"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)

Data: 2012-08-05 09:38:09
Autor: tttrrraaaiiinnn
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
Taki Kebab-restauracja, nawet elegancka, na glownym deptaku w Centrum Kielc, z wystawionymi stolikami na zewnatrz, otoz kupuje sobie danie pt. "Doner-Kebab" na talerzu (mala porcja za 20zl) i jem - az tu NAGLE... ZGRZYT w zebach!!!!!! Wypluwam zakrwawione 2 kawalki PORCELANY, okolo 1cm i 1.5cm, oba z OSTRYMI brzegami!!!!!!!
Pokazalem to kelnerce, przerazona dziewczyna przeprasza (zal mi jej), a potem przynosi zupelnie nowe danie. Juz nie chce sie awanturowac...

Tylko, ze NIESTETY, po powrocie do domu stwierdzam, ze mi sie ZLAMAL ZAB!!!!!! Szostka, 1/3 korony zeba sie ulamala (jeszcze sie trzymala ale jezykiem wyczuwam, ze cos sie tam przemieszcza, wreszcie palcem wyciagam odlamany kawalek zeba. Szybko do dentysty - trzeba odbudowac zeba, koszt: 200-300 zlotych!

CO NA TO PRAWO??????

Przeciez jakby to polknac to PERFORACJA JELIT murowana!!!!!!

Data: 2012-08-05 18:45:42
Autor: Robert Tomasik
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
Uzytkownik <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisal w wiadomosci news:03903395-c17e-4d0d-9f8e-fb8138cc1135googlegroups.com...

Dowodowo cieniutko stoisz. Bo prawnie, to oczywiscie restaurator odpowiada.

Data: 2012-08-05 12:29:35
Autor: tttrrraaaiiinnn
On Sunday, August 5, 2012 6:45:42 PM UTC+2, Robert Tomasik wrote:

Dowodowo cieniutko stoisz. Bo prawnie, to oczywiscie restaurator odpowiada.

Pierwsza reakcja tej kelnerki to: "ojej, pekl nam talerz z surowka, nie sadzilam, ze sa tak jakies odlamki!"

Teraz tak mysle: pekl talerz, upadl na ziemie? i co pozbierali z podlogi surowke bo im szkoda bylo?

Tak ze 2 minuty pozniej szedl sobie patrol Strazy Miejskiej, jakby to im pokazac to bylby dowod?
I co wtedy z takim dowodem mozna zrobic? Oddadza mi za dentyste?

Data: 2012-08-05 22:23:02
Autor: witek
On 08/05/2012 09:29 PM, tttrrraaaiiinnn@gmail.com wrote:
i co pozbierali z podlogi surowke bo im szkoda bylo?

dokladnie tak.
A w domu bys wyrzucil czy pozbieral cala miske surowki? przynajmniej ta czesc co niekoniecznie wyladowala na samej podlodze

Data: 2012-08-05 13:43:31
Autor: tttrrraaaiiinnn
On Sunday, August 5, 2012 10:23:02 PM UTC+2, witek wrote:
> i co pozbierali z podlogi surowke bo im szkoda bylo?

dokladnie tak.

A w domu bys wyrzucil czy pozbieral cala miske surowki? przynajmniej ta czesc co niekoniecznie wyladowala na samej podlodze

a Ty co - zbierasz i potem zjadasz?
czy psu dajesz?
klient to widac gorzej niz pies

Data: 2012-08-06 05:53:49
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-05 22:43, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:

a Ty co - zbierasz i potem zjadasz?
czy psu dajesz?
klient to widac gorzej niz pies

Witamy w gronie odkrywców.

A co trzeba było zrobić (jeśli już mamy trzebabyłać), - to mnie się wydaje:
- spisać notatkę ze zdarzenia z szefem tej budy i podpisem kelnerki (właśnie po wyjaśnieniach kelnerki). Przydałby się jakiś świadek.
- pofotografować co się da.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-05 22:54:36
Autor: Marek Dyjor
witek wrote:
[...]

wywalil do kibla...

wiem co sie robi jak sie rozwali cos szklanego czy ceramicznego.

Data: 2012-08-06 00:30:33
Autor: Robert Tomasik
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
Uzytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:jvmmil$2m1$1news.task.gda.pl...
witek wrote:
[...]

Ale wówczas w knajpie ktos by musial za to wlascicielowi zaplacic. A tak, to sprzedali klientom.

