Data: 2010-06-01 16:20:16 | |
Autor: SlawcioD | |
tu 154m transkrypcja | |
Data: 2010-06-01 16:25:10 | |
Autor: skippy | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu34v0$2uu$3news.onet.pl... http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf Nie powinno sie tego ujawniac tak samo, jak prywatnych szczegółów życia ludzi z teczek. No ale skala skurwysyństwa, w tym tutaj jest taka, że uwielbiacie sie taplać w gównie. A i tak zaraz będzie że to sfałszowane. Bez sensu. |
|
Data: 2010-06-01 16:31:52 | |
Autor: marfi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hu3588$4u7$1news.onet.pl...
Zwłaszcza, że to nie jest stenogram a scenariusz wg którego Rosjanie robili nagrania... -- marfi |
|
Data: 2010-06-01 17:16:29 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
marfi pisze:
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hu3588$4u7$1news.onet.pl...Tak, czy siak (nie wiadomo na ile można temu stenogramowi ufać), ale ja tu widzę: 10:40:39,9 - Kontroler ruchu - "2 na kursie i ścieżce" 10:40:42,0 (2 sek później) - TAWS - "TERAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD" (...) 10:40:44,1 (4 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP" 10:40:44,1 (6 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP" Czyli kontroler naprowadzał samolot na drzewa? J. |
|
Data: 2010-06-01 17:33:43 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
Joachim pisze:
marfi pisze:10:40:49,6 - 2gi pilot - "W normie" No ale co jest w normie? Brakuje czegoś w tym stenogramie?? J. |
|
Data: 2010-06-01 18:03:41 | |
Autor: SlawcioD | |
tu 154m transkrypcja | |
Joachim pisze:
Joachim pisze:trudno powiedziec,,, ciezko sie go czyta - jest nie powatkowany..., czekam na nagranie oraz dane z pozostalych rejestratorow. pozdrawiam SlawcioD |
|
Data: 2010-06-01 17:55:55 | |
Autor: SlawcioD | |
tu 154m transkrypcja | |
Joachim pisze:
marfi pisze:nie do konca - taws "nie wie" ze w smolensku jest lotnisko, dla niego poprostu to ziemia... ale jest cos ciekawszego - kontroler caly czas mowi ze smolot jest "na sciezce" a tu sie nagle okazuje ze jest "horyzont" (znaczy sie samolot powinien byc juz na ziemi) inna ciekawa rzecz: pada komenda II pilota odchodzimy i kompletny brak reakcji kapitan... jeszcze inna sprawa - komunikat z lotniska ze widocznosc v=400m i h=50m (grubo ponizej bezpieczenstwa na zaawansowanym technologicznie lotnisku wyposarzonym w ILS) dla smolenska v=1500m i chyba h=200m. tuz przed ladowaniem piloci jaka-40 mowili ze v=200m, pozdrawiam SlawcioD |
|
Data: 2010-06-01 18:14:54 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
SlawcioD pisze:
Joachim pisze: Faktycznie, jest tak jak mowisz ale jest cos ciekawszego - kontroler caly czas mowi ze smolot jest "na To jest właśnie najdziwniejsze i na to chciałem zwrócić uwagę inna ciekawa rzecz: pada komenda II pilota odchodzimy i kompletny brak To jeszcze sie da jakoś wytłumaczyć. Można założyć, że kapitan po prostu zaczął wykonywać manewr. jeszcze inna sprawa - komunikat z lotniska ze widocznosc v=400m i h=50mNad tym się nie zastanawiałem. Ale jednak najbardziej podejrzane jest zachowanie kontrolera lotniska, który naprowadzał samolot. Niby wszystko ok, a tu nagle w ostatnich sekundach okazuje się, że samolot wlatuje w drzewa. J. |
|
Data: 2010-06-01 17:17:42 | |
Autor: SlawcioD | |
tu 154m transkrypcja | |
skippy pisze:
My Polacy mamy prawo wiedziec co sie stalo w czasie ostatniego lotu prezydenckiego samolotu. skurwysynstwem by bylo zatajenie tych dokumentow... pozdrawiam SlawcioD ps. 10:30:32,7: Narazie nie ma decyzji prezydenta co dalej robic... <-to chyba wiele tlumaczy |
|
