trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego

Data: 2017-11-17 19:30:32
Autor: boukun
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Wyburzenie Pałacu Kultury i Nauki. Jacek Żakowski: Trotyl w mózgu
"Uważaj, to nie chmury, to Pałac Kultury. Liście lecą z drzew, liście lecą z drzew..." ("Elektryczne Gitary") ... "a na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści" (hasło ludowe).

Czy wojsko poradziłoby sobie z wysadzeniem w powietrze Pałacu Kultury?

"Na pewno daliby radę. Fajne ćwiczenia. Fajne szkolenie dla naszych żołnierzy" - powiedział wiceszef MON Bartosz Kownacki pytany przez Konrada Piaseckiego, czy wojsko poradziłoby sobie z wysadzeniem w powietrze Pałacu Kultury. A co by miało sobie nie poradzić? Prymitywni afgańscy talibowie dali radę wysadzić przypominające o dawnej hinduskiej dominacji posągi Buddy w Bamianie, a reprezentujący najwyższe wartości chrześcijańskiej cywilizacji polscy talibowie mieliby nie dać rady wysadzić reliktu ruskiej dominacji w Polsce? Polacy nie gęsi i swój trotyl mają.

Za samo takie pytanie Piaseckim powinien się zainteresować kontrwywiad, bo sianie zwątpienia w polskiego żołnierza stawia pytającego blisko redaktora Piątka, który - jak mówi sam Antoni Macierewicz - jest narzędziem wrogich Polsce sił. Ale ja - Panie Ministrze - wiem o Piaseckim coś, co mogę kontrwywiadowi ujawnić. Warto podążyć tym tropem.

Otóż zadając wiceministrowi podchwytliwe pytanie red. Piasecki nie był całkiem bezstronny. A nawet miał tu swój prywatny interes. Bo każdego tygodnia spotyka się w tym ruskim gmaszysku ze studentami Collegium Civitas, by im do głów sączyć rozmaite treści. Jakie są konkretnie te treści, trzeba by teraz wyjaśnić. Bo nie jest całkiem pewne, że Piasecki daje czytelny wyraz odrazy wobec tego miejsca.

Pod tym kątem trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego, który jako prezydent Warszawy, a potem całej Polski, z niewyjaśnionych powodów zaniedbał wysadzenia Pałacu w powietrze. To, niestety, nasuwa podejrzenie, że może prezydent Kaczyński nie należał do talibskiej wspólnoty. A to sugeruje kolejne pytanie: do jakiej, mianowicie, wspólnoty należał prezydent Kaczyński, skoro chronił Pałac, będący darem Józefa Stalina. W końcu sabotował też przecież pracę Macierewicza, oraz - bardzo młodego wówczas - Kownackiego, odmawiając publikacji drugiej części raportu o zbrodniach WSI. Jak się te fakty połączy, można trafić na ciekawe tropy.

Rach-ciach i po piramidach. Łup-łup i nie ma zamczyska w Malborku

Na pierwszy rzut oka widać, że wokół sprawy Pałacu Kultury splecione są dziwne moce. Powstaje na przykład pytanie, dlaczego prezydent Majchrowski rządząc tyle lat w królewskim Krakowie, nie zburzył szkaradnego reliktu obcej okupacji, jakim jest dobudowana przez austriackiego zaborcę paskudna część Wawelu, dominująca nad perełką polskiego renesansu. Jacyś niemieccy szatani musieli tu być czynni! Jak można było dopuścić do tego, że nad arcypolskim Krakowem do dziś góruje germańskie paskudztwo.

A skoro już o germańskim paskudztwie jest mowa: zapytajmy o Malbork - piękne, praprapolskie miasto, którym blisko dekadę rządził zasłużony Tadeusz Cymański? Dlaczego Cymańskiemu i innym Malborżanom oraz Malborżankom nie przeszkadzało, że żyją w cieniu germańskiego ceglanego monstrum? Czy polski żołnierz lub nawet strażnik miejski albo działacz ONR nie potrafiłby wysadzić takiego paskudztwa w powietrze, żeby uwolnić rodaków od wstrętnego słowiańskim oczom teutońskiego widoku? Czy Cymański nie czcił przypadkiem pamięci oprawców Juranda.

Wiadomo, że elity III RP, które chcą, żeby było, jak było, będą cynicznie broniły nawet ruskich cytadel, krzyżackich zamczysk i sowieckiego pałacu, byle Polacy nigdy nie mogli poczuć się w Polsce jak u siebie. I wiadomo, do czego uleganie takim elitom prowadzi. Gdy mężni talibowie wysadzili Buddę, od razu poczuli się w Afganistanie, jak we własnym domu. A Egipcjanie? Do dziś nie zdobyli się na wysadzenie piramid symbolizujących uciśnienie ludu egipskiego pod nubijskim jarzmem - i proszę: handlują "Mistralami" za jednego dolara, albo wożą tłuste białe tyłki na wielbłądzich garbach. Do takiego upadku prowadzi uleganie elitom.