Data: 2012-08-06 07:09:18
Autor: qwerty
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jvmsg8$hgv$1@inews.gazeta.pl...
Ale wówczas w knajpie ktos by musial za to wlascicielowi zaplacic. A tak, to sprzedali klientom.

Wrzuciłby w koszty.

Data: 2012-08-06 11:43:57
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jvnjhv$e1a$1inews.gazeta.pl...
[...]

I kto by to wówczas pokrył? Bo to jakieś dziwne pojęcie.

Data: 2012-08-06 12:00:11
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-08-06 11:43, Robert Tomasik pisze:
[...]

To taka fraza-klucz, umożliwiająca określić, że wypowiadająca ją osoba nigdy żadnego biznesu nie prowadziła :)

--
Liwiusz

Data: 2012-08-06 16:31:31
Autor: qwerty
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jvo3uc$7o0$1@inews.gazeta.pl...
I kto by to wówczas pokrył? Bo to jakieś dziwne pojęcie.

Załóżmy, że nie ma klientów i mięso się popsuło. Według Ciebie powinna takie jedzenie "odświeżyć" i sprzedawać (narażając zatruciem)?

Data: 2012-08-06 16:46:35
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jvokg4$cdb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdecydowanie nie powinien, ale w praktyce tak robi często.

Data: 2012-08-06 16:56:14
Autor: qwerty
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jvoljr$mn8$2@inews.gazeta.pl...
Zdecydowanie nie powinien, ale w praktyce tak robi często.

No właśnie. Za takie działanie powinny być takie kary, że firmy by bankrutowały.

Data: 2012-08-06 17:26:41
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jvolug$4ph$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko w praktyce niewilkie są szanse złapania. W tym problem.

Data: 2012-08-06 19:56:48
Autor: qwerty
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jvonrt$6du$1@inews.gazeta.pl...
Tylko w praktyce niewilkie są szanse złapania. W tym problem.

Wiem, ale gdyby autor zareagował prawidłowo - zrobił zdjęcia nagrał rozmowę kelnerki to sytuacja wyglądała diametralnie inaczej. Chcemy, żeby polska wyglądała jak zachodnie kraje, ale mentalność mamy dalej wschodnią...

Data: 2012-08-06 11:55:19
Autor: Vza Vizenza
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
On Aug 6, 7:56 pm, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
Wiem, ale gdyby autor zareagowa³ prawid³owo - zrobi³ zdjêcia nagra³ rozmowê
kelnerki to sytuacja wygl±da³a diametralnie inaczej. Chcemy, ¿eby polska
wygl±da³a jak zachodnie kraje, ale mentalno¶æ mamy dalej wschodni±...

Jejku! To jakis koszmar! Tak ciagle w napieciu nawet podczas jedzenia?
Przieciez to jak jakas wojna!

Data: 2012-08-05 20:26:41
Autor: Aha....
W dniu 2012-08-05 18:38, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:
[...]

Heh 20 zeta ? Tyle to kosztuje w bardzo dobrej tureckiej budzie w centrum Berlina u Turka i nie jakies tam obrzynki z psa tylko z baraniny.

Data: 2012-08-05 23:35:51
Autor: Andrzej Lawa
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
W dniu 05.08.2012 18:38, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:

CO NA TO PRAWO??????

Teraz? Nic, bo niczego nie udowodnisz.

Trzeba by³o wo³aæ ¶wiadka i robiæ dokumentacjê fotograficzn± od razu.

Przeciez jakby to polknac to PERFORACJA JELIT murowana!!!!!!

Eeetam.

PS: zawijaj ³askawie wiersze...

Data: 2012-08-06 12:08:24
Autor: Vza Vizenza
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
A ja mam podobny problem tutaj. Przedwczoraj w "Lidlu" kupilam
czekoladowe platki sniadaniowe do mleka, o wdziecznej nazwie "Fun Zoo
Magic Dots" niejakiej firmy "Goody". Otoz chcialam wczoraj to sobie
zjesc z mlekiem ale po dolaniu te krazki ciasta nakrapiane czekolada
okazaly sie zawierac jakies skorupy! Tez zazgrzytalo porzadnie w
zebach! Dzisiaj tez tego sprobowalam, i znowu te skorupy! Okazuje sie,
ze wszedzie sa w tych platkach. Sadze, ze to zagrozenie
stomatologiczne za ktore ktos winien wylozyc kase!
Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami? Jeszcze mam pol torby jako
dowod.

