trzech (4) amigos

Data: 2009-07-16 11:40:37
Autor: cynamoon
trzech (4) amigos
Data: 2009-07-16 09:43:54
Autor: Jan Srzednicki
trzech (4) amigos
On 2009-07-16, cynamoon wrote:
http://tinyurl.com/m89c6g

To taki wypas grzać na fullach po asfalcie? :)

Data: 2009-07-16 10:00:33
Autor: Ryszard Mikke
trzech (4) amigos
On 2009-07-16, cynamoon wrote:
> http://tinyurl.com/m89c6g

To taki wypas grzać na fullach po asfalcie? :)

Pewnie tak. I z dużym rozmachem zeskakiwać z krawężnika,
ostatnio sporo takich widziałem.

rmikke

Data: 2009-07-16 05:05:16
Autor: Korban
trzech (4) amigos
On 16 Lip, 12:00, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid> napisał(a):

> To taki wypas grzać na fullach po asfalcie? :)

Pewnie tak. I z dużym rozmachem zeskakiwać z krawężnika,
ostatnio sporo takich widziałem.

Biorąc pod uwagę jakość większości polskich asfaltów, myślę że tak.
Dużo jeżdżę hardtailem (głównie do roboty) i dziurawość asfaltów
sprawia, że jest to przykre doświadczenie. Aż któregoś pięknego dnia
sprawiłem sobie fulla, oczywiście z myślą o wertepach, ale do wertepów
trzeba często dojechać asfaltem :). Stwierdziłem, parafrazując pewną
starą reklamę kociego żarcia, że "mój tyłek kupowałby fulla". Nie ma
co porównywać do szosówki jeśli chodzi o prędkość. Ale komfort - bez
porównania, fantastyczny.

Mirek

Data: 2009-07-16 11:53:10
Autor: cynamoon
trzech (4) amigos
On 2009-07-16, cynamoon wrote:
> http://tinyurl.com/m89c6g

To taki wypas grzać na fullach po asfalcie? :)

no cóż, czasami trzeba :-(
ale w tym momencie mieliśmy ok. 40 km w nogach po Nadburzańskim Parku Krajobrazowym
i poligon nas jeszcze czekał :-)
Marek
PS. ta droga do niedawna była szutrówką

Data: 2009-07-16 09:58:24
Autor: Jan Srzednicki
trzech (4) amigos
On 2009-07-16, cynamoon wrote:
On 2009-07-16, cynamoon wrote:
> [...]

no cóż, czasami trzeba :-(
ale w tym momencie mieliśmy ok. 40 km w nogach po Nadburzańskim Parku Krajobrazowym

No trzebać trzeba.. ale jak już się chwalić, to jakiś teren byście
pokazali, a nie takie tam. :)

A znikające szutrówki to niestety smutne zjawisko.

Data: 2009-07-16 13:04:08
Autor: cynamoon
trzech (4) amigos
No trzebać trzeba.. ale jak już się chwalić, to jakiś teren byście
pokazali, a nie takie tam. :)

e tam, zaraz chwalić..
ludzie tu prezentują galerie zdjęć z wycieczwek, wiec czemu by nie filmik?
a jeżli chodzi o teren...hmm, ja sobie nie wyobrażam jazdy po wertepach z aparatem w jednym ręku i lawirowania po krzakach w celu uchwycenia ciekawych momentów. Można oczywiscie zaaranżować pewne sceny, ustawić się z aparatem w odpowiednim miejscu i filmować kolesi najeżdżających na kamerę ale to jest lipa moim zdaniem i nigdy nie odda rzeczywistości.
a ten asfalcik pozwolił na spontan...ot co! :-)     --

Data: 2009-07-16 13:30:04
Autor: dziki
trzech (4) amigos
Użytkownik "cynamoon" <pulserWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7f58.0000003f.4a5f0928newsgate.onet.pl...

ludzie tu prezentują galerie zdjęć z wycieczwek, wiec czemu by nie filmik?

jakby byl ciekawy to czemu nie. Dla mnie jako osoby postronnej jest to crap nad crapami.

