trolle i co dalej

Data: 2011-12-06 08:40:42
Autor: /dev/SU45
trolle i co dalej
zostaja fora na ktorych trolle sa szybko odsiane i jest szansa na cos
konstruktywnego

Każdy ma swoje zdanie :) Dla mnie fora to kompletny śmietnik, miejsce gdzie jest cenzura jak za komuny, pomijam już niewygodne czytanie ale "zamykanie wątków", "bany" - to są jaja. Jak chcesz bardziej merytorycznie to są grupy ava.*, a tutaj jest wesoło. Kolina to głąb, ale są inne ciekawe okazy.

Data: 2011-12-06 08:44:31
Autor: GW
trolle i co dalej
merytorycznie to są grupy ava.*, a tutaj jest wesoło. Kolina to głąb,

co to so grupy AVA?

GW

Data: 2011-12-06 08:59:49
Autor: Endriu
trolle i co dalej
[...]

Ale jakoś regularne w tym śmietniku uczestniczysz wysyłając jak widać tutaj swoje posty ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-06 09:03:24
Autor: /dev/SU45
trolle i co dalej
Ale jakoś regularne w tym śmietniku uczestniczysz wysyłając jak widać tutaj
swoje posty ...

To nie jest forum ale grupa :)

Data: 2011-12-06 21:35:53
Autor: Delfino Delphis
trolle i co dalej
/dev/SU45 wrote:

Każdy ma swoje zdanie :) Dla mnie fora to kompletny śmietnik, miejsce
gdzie jest cenzura jak za komuny, pomijam już niewygodne czytanie ale
"zamykanie wątków", "bany" - to są jaja.

Fakt. Moderowane fora to porażka :/ Gdzie ten usenet sprzed lat?

trolle i co dalej