Są zresztą bliższe przykłady. Taki na przykład Lenin - mógł zrównać Pałac Zimowy z ziemią i zaorać Kreml, bo zbudowano je w kompletnie nierosyjskim stylu. Mógł na ich miejscu odtworzyć tradycyjny rosyjski krajobraz z puszczą, chłopskimi chatkami, z jednorożcem i konikiem garbuskiem etc. Ale zostawił postawione na obcą modłę paskudztwo. I bardzo proszę: zaledwie sto lat minęło, a po całej rewolucji Lenina nie ma ani śladu.

Francuska rewolucja w zasadzie też dała ciała. Wprawdzie bastylia została rozebrana, ale Luwr wciąż stoi. I Wersal! A trzeba być konsekwentnym. Czyż rewolucje nie padają dlatego, że brak im radykalizmu nawet w architekturze i urbanistyce?

Doświadczenie brytyjskie też jest bardzo pouczające. Brytyjczycy prawie dwa tysiące lat nie mogą się zdobyć na zrównanie z ziemią wstrętnego Wału Hadriana symbolizującego rzymską okupację Brytanii. I proszę: który to już raz podnoszą głowy dzicy Szkoci, którzy mieszkają po drugiej stronie Wału. A zza kanału wciąż naciera romańsko-germańska nawała - tym razem pod płaszczykiem Unii. Nie zasypiaj, Brytanio. Polskie wojsko pod wodzą Bartosza Kownackiego szast prast by sobie poradziło. Bum-bum i po Wale, oraz wszelkich nieszczęściach. Rach-ciach i po piramidach. Łup-łup i nie ma zamczyska w Malborku, Wawelu (austriackiego), Kremla, Pałacu Zimowego etc. Trotylu ci u nas dostatek. W mózgach wprost wybuch za wybuchem. A jak zabraknie trotylu, najwyżej się dokupi. Te parę groszy się znajdzie. Starczy nie kraść!

https://opinie.wp.pl/wyburzenie-palacu-kultury-i-nauki-jacek-zakowski-trotyl-w-mozgu-6188675509385345a

Rena
6h temu

To jest chore, tak jak chorzy są pomysłodawcy wyburzenia Pałacu Kultury w Warszawie.Teraz krytykują a przedtem PRL-owi służyli i korzystali z jego dóbr / i za darmo się wyuczyli i za darmo otrzymali mieszkania /Szkoda,że tego już nie pamiętają

Marcin Kabat
7h temu

Przypomnę tylko, że Zamek Królewski w Warszawie wybudowano ... w PRL-u. A, temu marzycielowi proponuję żeby najpierw coś wybudował. W PRL-u też chętnie burzono. To takie ... znane metody ...

Czytelnik
4h temu

Panie Jacku Zakowski, dziekuje za obrone normalnosci, rozsadku i rozumu w czasie kiedy przekora polaczona z totalna glupota jest przekazem dnia. Milo czytac Panskie opinie. Dzieki takim ludziom jak Pan wiem ze ....jeszcze nie zginela

Data: 2017-11-17 10:54:54
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Żakowski jak zwykle mąci. Wał Hadriana, piramidy egipskie, zamek w Malborku, czy Wawel to są wytwory cywilizacji ludzkiej i jako zabytki tej cywilizacji zasługują na ochronę. Natomiast PKiN nie jest wytworem cywilizacji rosyjskiej, gdyż ta została zgladzona zanim go wybudowano. Pałac Kultury i Nauki im. Józefa Stalina został postawiony jako symbol cywilizacji antyludzkiej, czyli sowieckiej.
Osobiście nie jestem za całkowitym zburzeniem tego przybytku, gdyż można go jakoś zmodyfikować, żeby przestał być symbolem totalitarnej epoki.

Data: 2017-11-17 20:57:06
Autor: boukun
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
[...]

Chory na umyśle człowiek jesteś. Rosjanie wybudowali piękny gmach
 w Warszawie pomnik pokoju, Jak można polać nienawiścią do budynku
 ze względu na to że go wybudowali Rosjanie i to w podzięce
 Polakom za wspólny Front przeciwko hitlerowskim Niemcom.
 Nienawiści do Rosji zburzyć miasto co za pojebani
 ludzie
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-17 12:27:01
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
A kto tu mówi o nienawiści do Rosji?
Najbardziej Rosji nienawidzili oplaceni i wysłani przez Niemców bolszewicy. Hitler tyle Żydów nie wymordował, ilu Rosjan oni zdążyli eksterminować przez pierwsze lata swoich rządów. Po Rosji zostało milczenie owiec i coraz głośniejsze wycie wilka.
Warszawski Pałac Kultury to pomnik ludobojców. Jeśli ma przetrwać, to musi zmienić swoją postać, aby przyszłe pokolenia nie kojarzyły go z państwem Józefa Stalina.

Data: 2017-11-18 00:22:11
Autor: boukun
[...]

