trzaskanie suportu

Data: 2011-05-25 10:10:25
Autor: whitey
trzaskanie suportu
witam

koles przyjechal do mnie z nowym (6 mcy) GT. opisal mi przez telefon
najpierw objawy trzaskania wiec stawialem najpierw na pedaly albo nity
ktorymi zebatki sa zlaczone. jednak po ogledzinach moim zdaniem
najwyrazniej trzaska suport. gdzies czytalem ze ludzie wkrecaja wklady
na tasme teflonowa jesli strzela i inne cuda robia.
wiem ze trudno to stwierdzic "zaocznie" co i jak ale moze macie jakies
typy? gwoli wyjasnienia, z tego zo wiem: sprzet nie katowany za mocno,
suport shimanowski na kwadrat, rama alu, jak sie staje na pedal (bez
krecenia) jest trzask, czasami dwa, potem trzeba korbe obrocic i z
drugiej ztrony jesli sie stanie jest znowu trzask. niedokrecony jest?
czy moze zdechl byl?
dzieki za podpowiedzi, koles niby m gwarancje na ten rower ale musi
jechac gdzies (100km do sklepu) wiec moze cos doraznie by sie dalo
zrobic na miejscu.
dzieki z gory

whitey

trzaskanie suportu