troszku letkie piasty

Data: 2010-11-03 13:02:56
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
troszku letkie piasty
za ebikerzone i innymi:

  http://dashcycles.com/index.php?page=shop.product_details&flypageflypage.tpl&product_id=10&category_id=1&option=com_virtuemart&Itemid=8

lekkie przegiecie z masa tych piast. chyba bym sie nie odwazyl na  przejazdzke na takich kolach.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Ł±cka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-11-03 13:16:53
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
troszku letkie piasty
tym co sie linki lamia i nie potrafia skopiowac do paska przegladarki:
http://tiny.pl/hwr8z

Data: 2010-11-03 13:21:19
Autor: kml
troszku letkie piasty
Leszek \"QSi\" Pasoń wrote:
tym co sie linki lamia i nie potrafia skopiowac do paska przegladarki:
http://tiny.pl/hwr8z

Ja się zgłaszam na testera - bylebym nie musiał za to płacić :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-03 13:44:26
Autor: Alfer_z_pracy
troszku letkie piasty
kml napisał:
Ja się zgłaszam na testera - bylebym nie musiał za to płacić :)

Chciałe¶ chyba napisać:
"Ja się zgłaszam na testera - byleby mi zapłacili za rehabilitację"

:-)

Data: 2010-11-03 13:59:07
Autor: kml
troszku letkie piasty
Alfer_z_pracy wrote:
kml napisał:
Ja się zgłaszam na testera - bylebym nie musiał za to płacić :)

Chciałe¶ chyba napisać:
"Ja się zgłaszam na testera - byleby mi zapłacili za rehabilitację"

Niii :) Wdzieję zbroję i FF :D

Data: 2010-11-03 14:03:40
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
troszku letkie piasty
Leszek "QSi" Pasoń pisze:
[...]

Ja chcę za to takie koła do szosy:

http://allegro.pl/zestaw-kol-reynolds-rzr46t-kola-875g-bikestac-i1252936828.html

:-)

Tylko weĽ się wpakuj w dziurę i popsuj, brrrrr.

Seco

Data: 2010-11-03 22:48:49
Autor: Marcin J.
troszku letkie piasty
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iarmje$cau$1inews.gazeta.pl...
Leszek "QSi" Pasoń pisze:
[...]

Jeste¶ pewien?
http://tinyurl.com/284ejzk
http://www.bustedcarbon.com/2008/09/carbon-spokes.html
http://www.youtube.com/watch?v=_NASEZT0HK0

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2010-11-03 14:39:53
Autor: Tomasz Minkiewicz
troszku letkie piasty
On Wed, 03 Nov 2010 13:02:56 +0100
Leszek \"QSi\" Pasoń <cousie@wywalspam.o2.pl> wrote:

[...]

Przepraszam, ale ja nie szoszon ani inny weight weenie, to siÄ™ nie znam
i mnie zaciekawiło: co to znaczy „24h triplet” i czym się różni od
zwykłego „24h”. To jakiś specjalny układ dziurek do nietypowego
zaplotu? Wymaga również obręczy „24h triplet”?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-11-03 14:49:29
Autor: live_evil
troszku letkie piasty
On 03.11.2010 14:39, Tomasz Minkiewicz wrote:
co to znaczy „24h triplet” i czym się różni od
zwykłego „24h”. To jakiś specjalny układ dziurek do nietypowego
zaplotu? Wymaga również obręczy „24h triplet”?

W piaście "triplet" masz 16 szprych po jednym i 8 szprych na drugim kołnierzu piasty.

--
live_evil

Data: 2010-11-03 16:18:42
Autor: Tomasz Minkiewicz
troszku letkie piasty
On Wed, 03 Nov 2010 14:49:29 +0100
live_evil <usame_niechcespamu@o2.pl> wrote:

> [...]
> zaplotu? Wymaga również obręczy „24h triplet”?

W piaście "triplet" masz 16 szprych po jednym i 8 szprych na drugim kołnierzu piasty.

Dzięki.