troszku letkie piasty

Data: 2010-11-03 13:16:53
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
troszku letkie piasty
tym co sie linki lamia i nie potrafia skopiowac do paska przegladarki:
http://tiny.pl/hwr8z

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-11-03 13:21:19
Autor: kml
troszku letkie piasty
Leszek \"QSi\" Pasoń wrote:
tym co sie linki lamia i nie potrafia skopiowac do paska przegladarki:
http://tiny.pl/hwr8z

Ja się zgłaszam na testera - bylebym nie musiał za to płacić :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-03 13:44:26
Autor: Alfer_z_pracy
troszku letkie piasty
kml napisał:
Ja się zgłaszam na testera - bylebym nie musiał za to płacić :)

Chciałeś chyba napisać:
"Ja się zgłaszam na testera - byleby mi zapłacili za rehabilitację"

:-)

Data: 2010-11-03 13:59:07
Autor: kml
troszku letkie piasty
Alfer_z_pracy wrote:
kml napisał:
Ja się zgłaszam na testera - bylebym nie musiał za to płacić :)

Chciałeś chyba napisać:
"Ja się zgłaszam na testera - byleby mi zapłacili za rehabilitację"

Niii :) Wdzieję zbroję i FF :D