Dureń po prostu dureń cały okres PRLu szczyci się tym pałacem cała
 Polska organizowała wycieczki szkolne Zresztą do dzisiaj co tam
 wycieczki a teraz mam się kanarki w głowie pierdolą. Chyba ta
 żydowska religia katolicka całkowicie wam mózgi wyprała.
 Przyszedł pokolenia niekoniecznie muszą być takie popierdolone
 jak twoje
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-18 00:41:32
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Uważaj boukun, bo ja cię tutaj nie przezywam. Ale jeśli już tak wchodzisz na temat inteligencji i zdrowia psychicznego, to powiem ci coś, o czym jeszcze nie wiesz:
Otóż nie bądź naiwny, że nauczyciel, który mówił ci w szkole o wyzysku kapitalistów, a potem woził cię do Pałacu Kultury wierzył w te wszystkie gówna, które musiał wam pokazywać. Bo on tego nie robił dla ciebie - on miał rodzinę dla której pragnął żyć!
Gdyby jakimś cudem dali im paszporty, to wyjechałby czym prędzej do kapitalistów nie oglądając się ani na Pałac Kultury, ani na upośledzone dzieci, którym musiał nasrać do główek. Bo normalne dziecko kiedyś dojrzewa i wyrasta z opowiadanych bajek, a debil niestety nie.

Data: 2017-11-18 09:54:19
Autor: boukun
[...]

Cokolwiek by ten nauczyciel nie myślał to na pewno mój ten Pałac
 Kultury nie przeszkadzał. Urodziłem się w 1961 r i żyłem w wolnej
 Polsce w przeciwieństwie do dzisiaj gdzie kraj jest Zniewolony.
 Ludzie tacy jak ty minister morawiecki Sikorski jesteście
 zakompleksieni i ta cząstka narodu która daje sobie wmówić że
 wybudowany w czasach pokoju Pałac Kultury jest symbolem
 zniewolenia rosyjskiego to naprawdę coś nie tak pod kopułą. Pałac
 Kultury jest symbolem Braterstwa polsko-rosyjskiego i czasów
 pięknego pokoju które prędko nie wrócą i moje pokolenie będzie
 zawsze to pamiętać
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-18 02:30:04
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Mnie w dzieciństwie śniły się wycieczki do Warszawy i ten Pałac. Potem chciałem wysadzić w pizdu cały ten chlew, z jego 'płacami', sklepami, pociągami nad morze, do których wchodziło się oknami. Kumple patrzyli, w jaki sposób śpie*dolić na Zachód, a ja stamtąd właśnie wróciłem i poprzysiaglem sobie, że nie umrę wcześniej, niż zdechnie ta sowieciarska sekta, która mój kraj zamienia kupę gówna.

Data: 2017-11-18 13:12:37
Autor: boukun
[...]

Ta twoja Sowiecka sekta to teraz dopiero zmienia kraj w kupę gówna
 bo sprzedali rozkradli zrujnowali wszystko co 40 lat budowaliśmy
 i teraz jeszcze chcą Pałac Kultury zaorać symbol przyjaźni
 polsko-rosyjskiej i pokoju
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-18 05:16:34
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
'Budowaliśmy' drugą Polskę, 'zbudowaliśmy' zagrodę dla bydła. Nawet najwyżsi kapłani tej sekty nie wierzyli w jej dogmaty - gdy tylko dostali pozwoleństwo, zaczął się szaber i masowe uwłaszczenia. Teraz siedzą na posadkach prezesów banków i żaden się nie przyzna, że kiedykolwiek wierzył w czerwony obłęd, "bo takie były czasy", "bo tak kazali"...
Boukun tęskni za czerwonymi panami - nic nie zostało z pańskiego stołu? j

Data: 2017-11-18 10:25:37
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
To powiedz mi boukun, po ch.. wyście budowali złodziejom ten PRL? Ja np. po stanie wojennym żyłem z handlu spekulacyjnego, żeby nie pracować na bandytów i złodziei. Jak tylko prwyszedł Gorbi, to cały peerelowski aparat zaczął się ślinić, kiedy i komu towarzysze radzieccy dadzą sygnał do szabru. I wtedy o ludzie pracującym jakoś nie myślał już nikt. I ty do mnie masz pretensje, że cię Lesiu z Czesiem wyrolowali?