[...]

a da sie; kupujesz np taka kamerke i jedziesz:
http://www.ibood.com/pl/pl/product_list_comments/12407/Oregon_Scientific_ATC5K_Waterproof_Action_Cam/

bo na tym filmiku to po prostu nuuuuuuda wieje, nic sie nie dzieje, ani emocji, ani puenty, jak na polskim filmie po prostu.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-16 14:18:22
Autor: cynamoon
trzech (4) amigos
Dla mnie jako osoby postronnej jest to crap nad crapami.
bo na tym filmiku to po prostu nuuuuuuda wieje, nic sie nie dzieje, ani emocji, ani puenty, jak na polskim filmie po prostu.

mam nadzieje, że Uśmiech, jako początkujący reżyser, wyciągnie z Twojej opini  wnioski na przyszłość.
My nie będziemy go krytykować, ale chwalić też nie będziem ;-)
Marek

Data: 2009-07-16 22:20:44
Autor: Błażej
trzech (4) amigos
A ty koleżko Roman P. jesteś, uratowany z getta absolwent łódzkiej filmówki?
Reżysera nie było, a operator kamery  był z Polski, to jaki film ma być? Też
polski. To i też ma prawo być nudny.

Data: 2009-07-16 23:49:25
Autor: Frankie
trzech (4) amigos
Błażej pisze:

A ty koleżko Roman P. jesteś, uratowany z getta absolwent łódzkiej filmówki?
Reżysera nie było, a operator kamery  był z Polski, to jaki film ma być? Też
polski. To i też ma prawo być nudny.

Od razu widać, że powrócony ;-)))

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-07-17 12:58:45
Autor: dziki
trzech (4) amigos
Użytkownik "Błażej" <brosWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:12d2.00000069.4a5f8b9cnewsgate.onet.pl...
A ty koleżko Roman P. jesteś, uratowany z getta absolwent łódzkiej filmówki?
Reżysera nie było, a operator kamery  był z Polski, to jaki film ma być? Też
polski. To i też ma prawo być nudny.

nie jestem twoim kolezka, ale ciesze sie, ze sie zgadzamy w tym, ze byl nudny.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-17 22:19:03
Autor: Błażej
trzech (4) amigos

nie jestem twoim kolezka, ale ciesze sie, ze sie zgadzamy w tym, ze byl nudny.

pozdrawiam,
dziki.
A ja się cieszę, bo jesteśmy zgodni, że nie jesteś moim koleżką. Ale możesz
zostać. Musisz tylko łoić browca i kręcić nam mniej nudne filmy krytyku. Błażej

Data: 2009-07-20 13:01:53
Autor: dziki
trzech (4) amigos
Użytkownik "Błażej" <brosWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:12d2.0000011b.4a60dcb7newsgate.onet.pl...

A ja się cieszę, bo jesteśmy zgodni, że nie jesteś moim koleżką. Ale możesz
zostać. Musisz tylko łoić browca i kręcić nam mniej nudne filmy krytyku. Błażej

cos chyba jestes przewrazliwiony za bardzo na krytyke. Musisz sie pogodzic z tym, ze twoje "dziela" nie u kazdego znajda poklask

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-21 22:56:05
Autor: Błażej
trzech (4) amigos
> [...]

cos chyba jestes przewrazliwiony za bardzo na krytyke. Musisz sie pogodzic z tym, ze twoje "dziela" nie u kazdego znajda poklask

To nie jest moje dzieło, tylko jednego Uśmiecha. Ale to nie zmienia postaci
rzeczy, że krytykowanie przychodzi najłatwiej. Zwłaszcza niektórym. Błażej

Data: 2009-07-22 10:51:22
Autor: dziki
trzech (4) amigos
Użytkownik "Błażej" <brosWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:6421.00000005.4a662b65newsgate.onet.pl...

To nie jest moje dzieło, tylko jednego Uśmiecha. Ale to nie zmienia postaci
rzeczy, że krytykowanie przychodzi najłatwiej. Zwłaszcza niektórym. Błażej

potraktuj to jako tzw zdrowa krytyke i jedynie w kontekscie tego, ze zostalo wrzucone na grupe.

pozdrawiaj,
dziki.

Data: 2009-07-17 20:11:04
Autor: Coaster
trzech (4) amigos
On 2009-07-16, cynamoon wrote:
http://tinyurl.com/m89c6g

To taki wypas grzać na fullach po asfalcie? :)

Dla rownowagi 'hamerykanski' asfalt (bez fuli) ze specjalna dedykacja dla milosnikow DR ;-)
http://tinyurl.com/m7ysvg

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-07-17 22:27:42
Autor: Błażej
trzech (4) amigos

> Dla rownowagi 'hamerykanski' asfalt (bez fuli) ze specjalna dedykacja dla milosnikow DR ;-)
http://tinyurl.com/m7ysvg

 Też dłużyzny momentami są. A po koniec operator oświetlenia daje ciała. Błażej

--

trzech (4) amigos