trzeba mieć pecha.

Data: 2011-04-09 22:24:50
Autor: Pawel
trzeba mieć pecha.
Dziś kawałek za Jankami w stronę Radomia, na jednym z tych krótkich odcinków gdzie obowiązuje "zabudowana" przyuważyłem jak panowie z suszarką podłapali gościa w golfie, na kieleckich numerach, (żeby było ciekawiej antena wskazywała na szczęśliwego posiadacza CB).
Niby nic ciekawego, ale zaraz po wjeździe na ekspresówkę ten sam Golf wyprzedził mnie i... kilka kilometrów dalej, widziałem go w towarzystwie czarnego opla z rejestratorem... :)
Albo trzeba mieć strasznego pecha, albo bardzo chcieć trafić do TVN Turbo :)

Data: 2011-04-09 22:42:40
Autor: neoniusz
trzeba mieć pecha.
W dniu 11-04-09 22:24, Pawel pisze:
Albo trzeba mieć strasznego pecha, albo bardzo chcieć trafić do TVN
Turbo :)

Zycie. Nie wiem co to sie dzieje, ale ludzie chyba nie sluchaja CB, maja za duzo pieniedzy, albo po prostu nie ogarniaja swiata. W ciagu ostatniego tygodnia 2 razy wyprzedzaly mnie autka z antenami. Tylko po to, zeby za kilkaset metrow dac sie zlapac. Nie licze juz takich bez CB, ktorzy wyprzedzaja zupelnie na slepo. Ostatnio chcialem takiego dziadziusia troche przyblokowac, zeby nie placil mandatu. Jechalem sobie wolniutko, bo wiedzialem, ze zaraz patrol z suszarka laserowa (ustawili sie na ostatnich metrach obszaru zabudowanego). I wyprzedzalem sobie spokojnie rowerzystow jadacych obok siebie. Akurat w tym momencie dziadziusiowi (ktoremu towarzyszyla wojownicza babcia) zachcialo sie mnie wyprzedzac. Musial jednak poczekac, az ja wyprzedze rowery. W koncu wyprul jak z procy swoja skoda felicia. Cos zaczal trabic, wymachiwac rekami i bluzgac. Ale pewnie byl zadowlony, bo w innych warunkach by lexusa nie wyprzedzil. No coz. Juz w trakcie wyprzedzania go zmierzyli i zatrzymali.
Ja sie bez radia nie ruszam... odkad mam CB (3 lata) jeszcze mnie nie zatrzymali.

Data: 2011-04-09 23:07:32
Autor: Pawel
trzeba mieć pecha.
W dniu 2011-04-09 22:42, neoniusz pisze:
W dniu 11-04-09 22:24, Pawel pisze:
Albo trzeba mieć strasznego pecha, albo bardzo chcieć trafić do TVN
Turbo :)

Sam jeżdżę bez CB, ale przyznaje bez bicia, że bardzo lubię się za kimś takim podpiąć... jakiś rok temu, niemal dokładnie w tym samym, miejscu, tylko w stronę Wawy, miałem zabawną historię.
JechaÅ‚em za jednym takim, (do dziÅ› pamiÄ™tam też "scyzoryk", beżowa renault talia) a że ruch byÅ‚ duży, to miaÅ‚em prawo  zaÅ‚ożyć, że goÅ›ciu nasÅ‚uchuje co w trawie piszczy.
Zaraz za skrzyżowaniem, gdzie była "zabudowa" wyskoczyli z lizakiem (obydwoje mieliśmy gdzieś koło 90).
Zjechaliśmy razem, on wysiada, podchodzi do niego pan władza, a ja na razie udaje greka i tylko okno otworzyłem.
- Pan, może jechać, namierzyliśmy tylko jego... za antenkę.
Splułem ze śmiechu wtedy deskę.

Data: 2011-04-10 08:34:40
Autor: MMS
trzeba mieć pecha.
W dniu 2011-04-10 00:07, Pawel pisze:

- Pan, może jechać, namierzyliśmy tylko jego... za antenkę.

