trochę o brukselskich kuluarach i "sukcesie" z buzk iem

Data: 2009-07-27 09:31:16
Autor: Mariusz Merta
trochę o brukselskich kuluarach i "sukcesie" z buzk iem
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/23123
no bo jakże to tak, Kamiński może głosować a buzek nie :-)))
a swoją drogą włosi zagrali inteligentnie i wygrali na tym...
no cóż, lemingi mogą się cieszyć...mają swoją maskotkę...(tj. buzka)
ludzie myślący też...mamy Kamińskiego który naprawdę coś może... w
porównaniu do w/w buzka
Mariusz Merta

P.S.
Widocznie Kamiński nie był uzgodniony z merkel stąd ta wściekła
nagonka na niego
ale zdaje się, że to już przeleciało z gw***nem
mme

Data: 2009-07-28 10:53:27
Autor: zbig

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5bd526f0-fe2c-46aa-89fd-cba627e3de64c29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Najpierw zacznę od od uwagi, ze polska poltyka sięga dna , skoro tak oślizła szuja jak Czarnecki staje personą wartą cytowania dla udowodnienia jakieś tam tezy.
Powiedz mi co może Kamiński jako przewodniczący jakiejś marginalnej frakcyjki, zresztą jak widać nieźle skłóconej i podzielonej.
Tylko proszę, oszczędź mi komunałow.

Data: 2009-07-28 05:10:34
Autor: Mariusz Merta
jaaaasneeee zaś palikot, niesioł to orły same

[...]

No skoro marginalna to po jakiego wała usiłuje się wściekle ją
utrącić...
Zbyszek czy ty czasem zastanawiasz się co piszesz ?
No i skąd taki budujący wniosek, że podzielona i skłócona ? W gw***nie
przeczytałeś ?
Ja mam wiadomości, że tak powiem z pierwszej ręki...
a te sa całkiem różne od tego co się wypisuje w portalach wp i
onet...choć wczoraj zrobiłem wielkie oczy
w onet...chodzi o emigrację która "wraca"
Jeszcze raz, zastanów sie co piszesz...czy przypadkie miłość tuskowa
nie uderzyła cię mocno w głowę ?
Tu naprawdę nie trzeba wielkiej inteligencji, żeby zobaczyć co się
dzieje...
a dzieje się niedobrze dla tuska i dla różnych innych spraw...ale
skoro wolisz wierzyć w pr to twój problem nie mój...
Ja tam poczekam, czasu mam pod dostatkiem, całe życie...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-28 14:45:21
Autor: zbig

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:77de6e3a-8392-48ac-9601-2141099b434bs15g2000yqs.googlegroups.com...

No i skąd taki budujący wniosek, że podzielona i skłócona ? W gw***nie
przeczytałeś ?

 Przecież napisał to twój nowy guru Richard Francis Czarnecki. Fascynując opowieść , jak to pomimo wielu przeciwników, spocony wygrał. A w wyborach na wiceprzewodniczącego parlamentu to chyba nie  PO wystawiło tego torysa jako konkurenta dla Kamińszczaka? Granica śmieszności jest już blisko.
Jednak nie oparłeś sie komunałom typu "wściekle utrącić". Usiłuje ją sie utrącić tak jak każdego innego konkurenta, żadnej wściekłości nie zauważyłem, jest ona zbyteczna jeśli chodzi o walkę polityczną z planktonem. Ubawiłem się, bo wyobraziłem sobie słonia , który wściekle atakuje, dajmy na to, szczura.

A tak nawiasem mówiąc, Czarnecki to przygłup, nie tylko w porównaniu Palikotem czy Niesiołowskim

Data: 2009-07-28 07:42:44
Autor: Mariusz Merta
czy ty przypadkiem nie przeginasz ?
twój poziom zaczyna iść w kierunku tzvela adonaja...
skoro to lubisz to twój problem...
nie będę z tobą dyskutować, bo to chba strata czasu...
śwoją frustrację idź wyładować na heblu...przynajmniej deski z tego
będą skoro
nie potrafisz wybrać właściwych ludzi w polityce...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-29 09:48:46
Autor: zbig

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:61b815d9-c4ac-49c5-8564-e4f95a71bf6fk6g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Jestem pod wrażeniem twojej okraszonej argumentami merytorycznymi wypowiedzi.
Trudno, widać zabrakło ci paliwa na prowadzenie dyskusji na argumenty. Uciekając sie do protekcjonalnego, obraźliwego tonu dodajesz kolejny dowód na to, ze dyskusje potrafisz prowadzić jedynie z trollami.

trochę o brukselskich kuluarach i "sukcesie" z buzk iem