"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)

Data: 2012-08-06 12:08:24
Autor: Vza Vizenza
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
A ja mam podobny problem tutaj. Przedwczoraj w "Lidlu" kupilam
czekoladowe platki sniadaniowe do mleka, o wdziecznej nazwie "Fun Zoo
Magic Dots" niejakiej firmy "Goody". Otoz chcialam wczoraj to sobie
zjesc z mlekiem ale po dolaniu te krazki ciasta nakrapiane czekolada
okazaly sie zawierac jakies skorupy! Tez zazgrzytalo porzadnie w
zebach! Dzisiaj tez tego sprobowalam, i znowu te skorupy! Okazuje sie,
ze wszedzie sa w tych platkach. Sadze, ze to zagrozenie
stomatologiczne za ktore ktos winien wylozyc kase!
Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami? Jeszcze mam pol torby jako
dowod.

Data: 2012-08-06 21:41:16
Autor: Konrad
"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)

Uzytkownik "Vza Vizenza" <viazenza@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0251a5b1-4f54-49b7-bb13-d980f69f0ef8w8g2000vbx.googlegroups.com...

Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami? Jeszcze mam pol torby jako
dowod.

Zgodnie z instrukcja na opakowaniu zalac GORACYM mlekiem, odczekac chwile i dopiero wtedy oszamac.

Konrad

Data: 2012-08-06 14:07:53
Autor: Vza Vizenza
On Aug 6, 9:41 pm, "Konrad" <k...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "Vza Vizenza" <viaze...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:0251a5b1-4f54-49b7-bb13-d980f69f0ef8w8g2000vbx.googlegroups.com...

> [...]
> dowod.

Zgodnie z instrukcja na opakowaniu zalac GORACYM mlekiem, odczekac chwile i

Zapewniam, ze nawet najgoretsze mleko nie rozpusci tych skorup!
Tak powaznie to sa one naprawde zagrozeniem.
Konrad, chcesz zebym zniszczyla dowod?

Data: 2012-08-07 04:47:10
Autor: Vza Vizenza
> [...]

> dowod.

Zgodnie z instrukcja na opakowaniu zalac GORACYM mlekiem, odczekac chwile i

Wlasnie przeczytalam: "zalac mlekiem lub jogurtem" - czyli ani slowa o
goracosci, zwlaszcza jogurtu.

Data: 2012-08-07 14:39:15
Autor: Bydlę
On 2012-08-06 21:08:24 +0200, Vza Vizenza <viazenza@gmail.com> said:

A ja mam podobny problem tutaj.

Tutaj?!

 po dolaniu te krazki ciasta nakrapiane czekolada
okazaly sie zawierac jakies skorupy!

A przed dolaniem nie?
;>>>

Okazuje sie,
ze wszedzie sa w tych platkach.

Wszędzie w płatkach, czy we wszystkich płatkach?

Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami?

1. nie jeść
2. sprawdzić skład

--
Bydlę

Data: 2012-08-07 07:02:09
Autor: Vza Vizenza
On 2012-08-06 21:08:24 +0200, Vza Vizenza <viaze...@gmail.com> said:

> A ja mam podobny problem tutaj.

Tutaj?!

>  po dolaniu te krazki ciasta nakrapiane czekolada
> [...]

Wsz dzie w p atkach, czy we wszystkich p atkach?

> Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami?

1. nie je
2. sprawdzi sk ad

--
Bydl

Hej, ty glupie bydle, pytam co mam zrobic z dowodem jakim sa platki z
NIEJADALNYMI lupinami. A ty rzniesz glupszego niz jestes.

Data: 2012-08-08 11:09:59
Autor: Bydlę

On 2012-08-06 21:08:24 +0200, Vza Vizenza <viaze...@gmail.com> said:

[...]

Dlaczego "głupie"?
Ja wiem co należy zrobić, ty nie - i dlatego to ja jestem rzekomo głupi?

 pytam co mam zrobic z dowodem

Zabezpieczyć.
Ale najpierw poczytać opakowanie.

--
Bydlę

Data: 2012-08-13 11:03:16
Autor: tttrrraaaiiinnn
On Wednesday, August 8, 2012 11:09:59 AM UTC+2, Bydlę wrote:
Ja wiem co należy zrobić, ty nie - i dlatego to ja jestem rzekomo głupi?
>  pytam co mam zrobic z dowodem

Strzelic sobie w leb albo wyemigrowac.

Data: 2012-08-07 07:09:17
Autor: Vza Vizenza
On 2012-08-06 21:08:24 +0200, Vza Vizenza <viaze...@gmail.com> said:

> [...]

> ze wszedzie sa w tych platkach.

Wsz dzie w p atkach, czy we wszystkich p atkach?

> Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami?

przepraszam, ze sie unioslam ale nie przywyklam do tylu idiotycznych
pytan w zaledwie trzech linijkach tekstu...

Data: 2012-08-08 11:11:55
Autor: Bydlę
On 2012-08-07 16:09:17 +0200, Vza Vizenza <viazenza@gmail.com> said:

przepraszam, ze sie unioslam

I nawet wyrażałaś się tak, jak twoi rodzice w Wigilię.
Wybaczam.

--
Bydlę

"trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)