trzeci tydzień grudnia - wspierali kupe

Data: 2009-12-20 18:41:27
Autor: Grzegorz Z.
trzeci tydzień grudnia - wspierali kupe
Kupa w sposób jednoznaczny zadeklarował, że jest gejem:

No i co z tego?

Data: 2009-12-20 11:11:39
Autor: Woland
trzeci tydzień grudnia - wspierali kupe
Grzegorz Z. napisał(a):

No i co z tego?

Mkurwan widocznie myśli, że bycie gejem to coś uwłaczającego....

Data: 2009-12-20 18:47:15
Autor: pluton
trzeci tydzień grudnia - wspierali kupe
> Kupa w sposób jednoznaczny zadeklarował, że jest gejem:

No i co z tego?

Trzeba bedzie na niego uwazac w seminarium i nie dopuszczac,
zeby uczyl religii w szkole.

Nullification

Data: 2009-12-20 19:15:42
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1hurhmfizcwcq.190ffn6jhovz6.dlg40tude.net...
Kupa w sposób jednoznaczny zadeklarował, że jest gejem:

No i co z tego?

Ty tez jesteś?

Data: 2009-12-21 04:56:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 20 Dec 2009 19:15:42 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Chciałbyś mnie zerżnąć w dupala?

A sio!

Data: 2009-12-21 11:53:33
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:edltvbiclk1z.12304sqgb5bvw$.dlg40tude.net...
Kupa w sposób jednoznaczny zadeklarował, że jest gejem:

No i co z tego?

Ty tez jesteś?

Chciałbyś mnie zerżnąć w dupala?

A sio!

Rób to ze swoimi partnerami.
Mnie pedalstwo nie interesuje.

Data: 2009-12-21 13:13:45
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Dec 2009 11:53:33 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Jak to nie? Przecież pytałeś się czy jestem pedałem, kryptogeju z KULawej
uczelni.

Data: 2009-12-21 15:53:24
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6n9a6gpnzmsx$.147j5ykpwnwks.dlg40tude.net...
[...]

To ani w tym KULU cieci jeszcze trzymaja ?

cyc

trzeci tydzień grudnia - wspierali kupe