trzykrotna naprawa

Data: 2010-03-05 13:38:52
Autor: CeZ__134
trzykrotna naprawa
Witam

mam noteboka, byl juz 2x na naprawie gwarancyjnej, teraz znow nawalil i musze go odeslac trzeci raz, nawalil znow ten sam podzespol.
Teraz pytanie. Czy moge zadac zwrotu kosztow nabycia noteboka w ramach rekojmi ? czy jest jakis inny stanowiacy przepis mowiacym o tym jakie mam prowo w przypadku gdy przedmiot 3x ulega naprawie gwarancyjnej tego samego problemu ?

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2010-03-05 13:40:51
Autor: Liwiusz
trzykrotna naprawa
CeZ__134 pisze:
[...]

   Tylko warunki gwarancji.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-05 13:46:11
Autor: CeZ__134
trzykrotna naprawa

[...]

W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji  ?

CeZ__134

Data: 2010-03-05 13:56:36
Autor: Liwiusz
trzykrotna naprawa
CeZ__134 pisze:

  Tylko warunki gwarancji.

W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji  ?

  W przypadku wady fabrycznej możesz reklamować z tytułu niezgodności z umową w ciągu 2 lat, masz jednak 2 miesiące od dnia wykrycia wady na poinformowanie o tym sprzedawcy.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-05 05:04:20
Autor: tadek
trzykrotna naprawa
On 5 Mar, 13:56, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
CeZ__134 pisze:

> W przypadku wady fabrycznej tez to jest uznawane tylko w ramach gwarancji  ?

  W przypadku wady fabrycznej mo esz reklamowa z tytu u niezgodno ci z
umow w ci gu 2 lat, masz jednak 2 miesi ce od dnia wykrycia wady na
poinformowanie o tym sprzedawcy.

--
Liwiusz

co racja to racja

Data: 2010-03-05 14:32:22
Autor: CeZ__134
trzykrotna naprawa

[...]

To jest na pewno wada fabryczna ,z tymze z roku 2008. producent noteboka pisal o tym i dobrze wiedzial- ja niestety kupilem ten komputer z ta wada .
Kolejna ta sama ustera wystapila dzisiaj, dlatego nie wiem co robic jesli bedzie komputer juz kolejny raz w naprawia- czy moge po prostu zadac swroty kasy za kompyter czy jak ..
PS;Ten komponent co nawalil wlasnie taka wada posiada, Byl juz 2x wymieniany.

pozdr

trzykrotna naprawa