Data: 2010-06-01 19:49:26 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu38an$gma$1news.onet.pl... 10:30:32,7: Narazie nie ma decyzji prezydenta co dalej robic... to chyba wiele tlumaczy To WSZYSTKO tłumaczy... Nazywa się to presją, wywieraną pośrednio na pilota. Od kiedy to k...wa prezio ma na pokładzie decydować co robić dalej...??? Wie jakie są warunki na lotniskach zapasowych? Zna ilość paliwa pozostałą w zbiornikach? Reszta sprawia wrażenie, że wszystko z podejściem jest ok. Nie było... Mgła była zbyt duża. wiedzieli o tym już od co najmniej 30 minut :( |
|
Data: 2010-06-01 20:14:19 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
Rafi pisze:
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu38an$gma$1news.onet.pl... To tłumaczy, że decyzji nie ma. Więc nikt pilotom nic nie kazał. A kto miałby zdecydować, na które lotnisko zapasowe mieliby lecieć? Piloci, którzy są tylko od kierowania samolotem? Chyba logiczne, że organizatorzy, bo oni wiedzą jak zorganizowana jest uroczystość (choćby transport zastępczy). Reszta sprawia wrażenie, że kontrola lotniska naprowadzała nieprawidłowo samolot na pas i pogoda była zła, a piloci podjęli próbę rozpoznania sytuacji, zakładając, że kontrola będzie ich prawidłowo prowadziła. Wątpliwości też nasuwa fakt, że samolot zniżał lot mimo, że piloci wydawali komendy wznoszenia się. Ci piloci wykonali na tym samolocie ogromną liczbę lotów, a mimo to samolot nie zachowywał się tak, jak oczekiwali. Widać też po tym stenogramie, ze piloci byli całkowicie zaskoczeni sytuacją mimo, że do ostatnich sekund byli prowadzeni przez kontrolera. Żeby jednak dostrzec te subtelności, to trzeba sięgać intelektem nieco dalej niż palikotowe "Kaczyński jest winien". J. PS. Podejrzewam, że jesteś jednym z tych, którzy pięć minut po katastrofie już wiedzieli, że Kaczyński wywarł presję na pilotów i to jest przyczyną katastrofy. |
|
Data: 2010-06-01 20:43:29 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3ils$ge6$1news.onet.pl... A kto miałby zdecydować, na które lotnisko zapasowe mieliby lecieć? Piloci, którzy są tylko od kierowania samolotem? Nie bądź śmieszny :))) Chyba logiczne, że organizatorzy, bo oni wiedzą jak zorganizowana jest uroczystość (choćby transport zastępczy). Flight plan ma wyszczególnione lotniska zapasowe. To nie samowolka i tylko KAPITAN decyduje, na które się udać (w zalezności od wielu czynników m.in. zapasu paliwa, warunków meteo na zapasowych itd). Reszta sprawia wrażenie, że kontrola lotniska naprowadzała nieprawidłowo samolot na pas i pogoda była zła, a piloci podjęli próbę rozpoznania sytuacji, zakładając, że kontrola będzie ich prawidłowo prowadziła. W warunkach Smoleńska od kontroli osi pasa są radiolatarnie NDB, wysokość podaje nawigator. Kontroler ATC jedynie może korygować współrzędne, lecz decyzja należała wyłącznie od załogi. Wątpliwości też nasuwa fakt, że samolot zniżał lot mimo, że piloci wydawali komendy wznoszenia się. Ci piloci wykonali na tym samolocie ogromną liczbę lotów, a mimo to samolot nie zachowywał się tak, jak oczekiwali. Komendę podał I oficer... dowódca do niej się nie zastosował (brak reakcji, nie podniósł maszyny, nie zareagował słownie). Widać też po tym stenogramie, ze piloci byli całkowicie zaskoczeni sytuacją mimo, że do ostatnich sekund byli prowadzeni przez kontrolera. Nie byli prowadzeni z ziemi. Nie dociera nadal? PS. Podejrzewam, że jesteś jednym z tych, którzy pięć minut po katastrofie już wiedzieli, że Kaczyński wywarł presję na pilotów i to jest przyczyną katastrofy. Prawie 18 lat spędzonych na wieży EPLK (approach)... (Tak wiem, Tusk zapłacił mi, żebym prawił brednie.) |
|
Data: 2010-06-01 12:01:05 | |
Autor: Charlie delta | |
tu 154m transkrypcja | |
On 1 Cze, 20:43, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