Data: 2017-11-18 15:48:50
Autor: Zenek Kapelinder
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
PRL byl budowany przy okazji. W PRL zyli ludzie ktorzy potrzebowali jedzenia, butow, plaszczy. Zeby to miec potrzebowali pieniadzy. Jedynym dostepnym sposobem byla praca. Ludzie dostawali za swoja prace mala czesc wynagrodzenia jakie sie nalezalo. Za reszte wladza sama dla siebie budowala PRL. Inna sprawa ze od wojny bylismy kolonia. I to bardziej kolonia niemiec niz zsrr. Teraz jest allegro. Kiedys w niemczech byly domy sprzedazy wysylkowej. Wydawaly piekne katalogi z pierdylionami produktow. A w tych katalogach towary wyprodukowane przede wszystkim w demoludach. Jak cos z elektroniki w katalogu nazywalo sie Universal to bylo z PRL a jak Hanseatic to byl to sprzet agd z NRD. Produkcja wygladala tak ze niemcy przysylali swoje surowce i materialy i z nich bylo dla nich robione praktycznie po kosztach produkcji. O weglu sprzedawanym na zachod europy po cenach na granicy a czesto ponizej granicy kosztow wydobycia z litosci nie wspomne. Za to jak kupowalismy na zachodzie pszenice to byla to najdroza pszenica na swiecie. Bylismy niemiecka kolonia ze wszystkimi konsekwencjami jakie to ze soba nioslo. Co jeszcze robilismy po kosztach albo z minimalnym zyskiem. Lozyska, obrabiarki, dla mercedesa uklady wtryskowe do dizli, dla wlochow gazniki i skrzynie biegow do samochodow osobowych. Tuleje cylindrowe dla wszystkich znanych producentow silnikow spalinowych, pierscienie tlokowe i tloki. Dla szwajcarow silniki okretowe. Ciekawe, Szwajcaria nie ma dostepu do zadnego morza a byla swiatowym producentem silnikow okretowych robionych u Cegielskiego. To i jeszcze ciuchy, soczewki do okularow, zarcie itd robilismy za miske kartofli.

Data: 2017-11-19 00:24:33
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
No ale design i technologie były niemieckie. Polak dawał tylko ręce do roboty i dostawał za to dojczmarkę za dzień harówy (to w Bangladeszu dzisiaj więcej płacą).

Data: 2017-11-19 13:22:05
Autor: boukun
[...]

Nieprawda budowaliśmy w Libii Iraku nawet zakłady chemiczne i
 drogi i wszystko naszą technologią
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-19 05:44:41
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
O jej... Boukun ty znowu nic nie rozumiesz!
Zenek pisze o pracy dla Niemców i Szwajcarów. Dla Kadafiego i Husajna stawialiśmy zwykły peerelowski szajs, na który normalny kraj nawet by nie napluł..

Data: 2017-11-19 14:47:42
Autor: boukun
[...]

Nie wymyślaj i nie gadaj bzdur Polska za Gierka była szóstą
 gospodarką świata
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-19 06:17:50
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
:-DDDDDD

   a która to Polska towarzyszu boukun, bo ja słyszałem, że za towarzysza Gierka były dwie?

Data: 2017-11-19 17:13:05
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
   a która to Polska towarzyszu boukun, bo ja słyszałem, że za towarzysza Gierka były dwie?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ta Polska, z której byliśmy dumni i którą się kochało...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Letnie_Igrzyska_Olimpijskie_1976

Klasyfikacja medalowa
Lp.     Państwo     złoto     srebro     brąz     razem
1      ZSRR     49     41     35     125
2      NRD     40     25     25     90
3      Stany Zjednoczone     34     35     25     94
4      RFN     10     12     17     39
5      Japonia     9     6     10     25
6      Polska     7     6     13     26

Jak połączysz Niemcy, to 5 potęga świata...

boukun

Data: 2017-12-03 06:59:55
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lec ha Kaczyńskiego
Czerwona macocha dała wam possać czerwonego cyca, żebyście zapomnieli o zamordowanej matce. Trzeba było zaciukać czerwoną macochę, zamiast biadolić dzisiaj na mafię i złodziei.

Data: 2017-12-03 17:16:29
Autor: boukun
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Moja matka za ruskiego miała dobrze, Ruski księdzu część pola zabrał i dał chłopom, którzy u klechy wcześniej za parobków byli.....

http://www.prawo.egospodarka.pl/grupy/Spiskowa-teoria-dziejow-nowe,t,137113,8.html

boukun

Data: 2017-12-03 08:37:05
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Twoja matka mnie tu g... obchodzi. Piszę o zamordowanej Matce Polsce.  A skoro ssałeś czerwonego cycka, to teraz nie narzekaj na ubeków i folksdojczy, że cię wych*jali - takie ich zbójeckie prawo.
:
Są tacy, co stracili więcej od ciebie.
Cześć i Chwała Bohaterom!

Data: 2017-12-03 10:45:29
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Dwóch Napoleonów nie wygrałoby tej wojny, więc nie pluj na zamordowaną Matkę.

Data: 2017-12-03 20:33:52
Autor: boukun
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Dwóch Napoleonów nie wygrałoby tej wojny, więc nie pluj na zamordowaną Matkę.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pocałuj tą zamordowaną matkę w dupę!

boukun

Data: 2017-12-03 18:40:47
Autor: boukun
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Twoja matka mnie tu g... obchodzi. Piszę o zamordowanej Matce Polsce.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przez was żydziaków, jeszcze od czasu zamachowca Piłsudskiego i jego sanacji!

boukun

Data: 2017-12-03 12:03:48
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
:-DDD
Twoja czerwona macocha jeszcze zipie - pocałuj ją w cycek, może ci coś  kapnie :))))

Data: 2017-12-04 09:44:45
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 15:59 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Czerwona macocha dała wam possać czerwonego cyca, żebyście zapomnieli o  zamordowanej matce. Trzeba było zaciukać czerwoną macochę, zamiast  biadolić dzisiaj na mafię i złodziei.
Poziom bruku.

