trzask w glosnikach

Data: 2011-03-21 12:44:38
Autor: m
trzask w glosnikach
witam,
Raz na jakis czas pojawia sie trzask w glosnikach,
Chyba to zawsze wystepuje w momencie
wylaczania agregatu w lodowce. Wczesniej uzywalem
karty dzwiekowej na PCI w stacjoranym komputerze
i problem nie wystopowal, teraz dzwiek puszczam
z wbudowanej karty dzwiekowej w laptopie.
W mieszkaniu mam zrobiona instalacje elektryczna
calkowicie od nowa, jednak uziemienie nigdzie nie prowadzi
poniewaz w bloku nie ma uziemienia.
Jakis pomysl rozwiazania problemu?
Czy zewnetrzna karta dzwiekowa na USB rozwiaze problem?
Rozwazalem wczesniej juz zakup takiej poniewaz nie mam
przekonania do wbudowanych kart dzwiekowych, wczesniej
caly czas uzywalem sound blastera liva zamiast wbudowanej.

Data: 2011-03-21 13:57:56
Autor: M1SLQ
trzask w glosnikach
Raz na jakis czas pojawia sie trzask w glosnikach,
Chyba to zawsze wystepuje w momencie
wylaczania agregatu w lodowce.

Podlacz zasilanie do innej fazy.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-22 12:36:53
Autor: Mateusz Dworak
trzask w glosnikach
On Mon, 21 Mar 2011 13:57:56 +0100
"M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> wrote:

> Raz na jakis czas pojawia sie trzask w glosnikach,
> Chyba to zawsze wystepuje w momencie
> wylaczania agregatu w lodowce. Podlacz zasilanie do innej fazy.

A jak mam tylko jendna faze to jest
jakies rozwiazanie? Jakas dobra
listwa z filtrem?
pozdrawiam,

Data: 2011-03-22 13:00:03
Autor: Andrzej 艁awa
trzask w glosnikach
W dniu 22.03.2011 12:36, Mateusz Dworak pisze:

Podlacz zasilanie do innej fazy.

A jak mam tylko jendna faze to jest
jakies rozwiazanie? Jakas dobra
listwa z filtrem?

Mo偶e pom贸c, ale nie musi. Uziemienie jednak musisz zrobi膰, chocia偶by po
to, 偶eby r贸偶nic贸wki poprawnie dzia艂a艂y.

Problem mo偶e by膰 te偶 z samym zasilaczem komputera lub na samej p艂ycie
g艂贸wnej. Zasadniczo przy zasilaczach impulsowych wszelkie impulsy z
sieci energetycznej w og贸le nie powinny przechodzi膰.

Je艣li nic nie pomo偶e, zawsze zostaje jaki艣 UPS typu on-line (czyli
prostownik -> akumulator -> falownik, ca艂y czas pracuj膮cy z akumulatora).

Jest te偶 stara i skuteczna metoda z dawnych czas贸w ;)

Silnik -> du偶e ko艂o zamachowe -> alternator ;)

Swoj膮 drog膮 jest te偶 ryzyko, 偶e modu艂 d藕wi臋kowy odbiera zak艂贸cenia w
sieci nie poprzez zasilanie ale radiowo - ale to by oznacza艂o, 偶e jest
to wyj膮tkowa tandeta.

trzask w glosnikach