trojmiasto - ma ktos Daihatsu Sirion 1 gen (do 2003) ?

Data: 2011-11-10 10:55:43
Autor:
trojmiasto - ma ktos Daihatsu Sirion 1 gen (do 2003) ?
Witam serdecznie.
Bardzo chcialbym z dziewczyna zobaczyc to autko bo przypadlo do gustu...
Gdybyś był w stolicy - zapraszam.
W Trójmieście jeszcze niedawno był jeden. Złocisty metalik.
Poszukaj w archiwizerach.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://speedyelise.fora.pl

Data: 2011-11-10 17:44:47
Autor: PanAdol
trojmiasto - ma ktos Daihatsu Sirion 1 gen (do 2003) ?
W Trójmieście jeszcze niedawno był jeden. Złocisty metalik.
Poszukaj w archiwizerach.
Pozdrawiam.
Dzieki za informacje. W wwie tez bywamy (ja jestem z pod wwy) mialem nadzieje ze w ten week sie uda w 3m ale w takim razie pewnie za jakies 2 tyg bedziemy w stolicy i jesli nie bedzie nic w ogloszeniach to pozwole sobie sie odezwać.
Moge poprosic o maila na panadol@poczta.neostrada.pl ?
Chetnie zapytam o to autko na prv.
Pozdrawiam
PanAdol
Volvo 945 '91
Triumph Tiger '01
Yamaha XT550 '83
Vespa PK50 '90

trojmiasto - ma ktos Daihatsu Sirion 1 gen (do 2003) ?