--
stevep

Data: 2017-12-04 03:01:34
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lec ha Kaczyńskiego
    ...ojciec redaktor by powiedział (nie mylić znowu z Ojcem Dyrektorem!)

Data: 2017-12-04 17:24:19
Autor: stevep
W dniu 2017-12-04 o 12:01, jacekbialy80@gmail.com pisze:
    ...ojciec redaktor by powiedział (nie mylić znowu z Ojcem Dyrektorem!)

Obsesja wiecznie żywa.

--
stevep

Data: 2017-11-19 08:27:57
Autor: boukun
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> Wrote in message:
[...]

Budowaliśmy nie tylko Polskę ale całą Afrykę Polacy wyjeżdżali na
 kontrakty nie tylko do demoludów ale i do Afryki i byli bardzo
 wzięty mi pracownikami a teraz jesteśmy z całym światem Arabskim
 skłóceni i nie tylko i odizolowanie od całego świata i tylko
 Amerykanom i Żydom liżemy dupę
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-03 11:21:27
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Lepiej z mądrym znaleźć niż z głupim stracić.
(przysłowie polskie)

Data: 2017-12-03 13:43:40
Autor: Zenek Kapelinder
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Lepiej z madrym zgubic niz z glupim znalezc.

Data: 2017-12-04 00:15:12
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Też prawda, ale niestety - mało dzisiaj rozumiana.

Data: 2017-12-04 09:47:31
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 20:21 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Lepiej z mądrym znaleźć niż z głupim stracić.
(przysłowie polskie)

Czy z mądrym, czy z głupim rozumu nie znajdziesz bo go nie masz.

--
stevep

Data: 2017-11-18 21:04:02
Autor: boukun
[...]

Budowaliśmy sobie naszym rodzinom, dzieciom, budowali Nasi Ojcowie
 i dziadkowie dla przyszłych pokoleń, budowali także twoi rodzice
 zbudowałeś także ty i wszystko zostało zniszczone rozgrabione za
 złotówkę. Lesiu z Czesiem wychowali mnie ciebie i całą Polskę i
 ich agentura roluje ciebie cały czas
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-18 13:00:51
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Wiesz dlaczego g* zbudowano? Bo całe masy ludzkie trzymali na jakichś gównianych etatach planistów, specjalistów od księżycowego ekonomii, dyrektorów fabryk brudu i smrodu, ich zastępców od niczego, a przede wszystkim partyjnych nierobów od ideologicznej kontroli tudziez innych bardziej utajonych politruków.
Ludzie gadali, że uczciwą pracą człowiek się w Polsce nie dorobi niczego. To nie lepiej im wszystkim było od razu iść do lasu, niż dawać się wciągać w czerwoną paranoję? No ale prymas modlił się za Polskę Ludową, no i potępiał 'bandy podziemia'.
Ja jak tylko przejrzałem na oczy, zacząłem szkodzić tej sekcie na ile mnie było stać. Na przykład w latach 80 już w ogóle nie płaciłem za państwowy transport publiczny (prywaciarzowi zawsze rzuciłem). Kolejarzowi mówiłem gdzie wysiadę i gdy przychodził dawałem w łapę (mogłem powiedzieć że dalej i bym jechał gratis, ale chciałem być uczciwy). Gdyby wszyscy robili jak ja, to sekta zdechłaby dużo wcześniej i zostałoby coś z młodości. Oddajcie mi młodość czerwone świnie!

Data: 2017-11-18 22:24:43
Autor: boukun
[...]

Gówno zbudowano to teraz bo w PRLu akurat zbudowano całą Polskę a
 teraz ją zrujnowano i rozkradziono
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-18 14:06:06
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Polskę zabili zbóje roku pamiętnego. Potem przysłali z nam Kremla macochę, która uczyła pluć na zamordowaną Matkę. Pojętne dzieci dostawały od macochy czerwonego cycka do possania. A te krnąbrne zamiast kurwę zaciukać, szły się spowiadać - te, których wcześniej nie zaciukali.
Cześć i Chwała Bohaterom!

