trzeba zaprojektować nową Polskę

Data: 2011-01-08 15:32:41
Autor: no kto
On 9 Sty, 00:03, man <fa...@yahoo.com> wrote:
Dnia 08-01-2011 o 23:54:45 no kto <nokto1...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

> 3. Musi tępić i nienawidzić gadzie mitologie, gadzie projekcje
> poczynając od permisywizmu dla handlarzy niewolników oznaczających
> ludzi tatuażami a kończąc na smoczych kultystach w szeregach buddyzmu
> i innych takie obce syfy.
> 4. Musi umieć walczyć o swoje w  tym wypadku Polskie interesy widząc,
> że w tym sporcie rzadko przegrany wie kiedy przegrywa, a wygrany wie
> kiedy wygrywa. Bo nie ma to znaczenia. Mimo potyczki każdego dnia na
> inny sposób, a może i inną osobowością ma dążyć do celu..
> 5. Ludzie muszą go kochać albo nienawidzić. A najlepiej oba naraz..

Sam kandyduj.
--

Niestety moja filozofia zabrania mi bycia przez was wybranym, ponieważ
nigdy nie zgadzałem się na żadną równość miedzy nami. Nigdy nie

Mieszkańcy tego świata się skończyli. Jeszcze w was starcy wierzyłem.
Powinienem przestać tego dnia kiedy Orygenes przestał być ojcem
kościoła. To był pierwszy sygnał, że nie chcecie znać prawdy o sobie,
mendy.

trzeba zaprojektować nową Polskę