trumny

Data: 2010-04-11 09:13:51
Autor: zenzen
trumny
Latające trumny zebrały poraz kolejny żniwo.

Jak myślicie jak szybko rząd przy pełnym kommitmentcie może zastąpić flotę TU154 czyms bezpiecznym?
Czy dostosowanie obejmuje coś poza wstawieniem tel. sat?

jk

Data: 2010-04-11 02:16:29
Autor: mihau
trumny
On Apr 11, 11:13 am, "zenzen" <zenzen69zen...@wp.pl> wrote:

Jak myślicie jak szybko rząd przy pełnym kommitmentcie może zastąpić flotę
TU154 czyms bezpiecznym?

Karetą o napędzie konnym, dla przykładu. Bezpieczna i przyjazna dla
środowiska.

--
mihau

Data: 2010-04-11 09:53:37
Autor: stabillo
trumny

Użytkownik "zenzen" <zenzen69zenzen@wp.pl> napisał w wiadomości news:hprss5$4lb$1news.onet.pl...
Latające trumny zebrały poraz kolejny żniwo.

Jak myślicie jak szybko rząd przy pełnym kommitmentcie może zastąpić flotę TU154 czyms bezpiecznym?

 NIE KARMIC!!!

Data: 2010-04-11 09:59:46
Autor: zenzen
trumny
TU154 czyms bezpiecznym?

możesz igdnoraować temat, tak jak kilka poprzednich żoądów... i zobacz jak się to kończy..

jk

Data: 2010-04-11 10:05:57
Autor: Paweł Ubysz
trumny

Użytkownik "zenzen" <zenzen69zenzen@wp.pl> napisał w wiadomości news:hprvhu$aet$1news.onet.pl...
TU154 czyms bezpiecznym?

możesz igdnoraować temat, tak jak kilka poprzednich żoądów... i zobacz jak się to kończy..

Nie pisze się "żoądów" tyklo "żołądków". To trudne słowo , ale jak potrenujesz to może uda Ci się napisać je poprawnie.

Data: 2010-04-11 10:10:18
Autor: zenzen
trumny
Nie pisze się "żoądów" tyklo "żołądków". To trudne słowo , ale jak

przeprawszaa za literówkę, emocje...

jk

Data: 2010-04-11 10:13:57
Autor: Jerzy
trumny
a mnie wychodziło z treści ,że tp chodzio " rządów"
--
jurm@is.net.pl
jurm@poczta.onet.pl

Data: 2010-04-11 12:32:26
Autor: Delfino Delphis
trumny
zenzen wrote:

Jak myślicie jak szybko rząd przy pełnym kommitmentcie może zastąpić flotę
TU154 czyms bezpiecznym?
Czy dostosowanie obejmuje coś poza wstawieniem tel. sat?

Tu-154 są bezpieczne.

Data: 2010-04-11 12:56:54
Autor: zenzen
trumny
Tu-154 są bezpieczne.

tylko mają czensto wypadki?

jk

Data: 2010-04-11 13:03:52
Autor: Czarek
trumny
W dniu 2010-04-11 12:56, zenzen napisał/a:
tylko mają czensto wypadki?

Odpuść sobie to pisanie, bo te Twoje "literówki" i związane z nimi emocje Cię wykończą.
Chyba, że masz papiery, że cierpisz na zaawansowaną dysortografię?

--
Cz.

Data: 2010-04-11 15:25:38
Autor: Szymon Pysz
trumny
Czarek wrote:

[...]

On cierpi, ale na zaawansowane "dysmuskowie".

p.

--
Szymon Pysz

Data: 2010-04-11 15:26:46
Autor: Piotrp_de
trumny
Czarek wrote:

> emocje Cię wykończą.
> Chyba, że masz papiery, że cierpisz na zaawansowaną dysortografię?
> On cierpi, ale na zaawansowane "dysmuskowie".

Chyba raczej "czenste trolowanie" :-(

Piotr

--

trumny