"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)

Data: 2012-08-05 20:26:41
Autor: Aha....
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
W dniu 2012-08-05 18:38, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:
Taki Kebab-restauracja, nawet elegancka, na glownym deptaku w Centrum Kielc, z wystawionymi stolikami na zewnatrz, otoz kupuje sobie danie pt. "Doner-Kebab" na talerzu (mala porcja za 20zl) i jem - az tu NAGLE... ZGRZYT w zebach!!!!!! Wypluwam zakrwawione 2 kawalki PORCELANY, okolo 1cm i 1.5cm, oba z OSTRYMI brzegami!!!!!!!
Pokazalem to kelnerce, przerazona dziewczyna przeprasza (zal mi jej), a potem przynosi zupelnie nowe danie. Juz nie chce sie awanturowac...

Tylko, ze NIESTETY, po powrocie do domu stwierdzam, ze mi sie ZLAMAL ZAB!!!!!! Szostka, 1/3 korony zeba sie ulamala (jeszcze sie trzymala ale jezykiem wyczuwam, ze cos sie tam przemieszcza, wreszcie palcem wyciagam odlamany kawalek zeba. Szybko do dentysty - trzeba odbudowac zeba, koszt: 200-300 zlotych!

CO NA TO PRAWO??????

Przeciez jakby to polknac to PERFORACJA JELIT murowana!!!!!!

Heh 20 zeta ? Tyle to kosztuje w bardzo dobrej tureckiej budzie w centrum Berlina u Turka i nie jakies tam obrzynki z psa tylko z baraniny.

"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)