trwam

Data: 2012-04-21 16:34:59
Autor: identifikator: 20040501
trwam
a o czym to dziś mówią POwskie media?
zamknęli telewizje Trwam? Ktoś wie co się stało?

Tusk czy Gronkiewicz?

Data: 2012-04-21 16:51:41
Autor: Grzegorz Z.
trwam
identifikator: 20040501 napisał:

a o czym to dziś mówią POwskie media?
zamknęli telewizje Trwam? Ktoś wie co się stało?

Tusk czy Gronkiewicz?

Rydzyk twierdzi że mu zabrali, ale on kłamie mówiąc że mu zabrali, bo nic
nie zabrali, będzie miał wszystko co miał do tej pory.

Ja też nie mam Porsza i rezydencji z basenem nad Morzem Śródziemnym, ale
nigdy nie przyszło by mi do głowy twierdzić że w związku z tym że ich sobie
nie kupiłem (bo mnie zwyczajnie na te rzeczy nie stać) to że ktoś mi je
odebrał.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-21 16:53:25
Autor: matusm
trwam

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jmugij$9v6$1node2.news.atman.pl...
a o czym to dziś mówią POwskie media?
zamknęli telewizje Trwam? Ktoś wie co się stało?

Tusk czy Gronkiewicz?
I tak bez róznicy jaki przyjma  kamuflaż PO,SLD ,Pis to io tak jest to przedłuzenie,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-04-21 18:17:17
Autor: Tymon
trwam

[...]

Rydzyk 4 ever! Czy ktoś z was ogląda tą rozmodloną TV? No chrzczeni katole, jutro marsz na sumę i do spowiedzi! Z grzechów się rozliczyć! Z bluźnierstwa! Dziś wieczorem obowiązkowa lektura katechizmu i przypomnienie 10-ciu przykazań. Na jutro macie być wykąpani, uczesani i gotowi do całowania ręki klechy, który wybaczy wam bluxnierstwa którymi zasrywacie forum. Po powrocie znów będziecie pluli! Oto katolicka obłuda. Modli się przed figurą, diabła ma za skórą!

BomBel

trwam