Data: 2017-11-18 23:31:24
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://gwiazdy.wp.pl/justyna-steczkowska-maz-wybaczyl-jej-romans-z-menedzerem-6189086997034625g/4

Lee
1h temu

Nie dawał jej rady to oddał ją w leasing. Koleś ją wytłuk i oddał złechtane skło

lolo
2h temu

Pomijając kwestię wybaczenia ciekaw jestem jak mąż radzi sobie z faktem,że jego żona szarpała dzidę kochankowi.Mam nadzieję,że ma zakaz całowania dzieci na dobranoc...

alpha
5h temu

mialem kiedys taka jedna, matke dwojki dzieci, bylem na etapie bycia singlem, swoje w zyciu przeszedlem, wiem do czego ludzie sa zdolni. kobieta o ktorej mowie robila ze mna takie rzeczy ze przez censure tutaj by nie przeszlo ale do dzis mnie ciarki przechodza na samo wspomnienie. ocywiscie maz wstretny I najgorszy itp. otoz po jakims czasie poznalem go przez przypadek, pracowalismy wspolnie nad tym samym projektem, porzadny, uczciwy facet zakochany w swojej rodzinie I zonie, zarzynajacy sie dla nich bo zona przeciez dom prowadzi. pamietal jak chwalil sie dumny jaka jest wspaniala I jak jej ufa bardzo I ze nie moze uwierzyc jakie szczescie go spotkalo. kazda wolna chwile poswiecal zonie I dzieciom nigdy nic dla siebie, nie dal sie namowic na zadne wyjscie na piwo nawet. srasznie zal mi sie go zrobilo musialem prace zmienic I zakonczylem z jego zona znajomosc, chlop dalby sobie reke za nia uciac a ona przebijala najgorsze gwiazdy filmow dla doroslych...

Sdl
4h temu

Ja znalem taka jedna co telefon of meza odbierala jak ja... Musialem ciszej zeby nie "mlaskalo" a dzieci spaly w pokoju obok. Tez nic nie podejrzewal, ech te biedne mezatki

mia
5h temu

jak brakowalo jej bialka to mogla surowe jajka lykac a nie... teraz niech caluje te slone usteczka:d

Data: 2017-11-18 15:06:52
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lec ha Kaczyńskiego
Wolny kraj, wolna wola (i nie płacz za młodością, bo chłopu nie przystoi)

Data: 2017-11-19 00:41:45
Autor: andal
On Sat, 18 Nov 2017 22:24:43 +0100, boukun wrote:

[...]

kradles zydzie razem z nimi

teraz wyjesz zze nie wzieli cie na najwiekszzy skok

Data: 2017-11-19 06:55:40
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
A ty wiesz, że przebudowa Huty Katowice kosztowała więcej, niż zbudowanie nowej? Tak samo wyjeb^nie tego pałacu kosztuje drożej niż budowa nowego wieżowca - i dlatego nikt jeszcze tego nie ruszył.

Data: 2017-11-19 17:23:59
Autor: boukun
[...]

Huta Katowice była wybudowana od podstaw tak jak i wiele innych
 Hut i stoczni cała Polska była wybudowana od zera a drobne długi
 gierka spłaciły się w pierwszym roku rozkładania Polski po
 Okrągłym Stole. Pytam się jeszcze raz jaki Argument jest za
 zburzeniem Pałacu Kultury Dlaczego burzyć i rozkładać Polskę
 którą dwa pokolenia budowały w pocie czoła?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-19 09:41:03
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Huta nikomu nie potrzebna, więc po co było ja budować? Po prostu Lonia kazał Edziowi, bo potrzebował blachę na czołgi, które wysłał do Afganistanu. I Edzio musiał wykonać, żeby w trumnie nie wrócić, jak to się zdarzyło towarzyszowi Bierutowi.
Wycięli kawał lasu, ludzi oderwali od pługów, a kolejki za żarciem coraz większe - no... Chyba że ciebie mamusia blachą karmiła, żeś dzisiaj taki mądry boukunie.

Data: 2017-11-19 14:09:10
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Huta nikomu nie potrzebna, więc po co było ja budować?

Gadasz jak komuch do Karpińskiego w latach 70tych, po co komu te komputry?
Komu to potrzebne, przeca ludzie nie będą siedzieć w domach przed komputrami?

Skoro huta niepotrzebnya, powinna upaść, czemu więc w 2003 PL sprzedała udziały
hindusom?

Data: 2017-11-20 04:23:31
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Nie mogła upaść, bo tam za silne związki zawodowe były. Dlatego ją restrukturyzowano, a dopiero potem sprzedano Hindusom.. Inaczej nikt by tej huty nie kupił.
PRL cierpiał na ciągle braki tego i owego. Dlatego Polsce potrzebny był przemysł wytwarzający produkty gotowe, które można sprzedać do hurtowni i sklepów. Huta Katowice była integralną częścią gospodarki radzieckiej, sprowadzała rudę radziecką i tym samym szerokim torem wysłała do Związku Radzieckiego połfabrykaty głównie na potrzeby zbrojeniowe (podczas odprężenia w Europie ZSRR szykował się na wielki skok w kierunku Oceanu Indyjskiego).

Data: 2017-11-19 18:49:27
Autor: boukun
[...]

Nic nie potrzebne tak jest zaorać rozkraść Polskę. Dobrze to robicie
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-19 11:10:47
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
To nie do mnie te pretensje, tylko do czerwonych towarzyszy z SLD i ich konfidentów z UD/KLD/UW i ostatnio PO. Trzeba było ich nie wybierać.

