trwaly samochod

Data: 2020-02-09 01:09:56
Autor: Tomasz Pyra
trwaly samochod
W dniu 2020-02-07 o 10:09, J.F. pisze:

Co wy tam wiecie o samochodach

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/nissan-frontier-16-mln-kilometrow-na-jednym-silniku-w-13-lat/y04w8vx "Nissan Frontier Briana Murphy'ego to prawdziwy długodystansowiec.

Przypomina mi się kawał którego puenta był taka że "wy¶mienita kolacja, musi mieć pani bardzo dobre garnki" ;)

--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl

Data: 2020-02-09 09:59:59
Autor: Budzik
trwaly samochod
UĹĽytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ...

[...]

Przypomina mi się kawał którego puenta był taka że "wyśmienita
kolacja, musi mieć pani bardzo dobre garnki" ;)

:)
Ale oni w sumie a w artykule dokładnie pisza ze to zasługa Briana Murphy'ego. --
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
jak pisze się słowo wła¶ciwe."   Julian Tuwim

trwaly samochod