trolle i co dalej

Data: 2011-12-06 02:08:25
Autor: doomin13
trolle i co dalej
Czesc,
Czasem wpadalem na ta liste, czytalem, praktycznie nie pisalem
Ostatnio zajrzalem i... porazka, merytorycznie ludzi to praktycznie nie ma zarowno pilotow jak i mechanikow albo innych zwiazanych z technika
pare trolli analfabetow zarowno technicznych jak i jezykowo-spolecznych
niestety tak jak i na innych grupach pl.re.... trudno widocznie tak ma byc, zostaja fora na ktorych trolle sa szybko odsiane i jest szansa na cos konstruktywnego
pozdr, dla wszystkich co jeszcze wierza ze bedzie mozna ppisac o roznych tematach
GW i inne eneuele i inne szmaciaki won
pzdr zdrowa czesc forum
doomin13

Data: 2011-12-06 08:40:42
Autor: /dev/SU45
trolle i co dalej
zostaja fora na ktorych trolle sa szybko odsiane i jest szansa na cos
konstruktywnego

Każdy ma swoje zdanie :) Dla mnie fora to kompletny śmietnik, miejsce gdzie jest cenzura jak za komuny, pomijam już niewygodne czytanie ale "zamykanie wątków", "bany" - to są jaja. Jak chcesz bardziej merytorycznie to są grupy ava.*, a tutaj jest wesoło. Kolina to głąb, ale są inne ciekawe okazy.

Data: 2011-12-06 08:44:31
Autor: GW
trolle i co dalej
merytorycznie to są grupy ava.*, a tutaj jest wesoło. Kolina to głąb,

co to so grupy AVA?

GW

Data: 2011-12-06 08:59:49
Autor: Endriu
trolle i co dalej
[...]

Ale jakoś regularne w tym śmietniku uczestniczysz wysyłając jak widać tutaj swoje posty ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-06 09:03:24
Autor: /dev/SU45
trolle i co dalej
Ale jakoś regularne w tym śmietniku uczestniczysz wysyłając jak widać tutaj
swoje posty ...

To nie jest forum ale grupa :)

Data: 2011-12-06 21:35:53
Autor: Delfino Delphis
trolle i co dalej
/dev/SU45 wrote:

Każdy ma swoje zdanie :) Dla mnie fora to kompletny śmietnik, miejsce
gdzie jest cenzura jak za komuny, pomijam już niewygodne czytanie ale
"zamykanie wątków", "bany" - to są jaja.

Fakt. Moderowane fora to porażka :/ Gdzie ten usenet sprzed lat?

Data: 2011-12-06 18:36:56
Autor: =Marcos=
trolle i co dalej
[...]

Na trolla nie ma mocnych na grupie niemoderowanej.
Na największym polskim forum lotnictwa jest rozsądny poziom merytoryczny - są piloci liniowi z różnych linii, mechanicy, obsługa lotnisk, rzecznicy lotnisk. Polecam :)

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-12-06 19:01:50
Autor: /dev/SU45
trolle i co dalej
Na największym polskim forum lotnictwa jest rozsądny poziom merytoryczny

Zamordyzm moderatorów i niewygodny html. Jest też (nie wiem czy to największe albo najlepsze) lotnictwo.cośtam gdzie trzeba się rejestrować tak że potwierdzać maila 24h po wysłaniu - super reguły :) Zasada prosta - ava.* +-merytorycznie a tutaj różności, śmieci i perełki :)

Data: 2011-12-06 19:11:12
Autor: KiloSierra
trolle i co dalej
W dniu 11/12/06 19:01, /dev/SU45 pisze:
Na największym polskim forum lotnictwa jest rozsądny poziom merytoryczny

