trzy wiedzmy

Data: 2009-06-19 14:49:18
Autor: Jerzy Olszewski
trzy wiedzmy
Oj dzieje się, dzieje na tych trzech wiedźmach. Chyba pierwszy raz widzę w Sakiewce świeczkę dwuminutową z wyraźną luką i natychmiast potem świeczka w drugim kierunku. Na koniec sesji zamieszczę zrzut, bo na kontraktach FW20 sporo fajnych sygnałów.

Data: 2009-06-19 13:27:30
Autor: Ireneusz Wik
trzy wiedzmy
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
[...]

Rzeczywiscie duzo sie dzieje. Ciekawy ruch na polnoc po 15.10 (czyli od momentu gdy indeks liczy sie do wartosci rozliczeniowej).

pzdr
IWSP

Data: 2009-06-19 15:54:05
Autor: Delfino Delphis
trzy wiedzmy
Ireneusz  Wik wrote:

[...]

Bardzo dziwna sprawa, bo mnie udało się kupić kilka kontraktów po 1954, gdy średnia była już chyba 1960.

Data: 2009-06-19 17:47:24
Autor: kigam
trzy wiedzmy

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości
Ireneusz  Wik wrote:

[...]

Tak, ciekawe, napisz jeszcze jak tego dokonałeś i wszyscy będą tak robic 10
razy dziennie.

Data: 2009-06-19 22:27:02
Autor: Delfino Delphis
trzy wiedzmy
kigam wrote:
Bardzo dziwna sprawa, bo mnie udało się kupić kilka kontraktów po 1954,
gdy średnia była już chyba 1960.

Tak, ciekawe, napisz jeszcze jak tego dokonałeś i wszyscy będą tak robic
10 razy dziennie.

Nie wiem czemu się nabijasz, ja jestem z siebie bardzo dumny, bo nie mam żadnego doświadczenia w kontraktach poza tym, co wyczytałem. Obserwowałem sobie giełdę bo ciekaw byłem co dzisiaj z tego wyniknie. Zgodnie z harmonogramem o 15.10 pojawiła się pierwsza średnia na zamknięcie kontraktów. Po paru minutach doszła do 1960, a sam indeks Wig20 miał już ponad 1970. Cena kontraktu to w tej chwili 1954. Nie było żadnego ryzyka. Kupiłem tyle, na ile pozwoliła mi gotówka bez żadnego zabezpieczenia ponad wymagany depozyt. W sumie bez ryzyka zarobiłem 11 punktów na kontrakt. Nie wiem dlaczego ktoś tak po prostu mi te pieniądze podarował, ale jak na kilka minut pracy to wypłata zdumiewająca ;)

Inny motyw, który zauważyłem, to pod sam koniec sesji, kiedy cena była już ustalona na 1965, ktoś wystawił na sprzedaż ponad tysiąc kontraktów za 1964. W sumie mając sporą ilość gotówki i maklera pobierającego małą prowizję, też dało się zarobić na piwo ;)

Niestety takie okazje zdarzają się tylko 4 razy w roku, ale mimo wszystko, trochę tego nie rozumiem. Może po prostu dla rekinów giełdowych te kilkaset złotych to marny grosz ;P

Data: 2009-06-19 14:19:40
Autor: macieks
trzy wiedzmy
On 20 Cze, 00:27, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
kigam wrote:

> [...]

trochę tego nie rozumiem. Może po prostu dla rekinów giełdowych te kilkaset

Zrobiłem dokładnie taki sam ruch. Nie pasowało mi WIG20 i FW20M. Mamy
podobną intuicję lub obserwację wydarzeń. I tu wziąłem L.
Tylko, że przy okazji na serii FW20U otwierałem S.

Jako grający na FW, mówię i ostrzegam odnośnie Twoich słów:

"Nie było żadnego ryzyka.
Kupiłem tyle, na ile pozwoliła mi gotówka bez żadnego zabezpieczenia
ponad
 wymagany depozyt".

Uważaj, nigdy nie ma pewnych transakcji, grając za dużo jak się ma
(lewar x 10) może być ciężko.
I mówiąc szczerze, jeżeli nie jesteś geniuszem rynku, jesteś na
starcie przegrany.

Powtórzę: nie masz doświadczenia, grasz na 100%, "Nie było żadnego
ryzyka" - błąd.

Daj Ci Boże 1000% zysku co rok, ale to nie jest takie proste. Mówiąc
szczerze przy takich założeniach PRZEGRASZ.
Ale mogę być w błędzie po piwach kilku (OIL dobrze wyszedł na S)    :)

Data: 2009-06-19 23:25:45
Autor: Delfino Delphis
trzy wiedzmy
macieks wrote:

Powtórzę: nie masz doświadczenia, grasz na 100%, "Nie było żadnego
ryzyka" - błąd.

Nie jestem głupi. To był jeden taki wyskok. Średnia była już od może 20 minut. Zostało 40. Indeks 20 punktów wyżej. Co by się musiało stać, żeby średnia na zamknięcie spadła poniżej tych 1954? Oczywiście w normalnych sytuacjach nie mam zamiaru grać na więcej niż parę % moich funduszy.

