trzycylindroza nieuleczalna

Data: 2019-03-01 05:39:43
Autor: Peter
trzycylindroza nieuleczalna
Samochody opanowała już kompletnie choroba trzycylindroza, jeszcze w tamtym roku można było kupić:
suzuki vitara 1.6 benzyna
jeep renegade 1.6 benzyna

dzisiaj wszystko 1.0 trzycylindroza, czy ich pojejalo kompletnie, mam 3 cylindry w polo i za darmo tego więcej nie chce, jedzie się jak cinquecento, nie mówię tu o mocy bo np fabia 1.0 95KM fajnie się zbiera ale ta kultura pracy jest nie do zaakceptowania w samochodzie za który wołają sobie 60tys+

czy są jakieś zalety 3 cylindrów?

Data: 2019-03-01 06:26:15
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-03-01 o 05:39, Peter pisze:

czy są jakieś zalety 3 cylindrów?

Dla producenta są. Mniejszy haracz za emisję co pozwala
montować normalne silniki w samochodach dla bogatych.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-01 09:29:28
Autor: viktorius
W dniu 2019-03-01 o 06:26, RadoslawF pisze:
W dniu 2019-03-01 o 05:39, Peter pisze:

czy są jakieś zalety 3 cylindrów?

Dla producenta są. Mniejszy haracz za emisję co pozwala
montować normalne silniki w samochodach dla bogatych.

Bo właśnie nie wszyscy zdają sobie sprawę, że normy emisji sa nie tylko per model samochodu, ale per cała gama modeli oferowanych przez danego producenta.
Dlatego opłaca się mież w ofercie elektryka, hybrydę, silniki 3-cylindrowe, żeby ten sumaryczny wynik zbić w dół. Żeby własnie było miejsce np na zaoferowanie dużego, oldschoolowego V8.

Tylko nie wiem jak powyższe się ma do np Rolls Royce, który w ofercie nie ma nic poniżej 5 metrów długości i 2t wagi.

--
viktorius

Data: 2019-03-01 09:37:17
Autor: Poldek
W dniu 2019-03-01 o 09:29, viktorius pisze:
[...]

Zapewne spaliny z RR nie zatruwają tak jak spaliny z VW i przy okazji pachną drogimi perfumami.

Data: 2019-03-01 15:14:54
Autor: abn140
trzycylindroza nieuleczalna
np Rolls Royce, który w ofercie
albo ten slimak to ryba albo licza razem z bmw.
aston Martin Cygnet - takie cos bylo kiedys.
ponoc produkowane w zwiazku z radosna tworczosacia panow na emeryturze politycznej w parlamentach europejskich.
ale wprost tej tezy nie udalo mi sie sprawdzic.

Data: 2019-03-01 08:34:35
Autor: Poldek
[...]

Miałem przez 10 dni samochód zastępczy Focus Ecoboost 1.0 125 KM.
Po pierwszym dysonansie związanym z innym odgłosem pracy silnika, po 1 dniu już lubiłem ten samochód z tym silnikiem. Po 10 dniach przyzwyczaiłem się do odgłosu pracy 3 cylindrów, że wsiadając z powrotem do mojego dziwny wydał mi się w pierwszej chwili odgłos silnika 4 cylindrowego, a moje 1.4 150 KM wydało mi się wcale nie przyspieszać odczuwalnie lepiej.

Data: 2019-03-01 20:09:21
Autor: t-1
W dniu 2019-03-01 o 08:34, Poldek pisze:
[...]

Jak z kobietami.
Każda potwora znajdzie adoratora.

Data: 2019-03-02 09:14:25
Autor: Peter
[...]

kolejne podobieństwo:

jak otwieram maskę takigo ecoboosta to ukazuje się obraz spaghetti kabli i rurek bliźniaczo podobne do obrazu CC 700 z gaźnikiem aisan

:D

Data: 2019-03-01 12:39:41
Autor: Trybun
[...]

Chyba żadnych, w sumie ani to przeszkadza ani nie pomaga. Silnik niby bardziej trzęsie na wolnych obrotach ale, przynajmniej w moim CRDI nie przenosi się to na karoserię. Paliwa żre tyle że i pewnie i niejeden sześciogarowiec mógłby pozazdrościć.

