trzaskanie drzwiami, drzwiami trzaskanie...

Data: 2009-12-05 03:37:37
Autor: Jan-xx
trzaskanie drzwiami, drzwiami trzaskanie...
mam pytanie, czy trzaskanie faktycznie bardzo źle wpływa na drzwi
szybko powodując ich uszkodzenie, czy trzeba by się długo starać, żeby
coś faktycznie sie stało, że opadną, czy coś??

Jak jestem zly, to lubie trzasnac drzwiami kierowcy w Mondeo MK1. Ostatnio glosnik przestal dzialac. Nie sprawdzalem, co jest przyczyna, ale taki fakt. Mam kolezanke, ktora w tym samochodzie zawsze jezdzi z tylu, z lewej strony. Ona z kolei ma w naturze trzaskanie drzwiami - mocne trzaskanie. Nie dziala mi glosnik w tych drzwiach, ale nie wiem od kiedy, i czy ma to z Nia zwiazek.

--
Jan-xx

trzaskanie drzwiami, drzwiami trzaskanie...