Data: 2012-08-06 21:41:16
Autor: Konrad
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)

Uzytkownik "Vza Vizenza" <viazenza@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0251a5b1-4f54-49b7-bb13-d980f69f0ef8w8g2000vbx.googlegroups.com...

Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami? Jeszcze mam pol torby jako
dowod.

Zgodnie z instrukcja na opakowaniu zalac GORACYM mlekiem, odczekac chwile i dopiero wtedy oszamac.

Konrad

Data: 2012-08-06 14:07:53
Autor: Vza Vizenza
On Aug 6, 9:41 pm, "Konrad" <k...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "Vza Vizenza" <viaze...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:0251a5b1-4f54-49b7-bb13-d980f69f0ef8w8g2000vbx.googlegroups.com...

> [...]
> dowod.

Zgodnie z instrukcja na opakowaniu zalac GORACYM mlekiem, odczekac chwile i

Zapewniam, ze nawet najgoretsze mleko nie rozpusci tych skorup!
Tak powaznie to sa one naprawde zagrozeniem.
Konrad, chcesz zebym zniszczyla dowod?

Data: 2012-08-07 04:47:10
Autor: Vza Vizenza
> [...]

> dowod.

Zgodnie z instrukcja na opakowaniu zalac GORACYM mlekiem, odczekac chwile i

Wlasnie przeczytalam: "zalac mlekiem lub jogurtem" - czyli ani slowa o
goracosci, zwlaszcza jogurtu.

Data: 2012-08-07 14:39:15
Autor: Bydlê
On 2012-08-06 21:08:24 +0200, Vza Vizenza <viazenza@gmail.com> said:

A ja mam podobny problem tutaj.

Tutaj?!

 po dolaniu te krazki ciasta nakrapiane czekolada
okazaly sie zawierac jakies skorupy!

A przed dolaniem nie?
;>>>

Okazuje sie,
ze wszedzie sa w tych platkach.

Wszêdzie w p³atkach, czy we wszystkich p³atkach?

Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami?

1. nie je¶æ
2. sprawdziæ sk³ad

--
Bydlê

Data: 2012-08-07 07:02:09
Autor: Vza Vizenza
On 2012-08-06 21:08:24 +0200, Vza Vizenza <viaze...@gmail.com> said:

> A ja mam podobny problem tutaj.

Tutaj?!

>  po dolaniu te krazki ciasta nakrapiane czekolada
> [...]

Wsz dzie w p atkach, czy we wszystkich p atkach?

> Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami?

1. nie je
2. sprawdzi sk ad

--
Bydl

Hej, ty glupie bydle, pytam co mam zrobic z dowodem jakim sa platki z
NIEJADALNYMI lupinami. A ty rzniesz glupszego niz jestes.

Data: 2012-08-08 11:09:59
Autor: Bydlê

On 2012-08-06 21:08:24 +0200, Vza Vizenza <viaze...@gmail.com> said:

[...]

Dlaczego "g³upie"?
Ja wiem co nale¿y zrobiæ, ty nie - i dlatego to ja jestem rzekomo g³upi?

 pytam co mam zrobic z dowodem

Zabezpieczyæ.
Ale najpierw poczytaæ opakowanie.

--
Bydlê

Data: 2012-08-13 11:03:16
Autor: tttrrraaaiiinnn
On Wednesday, August 8, 2012 11:09:59 AM UTC+2, Bydlê wrote:
Ja wiem co nale¿y zrobiæ, ty nie - i dlatego to ja jestem rzekomo g³upi?
>  pytam co mam zrobic z dowodem

Strzelic sobie w leb albo wyemigrowac.

Data: 2012-08-07 07:09:17
Autor: Vza Vizenza
On 2012-08-06 21:08:24 +0200, Vza Vizenza <viaze...@gmail.com> said:

> [...]

> ze wszedzie sa w tych platkach.

Wsz dzie w p atkach, czy we wszystkich p atkach?

> Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami?

przepraszam, ze sie unioslam ale nie przywyklam do tylu idiotycznych
pytan w zaledwie trzech linijkach tekstu...

Data: 2012-08-08 11:11:55
Autor: Bydlê
On 2012-08-07 16:09:17 +0200, Vza Vizenza <viazenza@gmail.com> said:

przepraszam, ze sie unioslam

I nawet wyra¿a³a¶ siê tak, jak twoi rodzice w Wigiliê.
Wybaczam.

--
Bydlê

"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)