Data: 2019-03-01 13:30:40
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 01.03.2019 o 05:39, Peter pisze:
[...]

Mam Rapida 1,0TSI 110KM i całkiem przyjemnie się nim jeździ

Data: 2019-03-01 13:30:56
Autor: zhbick
Użytkownik "Peter"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c78b78d$0$488$65785112@news.neostrada.pl...

czy są jakieś zalety 3 cylindrów?

Oczywiście: kupujesz 3 świece do wymiany a nie 4, podobnie 3 kable, itp. Przeliczając na liczbę aut chronisz planetę przed zalewem plastiku z kabli, dzięki czemu dzieci z Afryki mają mniej zatrutą wodę pitną i nie muszą iść po nią tak daleko, jak chodziły dawniej a zaoszczędzony czas przeznaczają na radość, zabawę i naukę.

Data: 2019-03-01 05:18:36
Autor: Zenek Kapelinder
trzycylindroza nieuleczalna
Z dziecmi z Afryki zajebales dla jaj czy jestes taki glupi ze w to wierzysz?

Data: 2019-03-01 14:52:07
Autor: zhbick
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a87cd493-4696-44eb-9a08-e829063b5c2b@googlegroups.com...

Z dziecmi z Afryki zajebales dla jaj czy jestes taki glupi ze w to wierzysz?

Jeśli zadasz pytanie w kulturalny sposób, to Ci odpowiem. Chamem możesz być w gronie swoich najbliższych, jeśli im to nie przeszkadza. Ja takiej formie zwracania się do mnie mówię nie.

Data: 2019-03-01 07:11:41
Autor: Zenek Kapelinder
trzycylindroza nieuleczalna
Brak odpowiedzi to tez odpowiedz.

Data: 2019-03-01 17:42:45
Autor: zhbick
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dcb3ea30-f7f5-4c79-94fc-1bff1aae78b1@googlegroups.com...

Brak odpowiedzi to tez odpowiedz.

Jednak umiesz bez ubliżania, więc odpowiadam na Twoje poprzednie pytanie: tak, to była ironia.

Data: 2019-03-01 19:44:46
Autor: Poldek
W dniu 2019-03-01 o 17:42, zhbick pisze:
[...]

Pośmiejmy się teraz.

Data: 2019-03-01 16:54:05
Autor: abn140
trzycylindroza nieuleczalna
radosc, zabawe i nauke.
i niekontrolowane rozmnazanie...
w takim razie nalezy kupowac tylko 12 garkowce.
niech oni jednak maja dalej po te wode....

Data: 2019-03-02 14:09:19
Autor: T.
[...]

Jest trochę jednak aut 4-cylindrowych. Przesadzasz. Nawet Vitara 1.4 ma silnik 4 cylindry (140 KM).
I takich aut jest trochę - praktycznie każdy o mocy powyżej 120 KM jest 4-cylindrowy.
T.

Data: 2019-03-02 16:24:17
Autor: Poldek
W dniu 2019-03-02 o 14:09, T. pisze:
[...]

Jednak nie każdy - jak np. już wyżej wspomniany Ford 1.0 125 KM.

Data: 2019-03-02 22:59:53
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2019-03-02 o 16:24, Poldek pisze:

I takich aut jest trochę - praktycznie każdy o mocy powyżej 120 KM jest 4-cylindrowy.

Jednak nie każdy - jak np. już wyżej wspomniany Ford 1.0 125 KM.

Ford to nawet ma 1.0 140KM.
Ale to chyba najmocniejsze trzy cylindry obecnie w sprzedaży

--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl

Data: 2019-03-02 23:03:36
Autor: Cavallino
W dniu 02-03-2019 o 22:59, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Pure Tech Peugeota też może mieć 130 KM.
I to nawet całkiem zgrabnie jeździ, praktycznie nie da się zauważyć, że to 3 cylindry.

Data: 2019-03-04 13:14:46
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2019-03-02 o 23:03, Cavallino pisze:

[...]

Z tym, że ten 130KM to trzycylindrowe 1.2 o ile się orientuję.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-03-04 17:55:29
Autor: Cavallino
W dniu 04-03-2019 o 13:14, Mirek Ptak pisze:
[...]

No i właśnie 3 cylindrowców dotyczył cytat, takoż i do nich się odnosiłem.

trzycylindroza nieuleczalna