Zamordyzm moderatorĂłw i niewygodny html. Jest teĹź (nie wiem czy to
największe albo najlepsze) lotnictwo.cośtam gdzie trzeba się rejestrować
tak że potwierdzać maila 24h po wysłaniu - super reguły :) Zasada prosta
- ava.* +-merytorycznie a tutaj różności, śmieci i perełki :)

na ava wyplywaja trolle... w dodatku nie smieszni a wyjatkowo chamscy

Data: 2011-12-06 19:59:25
Autor: /dev/SU45
trolle i co dalej
na ava wyplywaja trolle... w dodatku nie smieszni a wyjatkowo chamscy

Dokładnie tacy jak spora część polskich lotników i ogólnie Polaków. Chamstwo, zawiść, nieuctwo - tacy jesteśmy :)

Data: 2011-12-06 21:25:13
Autor: KiloSierra
trolle i co dalej
W dniu 11/12/06 19:59, /dev/SU45 pisze:
na ava wyplywaja trolle... w dodatku nie smieszni a wyjatkowo chamscy

Dokładnie tacy jak spora część polskich lotników i ogólnie Polaków.
Chamstwo, zawiść, nieuctwo - tacy jesteśmy :)

bez przesady...

Data: 2011-12-06 21:37:27
Autor: Delfino Delphis
trolle i co dalej
 wrote:

[...]

I niestety kasowanie co drugiego posta bo "odbiega od tematu", albo "to nie miejsce na spekulacje". Niestety, ale po tym jak trafnie spekulowałem na temat katastrofy Air Franca nad Atlantykiem i kolejnym usuniętym poście, już mi się nie chce...

Data: 2011-12-07 06:35:27
Autor: Anetka.Młoda
trolle i co dalej
temat katastrofy Air Franca nad Atlantykiem i kolejnym usuniętym poście, już

znana jestem z tego że nie chwale sie, ale to ja pierwsza na tej grupie napisalam nastepnego dnia ze to wina pilotow i sprawdzilo sie

Data: 2011-12-07 14:58:59
Autor: =Marcos=
trolle i co dalej
[...]

No mi też się zdarzyło, że mi skasowali, ale zazwyczaj to ma sens, szczególnie w dziale incydentów/katastrof.
Wszelkie duże incydenty miały osobny wątek na hipotezy i spekulacje w osobnym dziale i to się sprawdzało. Bo po każdym głośnym wypadku nagle jest wysyp ekspertów, z których kilku zna się na rzeczy, a reszta wróży z fusów. No i - szczególnie jak się nie ma czasu nadążać na bieżąco za rozwojem wydarzeń - dobrze mieć w głównym wątku o wypadku konkrety, fakty. A osobno hipotezy, pomysły, sugestie.

--
Marcos
marcos [AT] wyprawa . info

http://www.wyprawa.info

Data: 2011-12-07 22:21:22
Autor: Delfino Delphis
trolle i co dalej
 wrote:

[...]

Wiesz - jestem w usenecie od ponad 10 i nigdy nie widziałem w tym problemu. Poza tym naturalna możliwość rozgałęziania wątków prowadziła zawsze do tego, że niektóre gałęzie były bardziej sensowne, a inne mniej i wszyscy byli zadowoleni. Każdy mógł sobie filtrować czy po gałęziach, czy po autorach i tak dalej. A najciekawsze i tak były off-topy, które przyprawiłyby moderatora o ból głowy.

Sytuacja w której jakiś administrator uzurpuje sobie prawdo do decydowania co chcę czytać i co jest dla mnie wartościowe, jest po prostu żenująca. Uważam, że rola moderatora powinna być ograniczona jedynie do usuwania postów wulgarnych czy ewidentnego trollowania - choć tutaj też bym się zastanawiał, bo nawet kolina ma koloryt, a trolle potrafiły rozruszać niejedną grupę ;)

Niepojętym też dla mnie jest dlaczego fora internetowe nie opanowały możliwości rozgałęziania wątków. Przecież to jest zupełnie podstawowa funkcjonalność.

Data: 2011-12-07 22:23:15
Autor: Anetka.Młoda
trolle i co dalej
Niepojętym też dla mnie jest dlaczego fora internetowe nie opanowały

jako nie wiadomo o co chodzi to chodzi o.....

trolle i co dalej