trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)

Data: 2010-02-03 18:27:10
Autor: Qbab
trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)
Męczę się z wyborem notebooka
podstawowe założenia to 12"-14" (optimum 13,3" - przyzwyczaiłem się do tego rozmiaru).
dosyć wydajny procesor (tak od 2GHz wzwyż)
dobrze by było z wydajną kartą graficzną (jak by były dwie to było by idealnie.)
bateria tak by realnie trzymał +/- 5 godzin.
Dysk nie ma znaczenia bo czeka na kompa SSD

Problem z tym że wymagania spełnia MacBook Pro, ale mnie się nie podoba :)

Znalazłem jeszcze Lenovo T400S
HP EliteBook 6930p

z sony mogła by być seria S ale jej jeszcze nie ma :)

a i ceną na razie się nie przejmuję to już selekcja w drugiej kolejności :) bo problemem jest znalezienie czegoś rozsądnego.

Liczę na Was - na pewno co więcej głów i oczu (przeglądających sieć) to nie 1+2 (głowa + oczy) :)

pozdr.

Data: 2010-02-03 14:38:41
Autor: Szymon von Ulezalka
trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)
moze dell e6400? ma toto 14" matryce, grafika albo intela albo nvidii
(quadro costam)?

sprecyzuj- czy chcesz matowa matryce czy lusterko?

Data: 2010-02-04 07:40:36
Autor: Qbab
W dniu 2010-02-03 23:38, Szymon von Ulezalka pisze:
moze dell e6400? ma toto 14" matryce, grafika albo intela albo nvidii
(quadro costam)?

sprecyzuj- czy chcesz matowa matryce czy lusterko?

oczywiście wole matową :)
patrzyłem na delle i nie są złe :)
coraz bardziej podoba mi siÄ™ HP 6930p

pozdr

Data: 2010-02-03 19:41:06
Autor: Maciej Browarczyk
Qbab pisze:

Liczę na Was - na pewno co więcej głów i oczu (przeglądających sieć) to nie 1+2 (głowa + oczy) :)

Nowy Macbook White? jest inny niz alu Macbooki/Macbooki Pro, ma procesory Core 2 Duo (>2GHz), RAMu dolozyc mozna, SSD tez mozna zapakowac, bateria wysmienita i zywotna.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-03 20:12:58
Autor: Qbab
W dniu 2010-02-03 19:41, Maciej Browarczyk pisze:
Qbab pisze:

[...]

no właśnie mnie się stylistyka maców nie do końca podoba a jak mam już płacić sporo to wolałbym żeby to mi się podobało :) a i co ważniejsze ich nie typowość - te gniazda do zasilnia, monitora i reszta (choćby Touchpad z jednym klawiszem) nie do końca mi to pasuje.

pozdr

Data: 2010-02-03 20:26:59
Autor: Maciej Browarczyk
Qbab pisze:

[...]

Uzywales dluzej niz chwile? Ja uzywalem, nie zamienilbym na innego laptopa. Wszystkie rozwiazania sa przemyslane, np. to gniazdo zasilania x razy uratowalo mi laptopa od upadku ze stolu. Jesli zrazaja Cie takie pierdoly (ktore w krotkim okresie czasu okazuja sie duzymi zaletami) to moze powinienes po prostu kupic jakiegos Acera/Asusa i po prostu ponarzekac na slaba jakosc wykonania i tym podobne ;) bo jak widac "nie dogodzisz".

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-03 21:43:45
Autor: Qbab
W dniu 2010-02-03 20:26, Maciej Browarczyk pisze:
Qbab pisze:

[...]

no widzisz, moi znajomi stali się Macfilami ale jak gdzieś idziemy i podpinamy kompy to mnie się jeszcze nie trafiło żeby od kopa mi wszystko nie działało a oni mają problemy, a to ktoś zapomniał przejściówki do rzutnika a to znowu coś innego, a dodatki do tych kompów są drogie i to w całkowicie nie uzasadniony sposób.
Ja rozumiem że Tobie pasi ale ja szukam czegoś innego, może jak kiedyś Pan S dojdzie do wniosku, że uprzykrzanie życia użytkownikom którzy nie są zapatrzeni w firmę ale w rozwiązania nie ma sensu i zrobi coś co trzyma więcej niż tylko swoje standardy to się przekonam :)

pozdr

Data: 2010-02-03 22:02:59
Autor: Maciej Browarczyk
Qbab pisze:

[...]

Przejsciowka do rzutnika, ok rozumiem, jest to jeden z nietypowych elementow (miniDVI w starych MB i ten nowy standard w nowych) ale co wiecej? Nic wiecej, ma USB, ma FW, ma CD, wiec gdzie lezy ten problem? Zasilacze do laptopow nie sa takie same (fakt, ze modele roznych firm, ktore maja podobne), wiec ogolnie nie widze jakiegos ogromnego problemu.
Wydaje mi sie po prostu, ze nie chcesz z jakis powodow produktu Apple i wyszukujesz przeciw (no moze poza cena), ktorych nie ma.

ps. Bardzo ciekawi mnie to "cos innego", co to bylo? Bo nie wiem co mozna jeszcze do MB podlaczyc i nie jest standardem w innych laptopach.
ps2. Pomijam juz fakt, ze dostajesz wrecz bajeczny system (stabilny, praktycznie bezobslugowy, idealny do pracy).

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-03 22:24:50
Autor: Qbab
trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)
W dniu 2010-02-03 22:02, Maciej Browarczyk pisze:
Qbab pisze:

no widzisz, moi znajomi stali siÄ™ Macfilami ale jak gdzieÅ› idziemy i
[...]
nie sÄ… zapatrzeni w firmÄ™ ale w rozwiÄ…zania nie ma sensu i zrobi coÅ›
[...]

np to że rzutnik tak się z nim dogadał że cały obraz miał proporcje kwadratu - nie mam pojęcia dlaczego.

Data: 2010-02-03 22:29:09
Autor: Maciej Browarczyk
Qbab pisze:

np to że rzutnik tak się z nim dogadał że cały obraz miał proporcje kwadratu - nie mam pojęcia dlaczego.

Nie mam pojecia czemu tak sie stalo. Podlaczalem MB pod rozne urzadzenia wyjscia (monitory o roznych proporcjach, 4:3, 16:10, 16:9, telewizory, rzutniki) przez DVI/VGA i nigdy nie bylo problemu, wrecz bym powiedzial konfiguracja byla bajecznie prosta, bo MB wykrywal sam maksymalna rozdzielczosc i ja proponowal (ale w ustawieniach mozna bylo wybrac takze inne).

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-04 07:42:23
Autor: Qbab
W dniu 2010-02-03 22:29, Maciej Browarczyk pisze:
Qbab pisze:

[...]

Tylko nie rozumiem dlaczego mnie przekonujesz do MB skoro ja szukam czegoś podobnego ale jednak innego (choćby bez tego systemu - nie chcę płacić za coś co mi nie leży) i bardziej standardowego bo co mi z tego że sobie doinstaluje windę jak i tak mam niestandardowy komp.

Pozdr

Data: 2010-02-03 22:31:34
Autor: Kuba
Qbab pisze:

np to że rzutnik tak się z nim dogadał że cały obraz miał proporcje kwadratu - nie mam pojęcia dlaczego.

??
Ja mam Benq'a MP721, podpinam do MBP przez DVI, wszystko działa znakomicie.
(Projektor to jest jedynie słuszna metoda oglądania filmów btw.)
:)

Pzdr,
Kuba

trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)