trzęsie kierownicą, ale koła wyważone - ??

Data: 2011-04-05 10:04:57
Autor: z
trzęsie kierownicą, ale koła wyważone - ??
klechu pisze:
Witam
Tydzień temu zmieniłem koła na letnie (opony + felgi, opony na przód
nowe). Wyważane przed założeniem, no i trzęsie kierownicą tak powyżej
80km/h.
Miałem tak jak zakupiłem nowe zimówki Dębicy. Bluzgałem i plułem sobie w brodę że gu... kupiłem. Sprzedawca coś wspominał że nowe muszą się ułożyć. Ależ że aż tak... W efekcie te gorsze wylądowały na tyle i przejeździłem zimę. Ułożyły się skubane. :-)

trzęsie kierownicą, ale koła wyważone - ??