trzeba zaprojektować nową Polskę

Data: 2011-01-08 14:54:45
Autor: no kto
trzeba zaprojektować nową Polskę
Rząd Tuska odchodzi a jakoś nie widać nowych kandydatów na włodarzy
tego kraju.

Moi wymarzeni kandydaci powinni spełniać takie warunki:
1. Musi mieć wizję. Im większa wizję tym lepiej. Nie interesują mnie
mali manipulatorzy torujący sobie drogę do władzy latami, bo po
osiągnięciu celu stwierdzić, że właściwie nic nie umieją oprócz
wygryzania partyjnych kolegów. Donald Tusk miał wystarczająco czasu,
aby pokazać co potrafi. Nie pokazał. Następny!
2. Musi być chciwy na historię. Tylko ludzi z wizją pamięta historia.
A raczej ich wizje zrealizowane czy nie - nic w przyrodzie nie ginie.
Cholerna gównia-żernia typu elektorat PO i inne cyborgi raczej tego
nie zrozumieją.
3. Musi tępić i nienawidzić gadzie mitologie, gadzie projekcje
poczynając od permisywizmu dla handlarzy niewolników oznaczających
ludzi tatuażami a kończąc na smoczych kultystach w szeregach buddyzmu
i innych takie obce syfy.
4. Musi umieć walczyć o swoje w  tym wypadku Polskie interesy widząc,
że w tym sporcie rzadko przegrany wie kiedy przegrywa, a wygrany wie
kiedy wygrywa. Bo nie ma to znaczenia. Mimo potyczki każdego dnia na
inny sposób, a może i inną osobowością ma dążyć do celu.
5. Ludzie muszą go kochać albo nienawidzić. A najlepiej oba naraz.

Data: 2011-01-08 15:32:41
Autor: no kto
On 9 Sty, 00:03, man <fa...@yahoo.com> wrote:
Dnia 08-01-2011 o 23:54:45 no kto <nokto1...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

> inny sposób, a może i inną osobowością ma dążyć do celu..
> 5. Ludzie muszą go kochać albo nienawidzić. A najlepiej oba naraz..

Sam kandyduj.
--

Niestety moja filozofia zabrania mi bycia przez was wybranym, ponieważ
nigdy nie zgadzałem się na żadną równość miedzy nami. Nigdy nie

Mieszkańcy tego świata się skończyli. Jeszcze w was starcy wierzyłem.
Powinienem przestać tego dnia kiedy Orygenes przestał być ojcem
kościoła. To był pierwszy sygnał, że nie chcecie znać prawdy o sobie,
mendy.

Data: 2011-01-08 23:18:36
Autor:
trzeba zaprojektować nową Polskę
no kto <nokto1975@o2.pl> napisał(a):
Rz=B1d Tuska odchodzi a jako=B6 nie wida=E6 nowych kandydat=F3w na w=B3odar=
zy
tego kraju.

Moi wymarzeni kandydaci powinni spe=B3nia=E6 takie warunki:
1. Musi mie=E6 wizj=EA. Im wi=EAksza wizj=EA tym lepiej. Nie interesuj=B1 m=
nie
mali manipulatorzy toruj=B1cy sobie drog=EA do w=B3adzy latami, bo po
osi=B1gni=EAciu celu stwierdzi=E6, =BFe w=B3a=B6ciwie nic nie umiej=B1 opr=
=F3cz
wygryzania partyjnych koleg=F3w. Donald Tusk mia=B3 wystarczaj=B1co czasu,
aby pokaza=E6 co potrafi. Nie pokaza=B3. Nast=EApny!
2. Musi by=E6 chciwy na histori=EA. Tylko ludzi z wizj=B1 pami=EAta histori=
a.
A raczej ich wizje zrealizowane czy nie - nic w przyrodzie nie ginie.
Cholerna g=F3wnia-=BFernia typu elektorat PO i inne cyborgi raczej tego
nie zrozumiej=B1.
3. Musi t=EApi=E6 i nienawidzi=E6 gadzie mitologie, gadzie projekcje
poczynaj=B1c od permisywizmu dla handlarzy niewolnik=F3w oznaczaj=B1cych
ludzi tatua=BFami a ko=F1cz=B1c na smoczych kultystach w szeregach buddyzmu
i innych takie obce syfy.
4. Musi umie=E6 walczy=E6 o swoje w  tym wypadku Polskie interesy widz=B1c,
=BFe w tym sporcie rzadko przegrany wie kiedy przegrywa, a wygrany wie
kiedy wygrywa. Bo nie ma to znaczenia. Mimo potyczki ka=BFdego dnia na
inny spos=F3b, a mo=BFe i inn=B1 osobowo=B6ci=B1 ma d=B1=BFy=E6 do celu.
5. Ludzie musz=B1 go kocha=E6 albo nienawidzi=E6. A najlepiej oba naraz.

