trzęsie kierownicą, ale koła wyważone - ??

Data: 2011-04-05 09:17:51
Autor: Tomek
trzęsie kierownicą, ale koła wyważone - ??

Użytkownik "klechu" <k.kleszcz@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff769617-fa78-4521-a983-63a9b4f5e50ff2g2000yqf.googlegroups.com...
Witam
Tydzień temu zmieniłem koła na letnie (opony + felgi, opony na przód
nowe). Wyważane przed założeniem, no i trzęsie kierownicą tak powyżej
80km/h. Problem zaczął się dokładnie po zmianie kół. Wczoraj byłem
sprawdzić zawieszenie - jest ok.
Pojadę dziś jeszcze raz upewnić się co do wyważenia, ale na 99% jest
ok (no chyba że facet ma walniętą maszynę). Co to może być innego?
Krzywa felga, wadliwa opona?
Z góry dzięki,
pozdr
klechu

Miałem tak przed strzałem opony. Niestety wcześniejszy ogląd nic nie dał - pękła od strony wewnętrznej.
Jeśli trzymałeś opony na felgach i stały, mogły się spłaszczyć.
Tomek

Data: 2011-04-05 11:28:57
Autor: Maciek
trzęsie kierownicą, ale koła wyważone - ??
Jeśli trzymałeś opony na felgach i stały, mogły się spłaszczyć.

Na przodzie ma nowe.
Swoją drogą mógłbyś wytłumaczyć jakim cudem opony mogą się spłaszczyć od kilku kg felgi? Dla mnie to jest jakaś powielana bzdura.

Data: 2011-04-06 14:42:02
Autor: kkk
trzęsie kierownicą, ale koła wyważone - ??
On 5 Kwi, 11:28, "Maciek" <konto_fo...@XXXXgazeta.pl> wrote:

Swoj drog m g by wyt umaczy jakim cudem opony mog si sp aszczy od
kilku kg felgi? Dla mnie to jest jaka powielana bzdura.

Tak zwany "internetowy debilizm"

trzęsie kierownicą, ale koła wyważone - ??