Data: 2010-03-05 13:38:52 | |
Autor: CeZ__134 | |
trzykrotna naprawa | |
Witam
mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol. Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego samego problemu ? pozdrawiam CeZ__134 |
|
Data: 2010-03-05 13:40:51 | |
Autor: Liwiusz | |
trzykrotna naprawa | |
CeZ__134 pisze:
Witam Tylko warunki gwarancji. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-03-05 13:46:11 | |
Autor: CeZ__134 | |
trzykrotna naprawa | |
Witam W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji ? CeZ__134 |
|
Data: 2010-03-05 13:56:36 | |
Autor: Liwiusz | |
trzykrotna naprawa | |
CeZ__134 pisze:
Tylko warunki gwarancji. W przypadku wady fabrycznej możesz reklamować z tytułu niezgodności z umową w ciągu 2 lat, masz jednak 2 miesiące od dnia wykrycia wady na poinformowanie o tym sprzedawcy. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-03-05 05:04:20 | |
Autor: tadek | |
trzykrotna naprawa | |
On 5 Mar, 13:56, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
CeZ__134 pisze: co racja to racja |
|
Data: 2010-03-05 14:32:22 | |
Autor: CeZ__134 | |
trzykrotna naprawa | |
To jest na pewno wada fabryczna ,z tymze z roku 2008. producent noteboka pisal o tym i dobrze wiedzial- ja niestety kupilem ten komputer z ta wada . Kolejna ta sama ustera wystapila dzisiaj, dlatego nie wiem co robic jesli bedzie komputer juz kolejny raz w naprawia- czy moge po prostu zadac swroty kasy za kompyter czy jak .. PS;Ten komponent co nawalil wlasnie taka wada posiada, Byl juz 2x wymieniany. pozdr |