trzymamy kciuki za budowe w Lwowie

Data: 2010-02-24 14:14:24
Autor: KS
trzymamy kciuki za budowe w Lwowie
Zamiast zajmowac sie czy zdarzy Wroclaw czy Krakow,
czy po euro przewietrzy sie mocno pzpn jak  nie zbuduje stutysiecznika
i nie zorganizuje MS do lat 21 w Polsce...
to trzymajmy kciuki za Ukrainie, zeby wywiazali sie UEFA swoich stadionow.
Nie chcialabym zeby trzeba bylo tam przyczepic sie do jakiegos miasta, a jak juz to wolalabym ,zeby we Lwowie bylby mistrzostwa.
Narazie jest zima , ale moze ruszy to jakos na wiosne znaczaco.

ksiezniczka

Data: 2010-02-25 01:26:51
Autor: Aman
[...]

a po co mam trzymac kciuki za Lwów  ? ja bym się cieszył gdyby zamiast Lwowa w ostatniej chwili wskoczył Kraków.
Ukraina i jej problemy mnie nie interesuja :). Tak samo trzymałem kciuki za mecz finałowy w Warszawie , nie udało się no cóż , może chociaż uda się z Krakowem

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-02-25 10:35:28
Autor: vversa
trzymamy kciuki za budowe w Lwowie
UEFA zastrzegła ,ze jak Ukraina nie zdąrzy to moze byc 4:3.
A dla nas euro sportowo moze nie beda klapą i PZPN sie postara,
zebysmy wyszli z grupy.
Jak z pierwszego miejsca to (zakładając Lwow tez i pozostałe 3 miasta Ukrainy)
to cwiercfinal w Warszawie.
Jak z drugiego to w Gdansku.

--

trzymamy kciuki za budowe w Lwowie