Data: 2009-06-19 14:53:06
Autor: macieks
trzy wiedzmy
On 20 Cze, 01:25, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
macieks wrote:
> [...]

żeby
średnia na zamknięcie spadła poniżej tych 1954?"

Średnia z 1/3 zostało 2/3 -- -- dużo mogło się zmienić, nie takie jazdy
są robione na FW. Pomogło USA. Większość dużych pozycji przeniosła się
na FW20U.
Jak bym powiedział, że jesteś głupi, to samo musiałbym powiedzieć o
sobie. Zrobiłem dokładnie taki sam ruch.

"To był jeden taki wyskok" - na kontraktach nie ma zmiłuj, jeszcze
poznasz co psychika robi w tej grze.

Data: 2009-06-19 15:54:44
Autor: cos
trzy wiedzmy
jak tam wasze S?

Data: 2009-06-19 15:56:27
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
trzy wiedzmy
jak tam wasze S?
Kolejny, któremu się zdaje, że jedna pozycja obowiązuje na całe życie.
Brak słów.
DJ

Data: 2009-06-19 16:19:13
Autor: Virck
trzy wiedzmy

"cos" <cos@gdzies.pl> wrote in message news:h1g5b9$299g$1news2.ipartners.pl...
jak tam wasze S?

Posiadaczom Ssss wykrecili dzis wora tak, ze o sikaniu bez bolu nie ma mowy...-;))))

Data: 2009-06-19 17:24:15
Autor: Archangell
trzy wiedzmy
Posiadaczom Ssss wykrecili dzis wora tak, ze o sikaniu bez bolu nie ma mowy...-;))))

FW20U09  zamknięcie 1950 wzrost o 1,14%
Wykręcili wora, że hej ;-))

Arch

Data: 2009-06-19 15:59:34
Autor: george
trzy wiedzmy

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:h1g1k5$2qh$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ciekawe czy te "zakupy" nie podchodza pod "manipulacje" rynkiem
( nie mam nic przeciwko kierunkowi ruchu zeby nie bylo)
:).

np. to

"składanie zleceń lub zawieranie transakcji, z zamiarem wywołania innych skutków prawnych niż te, dla osiągnięcia których faktycznie jest dokonywana dana czynność prawna"

Data: 2009-06-19 16:00:14
Autor: george
trzy wiedzmy

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:h1g66f$ns4$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

albo jeszcze lepiej to:

" składanie zleceń lub zawieranie transakcji przy jednoczesnym wprowadzeniu uczestników rynku w błąd albo wykorzystanie ich błędu, co do ceny instrumentów finansowych;"

Data: 2009-06-19 14:05:46
Autor: Ireneusz Wik
trzy wiedzmy
george <george___@vp.pl> napisał(a): [ciach]
" składanie zleceń lub zawieranie transakcji przy jednoczesnym wprowadzeniu uczestników rynku w błąd albo wykorzystanie ich błędu, co do ceny instrumentów finansowych;"
 prawdopodobnie gra zagranica, nasza KNF woli scigac male przekrety malych inwestorow niz duze duzych inwestorow

pzdr
IWSP

Data: 2009-06-19 16:01:44
Autor: george
trzy wiedzmy

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:h1g67o$nts$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

sorki.. nie ten fragmetn, chodziło o ten:

"zapewnianie kontroli nad popytem lub podażą instrumentu finansowego z naruszeniem zasad uczciwego obrotu lub w sposób powodujący bezpośrednie lub pośrednie ustalanie cen nabycia lub zbycia instrumentów finansowych;"

Data: 2009-06-19 17:31:50
Autor: Delfino Delphis
trzy wiedzmy
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

A podłączę się z pytaniem. Kiedy można spodziewać się rozliczenia finansowego czerwcowych kontraktów? Czy będzie to już dzisiaj? Czy coś trzeba zrobić czy cierpliwie czekać?

Data: 2009-06-19 18:12:31
Autor: Delfino Delphis
trzy wiedzmy
totus wrote:

Czekać

No tak wyczytałem, że rozliczenie odbywa się w następny dzień roboczy.

Data: 2009-06-19 18:32:03
Autor: totus
trzy wiedzmy
Delfino Delphis wrote:

totus wrote:

Czekać

No tak wyczytałem, że rozliczenie odbywa się w następny dzień roboczy.

To są jakieś zmiany. Ja się spodziewam rozliczenia dziś miedzy 18 a 20.

Data: 2009-06-19 21:49:30
Autor: Delfino Delphis
trzy wiedzmy
totus wrote:

To są jakieś zmiany. Ja się spodziewam rozliczenia dziś miedzy 18 a 20.

No i fakt, już rozliczyli. Na GPW wyczytałem, że rozliczenie jest pierwszego dnia roboczego, ale może to jest ostateczny termin.

trzy wiedzmy