Użytkownik "Joachim" <joachim1...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hu3ils$ge6$1news.onet.pl... widać że niedouczonego po 18 latach pracy wyje....li weź 18-letni niedouczony pracowniku suwak i policz z dokładnością do ułamków sekund prędkość pionową opadania szczena ci 18-letni niedouczony wieżowcu opadnie, tak nieproporcjonalnie do manewru sa to wielkości - ponad 10 metrów opadania na wyrównaniu, ja pierdolę, tam nic nie działało !!!!! ster głebokości nie działał !!!!! zatem nie kompromituj się tym 18 latami "raboty" (a może 18 lat sprzatałeś wieżę, fiszki, w końcu to też "rabota" ......) PS są nagrania rozmów z samolotem Cargo a brak korespondencji z iljuszynem - 76 AWACS, jawne oszusztwo ten stenogramik jeszcze niedawno podawano że + Panowie Piloci dramatycznie wzywali imienia Jezusa, teraz ruska swołocz powstawiała ordynarne przekleństa niech piekło bedzie okrutne dla putina i jego swoloczy która ten los spowodowała niewinnie zamordowanym |
|
Data: 2010-06-01 21:18:06 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:1509a1b5-7af3-4df5-9ec9-cd4b9bf01795z17g2000vbd.googlegroups.com... Ciebie głupku, to nawet gdybyś był w kokpicie to nic nie przekona... :)))) (wiem, pamiętam, ze Cię molestowano w dzieciństwie) Nie obrazisz mnie, bo menda o zerowym poważaniu nie jest w stanie tego zrobić :) Poczytaj forum lotnictwo.net Tam dyskutują tylko ludzie mający WIEDZĘ lotniczą, a nie moherowe dziadki, które i tak wiedzą swoje. EOT bo nie dyskutuje się z kimś, kto nie przyjmuje innych argumentów. |
|
Data: 2010-06-01 12:36:19 | |
Autor: Charlie delta | |
tu 154m transkrypcja | |
On 1 Cze, 21:18, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1509a1b5-7af3-4df5-9ec9-cd4b9bf01795z17g2000vbd.googlegroups.com... łask nie był dla twojego mózgu łaskawy za duzo czasu spedzałes z chłopcami z WSI (czytaj GRU) spadochrony a raczej twarde ladowania też swoje zrobiły towariszcz z wsi brzydzę sie swołoczą z wsi, plułem na nich zawsze, ruscy qrwa zdrajcy - nie zasługuja na kulę tylko na powróz |
|
Data: 2010-06-02 06:37:22 | |
Autor: SlawcioD | |
tu 154m transkrypcja | |
Charlie delta pisze:
On 1 Cze, 20:43, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote: bede pisal do ciebie w twoim tonie wypowiedzi: pomysl tluku - samolot sie zbliza do ziemi, ziemia nie jest rowna tylko wznosi sie, w tym wypadku radiowysokosciomierz podaje predkos bezwzgledna do ziemi i z taka predkoscia tupolew do niej sie zblizal, a teraz wez suwak i se go wsadz w dupe, moze ci pomoze myslec.
ster glebokosci masz w lodzi podwodnej
a rozmowa z jakiem to co? sprawdz moze czy ci ruskie mozgu nie podmienili i nie sfalszowali metryki urodzen panienko
darli sie kurwa - zreszta kleli juz wczesniej. piloci modla sie albo wzywaja imie boga tylko w dwoch przypadkach - jak leca z misja samobojcza i jak widza ze samolot nie da rady na kilkanasci minut przed rozbiciem sie, w innym wypadku w eter leca kurwy...
|
|
Data: 2010-06-01 21:21:41 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
Prawie 18 lat spędzonych na wieży EPLK (approach)... No skoro już mamy na forum eksperta, to bardzo się cieszę (mniejsza o to, czym się na wieży zajmujesz, pewnie wycieraniem sedesów, ale dobre i to), a może w ogóle masz 18 lat (i jesteś świeżo po maturze). Jak wytłumaczysz, że kontrola na 25 sekund przed katastrofą mówi: 10:40:39,9 - Kontroler ruchu - "2 na kursie i ścieżce" Czy samolot może być na dobrym kursie i ścieżce i wpakować się na drzewa? Oczekuje merytorycznej odpowiedzi, panie profesjonalisto. J. |
|
Data: 2010-06-01 21:32:45 | |
Autor: marfi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3mk6$3ju$1news.onet.pl...
