troche nt mit贸w ktore narosly nt rzadu Olszewskiego

Data: 2010-05-12 13:43:36
Autor: PaPi
troche nt mit贸w ktore narosly nt rzadu Olszewskiego
pouczajaca lektura:

To jest dobre :

"W trakcie rozm贸w dotycz膮cych utworzenia nowego rz膮du z udzia艂em UD, KLD i PC dosz艂o, jak pisze Dudek, do ostatecznego zerwania mi臋dzy bra膰mi Kaczy艅skimi i Lechem Wa艂臋s膮.
12 listopada 1991 roku Wa艂臋sa mia艂 krzycze膰 do Kaczy艅skich:
"Przecie偶 to wy doprowadzili艣cie do tego, 偶e lecia艂em z siekier膮 na swoich najbli偶szych przyjaci贸艂! Rozpocz膮艂em wojne na g贸rze, a nie mia艂em racji! To ty obiecywa艂e艣 dekomunizacj臋! Ty obiecywa艂e艣 przyspieszenie! Ja g艂upi uwierzy艂em w to wszystko! Naopowiada艂em ludziom i co? Mam si臋 tereaz powiesi膰, bo nie dotrzyma艂em?"
Kaczy艅ski przerwa艂 mu - wspomina艂 Kuro艅 - co艣 krzycza艂, ale nie zrozumia艂em co.
R贸wnie偶 krzycz膮c, prezydent odpowiedzia艂:
"Zajmie sie tob膮 prokurator".
Kaczy艅ski wsta艂, podszed艂 do drzwi i otwieraj膮c je, rzuci艂 za siebie:
"Jeszcze zobaczymy, kim si臋 zajmie!".

S膮dze, 偶e ta wymiana zda艅 艣wiadczy o tym, 偶e konflikt Wa艂臋sa - Kaczy艅scy mia艂 silne pod艂o偶e personalne i 偶e by艂 bardzo gor膮cy zanim jeszcze pojawi艂a si臋 sprawa teczki "Bolka". "

troche nt mit贸w ktore narosly nt rzadu Olszewskiego