Mesjasz juz przyszedl.
2000 lat temu.
A ty szukasz nastepnego ;)

Data: 2011-01-09 00:19:21
Autor: mi\(c\).sz.
trzeba zaprojektować nową Polskę
zabierz temat pod kościół

Data: 2011-01-09 00:25:45
Autor: pluton
[...]

Twoj ideal to Adolfek Hiltlerek v.2.0 Polish Edition na dopalaczach.

Nullification

Data: 2011-01-09 07:06:09
Autor: MiReK
On 8 Sty, 23:54, no kto <nokto1...@o2.pl> wrote:
5. Ludzie muszą go kochać albo nienawidzić. A najlepiej oba naraz.

Masz jakas paranoje chlopie. Patrz ponizej artykul

"Balcerowicz gromi Tuska"
http://telegraf24.pl/artykuly/kategoria/27/6157/balcerowicz-gromi-tuska

Data: 2011-01-09 15:53:53
Autor: cyc
[...]

Mysle , ze przy obecnosci w polityce takich ludzi jak skupieni wokol konusa i on sam oblakancy , trudno bedzie znalezc normalnych , ktorzy podjeliby sie trudnego zadania rzadzenia krajem .
Polske nalezy najpierw oczyscic z krecacych sie w polityce idiotow , szalencow , pospolitych durniow i nawiedzonych oblakancow , potem byc moze znajdzie sie ktos odpowiedzialny kto wezmie na siebie brzemie wladzy i odpowiedzialnosc za kraj .Jak dlugo krecic sie beda wspomniani a takze roznej masci macierewicze , czy brudzinscy , tak dlugo nie mamy co liczyc na normalnosc i normalne rzady .

cyc

Data: 2011-01-09 16:45:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
trzeba zaprojektować nową Polskę
sobota, 8 stycznia 2011 23:54. carbon entity 'no kto' <nokto1975@o2.pl>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

[...]

Żeby tępić smoczych kultystów w szeregach buddyzmu, trzeba znać Sutrę Surangama. Tam jest opisane, w jaki sposób węże i lisy zwodzą ludzi i odwodzą ich od poznania prawdy. Co to są, węże i lisy? Są to demony agregacji, residuów, pochodzące z reinkarnacji zwierzęcego umysłu w ciele człowieka. Gadzie mitologie i obrazy wyrosły z nagromadzeń, agregacji psychicznego śmiecia podczas inkarnacji w niższych światach. Problemem jest utrzymywanie tego duchowego śmiecia przez wielu ludzi, kultywowanie genetycznie zaprogramowanych cech gadziego umysłu. Dlatego wielu "buddystów" dymisjonuje sutrę Surangama jako nieautentyczną, prawdziwym powodem jest zagrożenie dla ich skażonych linni przekazu. Zapomnieli, że buddyzm powstał na początku jako metoda oczyszczania (deliverance) od agregatów -- - o których nawet ludzie spoza buddyzmu jak Samael Aun Weor mówią, że to "legion" -- - a nie jako praktyka kultywacji wybranych nagromadzeń.

Data: 2011-04-08 17:45:56
Autor: Bazyli
trzeba zaprojektować nową Polskę
"no kto" <nokto1975@o2.pl> wrote in message news:04b212d7-2314-4535-80b3-60efce415757k30g2000vbn.googlegroups.com...