trzycylindroza nieuleczalna

Data: 2019-03-01 08:34:35
Autor: Poldek
trzycylindroza nieuleczalna
W dniu 2019-03-01 o 05:39, Peter pisze:
Samochody opanowała już kompletnie choroba trzycylindroza, jeszcze w tamtym roku można było kupić:
suzuki vitara 1.6 benzyna
jeep renegade 1.6 benzyna

dzisiaj wszystko 1.0 trzycylindroza, czy ich pojejalo kompletnie, mam 3 cylindry w polo i za darmo tego więcej nie chce, jedzie się jak cinquecento, nie mówię tu o mocy bo np fabia 1.0 95KM fajnie się zbiera ale ta kultura pracy jest nie do zaakceptowania w samochodzie za który wołają sobie 60tys+

czy są jakieś zalety 3 cylindrów?

Miałem przez 10 dni samochód zastępczy Focus Ecoboost 1.0 125 KM.
Po pierwszym dysonansie związanym z innym odgłosem pracy silnika, po 1 dniu już lubiłem ten samochód z tym silnikiem. Po 10 dniach przyzwyczaiłem się do odgłosu pracy 3 cylindrów, że wsiadając z powrotem do mojego dziwny wydał mi się w pierwszej chwili odgłos silnika 4 cylindrowego, a moje 1.4 150 KM wydało mi się wcale nie przyspieszać odczuwalnie lepiej.

Data: 2019-03-01 20:09:21
Autor: t-1
W dniu 2019-03-01 o 08:34, Poldek pisze:
[...]

Jak z kobietami.
Każda potwora znajdzie adoratora.

Data: 2019-03-02 09:14:25
Autor: Peter
[...]

kolejne podobieństwo:

jak otwieram maskę takigo ecoboosta to ukazuje się obraz spaghetti kabli i rurek bliźniaczo podobne do obrazu CC 700 z gaźnikiem aisan

:D

trzycylindroza nieuleczalna