Data: 2017-11-19 20:37:26
Autor: boukun
[...]

I PiS czyli cała agentura Kiszczaka z okrągłego stołu to jest ta
 twoja żydokomuna która teraz rozkłada Polskę którą myśmy 40 lat
 budowali od zera
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-19 13:12:11
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Co ukradł PiS? Śledzia za osiem złotych?

Data: 2017-11-19 23:05:09
Autor: boukun
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Co ukradł PiS? Śledzia za osiem złotych?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dosyć!

'[-1h temu

chca wprowadzic nowy komunizm, wlascicielem wszystkiego bedzie chazarska elita reszta niewolnicy wg talmudu..

Data: 2017-12-03 05:17:20
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Sprzedawczykiem jest ten, kto pomylił zamordowaną Matkę z czerwoną macochą przysłaną z Moskwy. Ty też wyglądasz na takiego, co to najpierw się przyssał do czerwonego cyca, a potem się obudził w szambie i nie wie do kogo mieć o to pretensje.

Cześć i Chwała Bohaterom!

Data: 2017-11-20 10:52:58
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 22:12 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Co ukradł PiS? Śledzia za osiem złotych?

Eeee, chyba ucho od śledzia?

--
stevep

Data: 2017-12-03 02:27:12
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lec ha Kaczyńskiego
Wolałbym podcierać żydowskie dupy, niż patrzec na komusze gęby.

Data: 2017-12-03 12:55:33
Autor: boukun
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Wolałbym podcierać żydowskie dupy, niż patrzec na komusze gęby.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Żydziakowi się nie dziwię.... sprzedawczyki tak mają, zresztą wyboru nie masz....

boukun

Data: 2017-12-04 09:25:18
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 11:27 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Wolałbym podcierać żydowskie dupy, niż patrzec na komusze gęby.
Na razie podcieraj pisowskie dupska.

--
stevep

Data: 2017-11-20 10:51:21
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 18:41 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
A co to za różnica, czy Lonia nakazał Edziowi wycięcie "kawału lasu", czy  kornik nakazał Jasiowi Sz. wycięcie kawału puszczy?

--
stevep

Data: 2017-11-20 02:12:45
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lec ha Kaczyńskiego
Różnica jest taka, że ta huta miała być początkowo na północ od Suwałk w jednym z najdrowszych środowiskowo i najpiękniejszych zakątków Polski (po tej niedoszłej hucie pozostało tam Osiedle Północne w Suwałkach). No więc gdyby tej huty nie postawiono u nas na Śląsku, to białowieskie korniki same by wyzdychaly.

Data: 2017-11-19 20:24:50
Autor: andal
On Sun, 19 Nov 2017 17:23:59 +0100, boukun wrote:

[...]

w pocie czola bo ruski but nie byl lekki

Data: 2017-11-19 08:41:46
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 21:04 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ale wysoki poziom tej dysputy.

--
stevep

Data: 2017-11-18 09:58:15
Autor: boukun
boukun <boukun@neostrada.pl> Wrote in message:
[...]

I to was właśnie boli. Ten gmach, symbol przyjaźni
 polsko-radzieckiej, symbol pokoju chcecie to wymazać z pamięci
 jak ci Talibowie. Kole w oczy chcecie przekręcić historię wmówić
 ludziom ciemnotę ale my wiemy gdzie żyliśmy i gdzie
 żyjemy
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-18 02:40:05
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik boukun napisał:

[...]

Mogli wybrać metro zamiast pałacu. Co do peło, nastąpi zmiana i teraz peło będzie obrońcą pałacu:)

Może pisiorstwo zrobiło jaki dil i oddadzą ten teren srulom?:)

Kiedyż żydokomuna oddawała tereny za ułamek wartości, później HGW
z jeszcze mniejsze grosiki, no to teraz powinni rozdawać darmo:)
Oczywiście nie wszystkim, tylko wybranym.

Data: 2017-11-18 13:14:31
Autor: boukun
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Bytomir Kwasigroch <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
 Wrote in message:
użytkownik boukun napisał:

[...]

Nie powiedziałbym to jedna i ta sama banda okrągło stołowa wszak
 już Sikorski śpiewał na tą samą modłę to jedne i te same okrągło
 Stołowe gówno
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-18 04:50:34
Autor: sylvio
[...]

