polonus.mojeforum.net/temat-vt38.html
-- the_foe

   Przy wszystkich swoich licznych slabosciach byl to w ciagu
   ostatnich dwudziestu lat JEDYNY rzad, ktoremu nieobca byla
   polska racja stanu.

   AR

Data: 2010-05-12 13:42:42
Autor: PaPi
troche nt mitów ktore narosly nt rzadu Olszewskiego
    Przy wszystkich swoich licznych slabosciach byl to w ciagu
    ostatnich dwudziestu lat JEDYNY rzad, ktoremu nieobca byla
    polska racja stanu.

Moglbys podac tak ze dwa przyklady dzialan tego rzadu swiadczace o tym ze "nieoba byla (mu) polska racja stanu" ?

Data: 2010-05-12 13:49:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"PaPi" <1@2.3> schrieb im Newsbeitrag news:4bea9432$1news.home.net.pl...
> [...]

Moglbys podac tak ze dwa przyklady dzialan tego rzadu swiadczace o tym ze "nieoba byla (mu) polska racja stanu" ?

  Ostateczne pozbycie sie sowieciarzy z Polski, powstrzymanie
  zlodziejskiej prywatyzacji (na krotko!), proba ratowania
  polskiego przemyslu stoczniowego, zdemaskowanie
  rozmiarow wplywow SB w polskim zyciu politycznym.

  AR

Data: 2010-05-12 19:34:11
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-12 13:49, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
   Ostateczne pozbycie sie sowieciarzy z Polski, powstrzymanie
   zlodziejskiej prywatyzacji (na krotko!), proba ratowania
   polskiego przemyslu stoczniowego, zdemaskowanie
   rozmiarow wplywow SB w polskim zyciu politycznym.

dziwne, przeciez rzad Olszewskiego (PC-ZCHN-PL) wymienil rzad PC-ZCHn-KLD (100% POPIS). To co? PC wczesniej przez rok kradl i peywatyzowal a w rzadzie Olszewskiego juz nie? Co smieszne KLD mialo byc takze w rzadzie Olszewskiego bo bez niego nie pzreszlo by votum, ale wycofali sie w ostatniej chwili. Rzad przeszedl dzieki glosom PSL

--
the_foe

Data: 2010-05-12 15:40:42
Autor: cirrus
troche nt mitów ktore narosly nt rzadu Olszewskiego
U¿ytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d268d$4bea915f$54702a04$23118news.chello.at...

A konkretnie, czy sama sieczka?

--
stevep

Data: 2010-05-12 19:29:08
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-12 13:30, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
    Przy wszystkich swoich licznych slabosciach byl to w ciagu
    ostatnich dwudziestu lat JEDYNY rzad, ktoremu nieobca byla
    polska racja stanu.

i to wiesz po 6 miesiacach jego istnienia. Jak byk taki wspanialy to czemu nie chcial koalicji z KPN - ktorej zadaniem byla dekomunizacja. Listracja to najwiekszy idiotyzm III RP. Smiem twierdzic ze to inspiracja SB. Po co komu lustracja skoro dekomunizacja zalatwilaby wszytko w jednym glosowaniu? Tylko KPN chcial dekomunizacji, za to trzymano ich daleko od wladzy i zrobiono z nich agentow.
Jestem pewien ze Macierwicz byl inspirowany przez komuchow (albo to agent albo debil nad debile), ktorym lustracja nie mogla wyzadzic zadnej krzywdy.

--
the_foe

Data: 2010-05-13 09:41:49
Autor: PaPi
troche nt mitów ktore narosly nt rzadu Olszewskiego
Jestem pewien ze Macierwicz byl inspirowany przez komuchow

Kojarzysz taka fotke Macierewicza z Che w tle ?

Data: 2010-05-12 13:43:36
Autor: PaPi
troche nt mitów ktore narosly nt rzadu Olszewskiego
pouczajaca lektura:

To jest dobre :

"W trakcie rozmów dotyczących utworzenia nowego rządu z udziałem UD, KLD i PC doszło, jak pisze Dudek, do ostatecznego zerwania między braćmi Kaczyńskimi i Lechem Wałęsą.
12 listopada 1991 roku Wałęsa miał krzyczeć do Kaczyńskich:
"Przecież to wy doprowadziliście do tego, że leciałem z siekierą na swoich najbliższych przyjaciół! Rozpocząłem wojne na górze, a nie miałem racji! To ty obiecywałeś dekomunizację! Ty obiecywałeś przyspieszenie! Ja głupi uwierzyłem w to wszystko! Naopowiadałem ludziom i co? Mam się tereaz powiesić, bo nie dotrzymałem?"
Kaczyński przerwał mu - wspominał Kuroń - coś krzyczał, ale nie zrozumiałem co.
Również krzycząc, prezydent odpowiedział:
"Zajmie sie tobÄ… prokurator".
Kaczyński wstał, podszedł do drzwi i otwierając je, rzucił za siebie:
"Jeszcze zobaczymy, kim siÄ™ zajmie!".

Sądze, że ta wymiana zdań świadczy o tym, że konflikt Wałęsa - Kaczyńscy miał silne podłoże personalne i że był bardzo gorący zanim jeszcze pojawiła się sprawa teczki "Bolka". "

troche nt mitów ktore narosly nt rzadu Ols zewskiego