tryb nocny?

Data: 2011-04-25 10:03:54
Autor: mariuszmo
tryb nocny?
muszę (choć jakościowo świetny) zmienić mojego VDO na coś co ma podświetlenie
bo mam zwyczajnie dość zwalmiania przy latarni by odczytać np aktualny czas
lub dystans. A od kiedy w drugim rowerze mam najprostszy ale z pomiarem
temperatury licznik bontragera to brakuje mi też tej funkcji, jeśli mi zimno
wolałbym wiedzieć dlaczego :)

znalazłem dwie pozycje, spełniające moje kryteria, bontrager node 2 (niestety
drogi) i kolejny CAT EYE jak w tym linku:

http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_LICZNIK+BEZPRZEWODOWY+COMMUTER+CC-COM10W__P_53171310-53010001__PZTA_A__PD_53010813.html

Posiada podświetlenie i z tego co pisze "tryb nocny", Google nie chce mi
powiedzieć co to ten tryb nocny? czy to jakeś penamentne podświetlenie?

I jeszcze jedno, jak się sprawują liczniki bezprzewodowe CAT EYE? to cyfrowe
kodowanie?
Analogowe miałem kiedyś sigmy - wspominam je fatalnie. --

Data: 2011-04-25 23:14:09
Autor: ToMasz
tryb nocny?
 mariuszmo pisze:
muszę (choć jakościowo świetny) zmienić mojego VDO na coś co ma podświetlenie
bo mam zwyczajnie dość zwalmiania przy latarni by odczytać np aktualny czas
lub dystans.
jedna dioda +pastylka3V facet....

[...]

TRZY STÓWY!!!!! komórka+gps nie łaska? funkcjonalność "pincet" razy większa!

ToMasz

Data: 2011-04-26 06:49:07
Autor: kamil/Endurorider.pl
tryb nocny?

Użytkownik " mariuszmo" <mariuszm.o@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip3gu9$ou3$1inews.gazeta.pl...

OIDP to w tej chwili praktycznie każda sigma ma takie ficzery.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-04-26 05:04:51
Autor: Ryszard Mikke
tryb nocny?
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

Użytkownik " mariuszmo" <mariuszm.o@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip3gu9$ou3$1inews.gazeta.pl...

OIDP to w tej chwili praktycznie każda sigma ma takie ficzery.

Nieprawdą jest, jakoby.

rmikke

Data: 2011-04-26 07:20:55
Autor: kamil/Endurorider.pl
tryb nocny?

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip5jpj$nd7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Od 1606 wzwyż też nie? Podświetlenie jest teraz bardzo popularne a i termometr też nie jest niczym szczególnym w tych czasach.

Data: 2011-04-26 16:32:44
Autor: Ryszard Mikke
tryb nocny?
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> Nieprawdą jest, jakoby.

Od 1606 wzwyż też nie? Podświetlenie jest teraz bardzo popularne a i termometr też nie jest niczym szczególnym w tych czasach.

Ale to kazda, czy od 1606 w gore? Bo ponizej 1606 sa trzy modele z tej serii
kazdy w kilku wariantach. Ze o tanszych, prostszych i starszych seriach nie
wspomne.

rmikke

Data: 2011-04-26 20:36:30
Autor: kamil/Endurorider.pl
tryb nocny?

[...]

Moja wina, masz rację :) Od 1606 w górę w takim razie ;P