Na końcówce Olkuskiej przed Krakowem właśnie złożyłem podpis na bilecie za przekroczenie jak słyszę, że władza pokrzykuje do władzy "Mierz, bo CymBał z antenką jedzie." :)

Data: 2011-04-10 09:17:49
Autor: J.F.
trzeba mieæ pecha.
On Sun, 10 Apr 2011 08:34:40 +0300,  MMS wrote:
W dniu 2011-04-10 00:07, Pawel pisze:
- Pan, mo¿e jechaæ, namierzyli¶my tylko jego... za antenkê.
Na koñcówce Olkuskiej przed Krakowem w³a¶nie z³o¿y³em podpis na bilecie za przekroczenie jak s³yszê, ¿e w³adza pokrzykuje do w³adzy "Mierz, bo CymBa³ z antenk± jedzie." :)

Moze z lornetka ? ostatnio widze na A4 tuz za wezlem bielanskim patrol z lornetka i
gapia sie w strone Katowic. I sie tak zastanawiam co oni chca
wypatrzec - linia ciagla jakas tam jest czy co ? J.

Data: 2011-04-10 11:46:46
Autor: elmer radi radisson
trzeba mieæ pecha.
On 2011-04-10 09:17, J.F. wrote:

ostatnio widze na A4 tuz za wezlem bielanskim patrol z lornetka i
gapia sie w strone Katowic. I sie tak zastanawiam co oni chca
wypatrzec - linia ciagla jakas tam jest czy co ?

Moze akcja pasy, albo szykowali sie na kogos specjalnego z komitetem
znicz.. powitalnym. Przy takich predkosciach, jesli chca kogos
konkretnego namierzyc i zatrzymac odpowiednio wczesniej, to gole
oko moze byc niedostateczne.

Widzialem kiedys przy wjezdzie na parking na A4 goscia ze strazy
celnej ktory wypatrywal szczesliwcow tez przez lornetke.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-04-11 10:50:47
Autor: J.F.
trzeba mieæ pecha.
U¿ytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bac
On 2011-04-10 09:17, J.F. wrote:
ostatnio widze na A4 tuz za wezlem bielanskim patrol z lornetka i
gapia sie w strone Katowic. I sie tak zastanawiam co oni chca
wypatrzec - linia ciagla jakas tam jest czy co ?

Moze akcja pasy,

trudno dostrzec, nawet przez lornetke. No chyba ze polaryzowana maja ?

albo szykowali sie na kogos specjalnego z komitetem
znicz.. powitalnym.

Mozliwe, ale co - uciekl im na poprzedniej kontroli ?
To teraz tez ucieknie, chyba ze zastrzela :-)

Widzialem kiedys przy wjezdzie na parking na A4 goscia ze strazy
celnej ktory wypatrywal szczesliwcow tez przez lornetke.

Ale ten pewnie wiedzial kogo wybierac - zagranicznych.

A tu policjanci polujacy na jedno auto i nie czekajacy w gotowosci do poscigu ... no chyba ze na jakies szybkie fury polowali ..

J.

Data: 2011-04-11 14:23:32
Autor: Artur\(m\)
trzeba mieć pecha.

Użytkownik "Pawel" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4da0caa0$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja jak chce jechać szybciej jadę za dowolnym samochodem,
(nie jest konieczna antenka), ale nigdy nie zatrzymałem się
 jak byÅ‚ zatrzymany przede mnÄ…. On zwalnia ja też i wyprzedzam
Trzy razy tak było, nikt nigdy mnie nie gonił.
Nie mam CB bo to tylko wrażenie że chroni przed mandatem.
Odpukać z 10 lat nie miałem spotkania płatnego:).
Z widoków zatrzymanych samochodów, większa część miała "antenki".
Myślę, że "antenki" prowokują.

Artur(m)

trzeba mieć pecha.