trojan zitmo - mPasiak

Data: 2013-06-29 19:32:20
Autor: J.F.
trojan zitmo - mPasiak
Dnia Fri, 28 Jun 2013 12:17:53 +0200, lolekanabolek napisał(a):
Ostatnio banki ostrzegały o trojanie zitmo,

 ktore i jak ? Bo do mnie nic nie dotarlo, teraz sprawdzam - jeden BZWBK na stronie
logowania ostrzega. Bo tez te linki co tu padaly, to mi wygladaja na ich strone.

J.

Data: 2013-06-29 11:33:10
Autor: lolekanabolek
trojan zitmo - mPasiak
W dniu sobota, 29 czerwca 2013 19:32:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Fri, 28 Jun 2013 12:17:53 +0200, lolekanabolek napisał(a):

> Ostatnio banki ostrzegały o trojanie zitmo,

 ktore i jak ?

BGZ na pewno, przez wiadomość w systemie transakcyjnym. nawet obrazki jak wygląda trojan wrzucił do wiadomości,
inne banki też informowały na stronie z logowaniem, które dokładnie już nie pamiętam

J.

trojan zitmo - mPasiak