Kretynska dyskusja zastepcza. Kiedys zapoczatkowal ja Sikorski i szczesliwie umarla smiercia naturalna. Do czasu, bo jak idioci dorwali sie do sterow, to wszystko co najglupsze mozna powiedziec i zrobic. Mnie jest obojetne co zrobia z PKiNem, ale zwroce uwage na dwie rzeczy: wieza Eifla jest potworkiem, ale stala sie symbolem Paryza i nikt nie chce jej rozbierac. A jak logistycznie mozliwe jest zburzenie takiego budowlanego kolosa, szczegolnie w centrum miasta? Poza tym co zrobic z dziesiatkami instytucji, firm, organizacji, sal, kin, ktore sie tam znajduja? To nie jest jakas katedra, z ktorej usunie sie lawki, obrazy, cenniejsze precjoza, naczynia liturgiczne i inne dewocjonalia, i zrobi bumbum! ;-)
Zajmijcie sie lepiej Niemcami, ktorzy szkaluja dobre imie, Ukraincami, ktorzy czcza bandytow, zaprzancow, ktorzy pluja na matke Polke, uchodzcami, ktorzy nacieraja na swiete granice RP, Rosjanami, ktorzy zabrali nalezne reparacje i ciemiezyli, Tuskiem & Co., ktorzy nic nie robia dla Polski itd. itp.
Czas moze zaczac chwalic prezesa prezesow, Geniusza Miedzymorza, ktory na 13 grudnia zostanie premierem? ;-)

Data: 2017-11-18 11:04:50
Autor: Lepudruk
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Przy okazji wysadziliby okoliczne budynki ale to szczegół. W stolycy jest
jeszcze wiele budynków z komunistyczną przeszłością! Tez je trzeba zrównać z
ziemią. Moża zacząć np. od Nowogrodzkiej! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-11-18 02:32:25
Autor: jacekbialy80
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Ty się nie bój o okoliczne budynki. Pałacyk też przetrwa, ale będzie trochę weselej wyglądał.

Data: 2017-12-03 10:12:26
Autor: boukun
[...]

Taki się wam marzy...

https://twitter.com/rozathun/status/936695998780510209

boukun

Data: 2017-11-18 02:45:49
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Lepudruk napisał:

Przy okazji wysadziliby okoliczne budynki ale to szczegół. W stolycy jest
jeszcze wiele budynków z komunistyczną przeszłością! Tez je trzeba zrównać z
ziemią. Moża zacząć np. od Nowogrodzkiej! ;-)))

Daję sobie paznokieć obciąż że kilka lat temu czapkowałeś za jego zburzeniem tak jak Sikorka czy radni w wawce, nu ale teraz trza gęgać
zgodnie z wytycznymi peło, My bronim pałacu:) Nu i chyba pierwszy raz się przyłączę:)

Stop wyburzaniu pałacu!!!:) Precz ze zmianą ulicy Armii Ludowej na Kaczorową!!!

Data: 2017-11-18 13:16:07
Autor: boukun
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> Wrote in message:
[...]

A najlepiej zburzyć całe ziemię Zachodnie wszak to wszystko
 niemieckie A w ogóle to Polskę bo zaborcy budowali cały cały kraj
 nie licząc tylko okresu powojennego w PRLu gdzie cały naród
 odbudował ze zgliszczy Warszawę i Pałac Kultury wraz z
 Ruskimi
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-18 14:24:48
Autor: Lepudruk

[...]

Zacząć od Świdnicy? ;-)))

wszak to wszystko niemieckie

V kolumna!

A w ogóle to Polskę bo zaborcy budowali cały cały kraj

Czyli zrobić SRU? ;-)))

nie licząc tylko okresu powojennego w PRLu gdzie cały naród
odbudował ze zgliszczy Warszawę i Pałac Kultury wraz z Ruskimi

Cały naród? Przeginasz. Tylko "wrogowie ludu".

--
Lepudruk

Data: 2017-11-18 14:24:37
Autor: Lepudruk
trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com>
napisał w wiadomości
[...]

Daję sobie paznokieć

Łeb ci mogę obciąć ;-)))

obciąż że kilka lat temu czapkowałeś za jego zburzeniem

Wnioski typowe dla PiS-owca.

tak jak Sikorka

Masz na myśłi czasy kiedy był w rządzie PiS?

czy radni w wawce,

Czy skóra warta wyprawki? Pójdźmy dalej! Zburzmy wszelkie budynki powstałe
za komunizmu i za czasów PO. Może by zaorać autostrady wybudowane czasów
rządów PO? No bo jak to?! To niepatriotyczne!

nu

Możesz przybliżyć znaczenie tego słowa? To chyba jakieś wiejskie?

ale teraz trza gęgać zgodnie z wytycznymi peło, My bronim pałacu:)

To PO ma jakieś wytyczne co do zburzenia PKiN? ;-)))

Nu

Możesz przybliżyć znaczenie tego słowa? To chyba jakieś wiejskie?

i chyba pierwszy raz się przyłączę:)

To się przyłączaj. Faszyśći z ONR potrzebuja takich jak ty.Do dymania.

Stop wyburzaniu pałacu!!!:)

Co z budynkami PZPR? Też jesteś przeciw?

Precz ze zmianą ulicy Armii Ludowej na Kaczorową!!!

Plac Defilad będzie im. Lecha Kaczyńskiego?
W każdym mieście, wiosce i zadupiu i  ;-))))

--
Lepudruk

trzeba by też dokładniej prześwietlić Lecha Kaczyńskiego