trwaly samochod

Data: 2020-02-07 04:47:39
Autor: Zenek Kapelinder
trwaly samochod
Prawda taka jak ta że się ślepy iskał. Ale ludzie coraz glupsi to i coraz większe bzdury łykaja. Oglądałem kiedyś komedie jak to współcześnie zahibernowano troje ludzi. Ale żeby nie było szkoda na wypadek nieudanego eksperymentu to wybrali najgłupszych jakich znalezli. Przez przypadek odhibernowano ich za kilkadziesiąt lat. Na koniec jeden z nich został prezydentem USA, był najmądrzejszy w całym państwie.

Data: 2020-02-07 17:59:46
Autor: Budzik
trwaly samochod
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

I ta historia dowodzi wszyskiego! Tylko jak to jest mozliwe ze cie nie zamrozili? ;-DDDDD

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2020-02-07 10:20:02
Autor: Zenek Kapelinder
trwaly samochod
Ciebie wzięli i miejsca nie było.

Data: 2020-02-08 04:59:45
Autor: Budzik
trwaly samochod
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ciebie wzięli i miejsca nie było.

Nie, Ciebie ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2020-02-08 03:30:58
Autor: Zenek Kapelinder
trwaly samochod
Twoja mało bystra odpowiedz na poziomie przedszkolaka świadczy że jednak dla mnie miejsca zabrakło.

Data: 2020-02-08 14:18:25
Autor: Jakir
trwaly.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

wybrali najgłupszych jakich znalezli.
 jednak dla mnie miejsca zabrakło.

Zenek,
dla ciebie miejsca nie zabrakło, tylko opiekunowie cię tak
dobrze ukryli, że ci co przeprowadzali eksperyment nie mogli cię znaleźć.

Data: 2020-02-08 05:48:55
Autor: Zenek Kapelinder
trwaly.
 Wygląda na to że byłeś drugim zamrozonym.

Data: 2020-02-08 15:59:45
Autor: Budzik
trwaly samochod
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Twoja mało bystra odpowiedz na poziomie przedszkolaka świadczy że
jednak dla mnie miejsca zabrakło.

o, wyłapałes ironie! Brawo Ty!

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2020-02-10 08:02:13
Autor: Miroo
trwaly samochod [OT]
[...]

Idiokracja (Idiocracy, 2006). Film dość głupawy, a jednocześnie gorzko prawdziwy.
Moim zdaniem można było z tego tematu zrobić dużo lepszą gatunkowo komedię. No chyba, że "targetem" były przyszłe pokolenia, a nie obecne :)

Pozdrawiam

Data: 2020-02-10 12:59:56
Autor: Budzik
trwaly samochod [OT]
Użytkownik Miroo brak_emaila@brak.brak.i.juz ...

[...]

Przypomniał mi się jakis głupkowaty film traktujący w podobnym tonem gdzie przywódcą zostaje ktos kto pokazuje ludziom z przyszłosci ze jak sie rosliny podlewa woda to one zaczynaja rosnac.

To troche z pozdrowieniami dla Zenka ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

trwaly samochod