Dociera do Ciebie, że to było ~2000m przed drzewem i na wysokości ponad 100m? -- marfi |
|
Data: 2010-06-01 21:38:16 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c056067$0$19177$65785112news.neostrada.pl... Jak wytłumaczysz, że kontrola na 25 sekund przed katastrofą mówi: Ja już dałem spokój. Tych ludzi NIC nie przekona, a wyjaśnianie każdemu z osobna zagadnień lotniczych jest bez sensu. Sugerowałem fora lotnicze, gdzie wypowiadają się byli i obecni piloci i kontrolerzy, ale po co? Ci tutaj i tak wiedzą lepiej... |
|
Data: 2010-06-01 12:43:09 | |
Autor: Charlie delta | |
tu 154m transkrypcja | |
On 1 Cze, 21:38, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomościnews:4c056067$0$19177$65785112news.neostrada.pl... mam honor i czyste sumienie pomimo że kupic mnie próbowała qrwa z WSI (czytaj GRU) na Glinniku , jebany pan kapitan Xxxxxxxxxxxxxxxxxx mnie nie skurwili, inni donosiciele skurwili się pozostałem Polakime a nie sowiecka mendą tak jak ty pacanie z wieży buhahahahahaha teraz zapierdalaj donieść kolesiom z WSI i nie zagladaj w lustro, mendę zobaczysz szukajcie mnie buhahahahahaaaaaaaaa |
|
Data: 2010-06-01 22:04:26 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:38d89a33-29de-4b7f-9616-b8bcbf1b6a22f13g2000vbm.googlegroups.com... mam honor i czyste sumienie znasz te pojęcia z książek, czy opowieści dziadka? pomimo że kupic mnie próbowała qrwa z WSI (czytaj GRU) na Glinniku , No popatrz... rosyjskiego uczyłem się ostatnio w podstawówce (w średniej i wyższej już tylko angielski niestety) a zostałem "sowiecką mendą" :))) Zacząłem pracować w wojsku już w czasach, kiedy nikt nikogo nie zmuszał do czynów niecnych. mnie nie skurwili, inni donosiciele skurwili się Widocznie wytypowali cię, bo stwierdzili, że nadajesz się na donosiciela :))) Mieli dobrych psychologów i dobrze wiedzieli, kto jest miękki. Teraz udajesz bohatera a pewnie właziłeś im sam w tyłek (stąd te twoje wieczne seksualne wtrącenia). Wielu takich "styropianowych" herosów teraz szczeka anonimowo, wielu... teraz zapierdalaj donieść kolesiom z WSI i nie zagladaj w lustro, mendę zobaczysz szukajcie mnie WSI już nie istnieje... rozłożył je twój kolega, dzięki któremu jesteśmy ślepi i głusi (np. Nanghar Khel). Ale taki "yntelygent" tego przecież nie zrozumie... :))) |
|
Data: 2010-06-01 13:11:51 | |
Autor: Charlie delta | |
tu 154m transkrypcja | |
On 1 Cze, 22:04, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:38d89a33-29de-4b7f-9616-b8bcbf1b6a22f13g2000vbm.googlegroups.com... dzięki temu że zdrajców z WSW-WSI (czytaj GRU) rozpierdolono mamy namiastke normalnej armii dzieki temu mozesz cieszyc się tym co masz jeżeli masz choc jedna belkę nie kalaj polskiego munduru załując tych zdrajców Polski spod znaku GRU kazdy przyzwoity zołnierz nawet PRL+owskiej armii ęludoweję ma prawo za takie slowa napluc ci w ryj ! pamietaj |
|
Data: 2010-06-01 22:25:52 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:ce2703f2-2784-43ce-9953-6c949cb3b76dq13g2000vbm.googlegroups.com... jeżeli masz choc jedna belkę nie kalaj polskiego munduru załując tych Nie mam belki, gwiazdki mogą być? :) W czasie II WŚ wielu niemieckich żołnierzy uratowało od śmierci wiele istnień, czy mimo to wg. twojego rozumku też są mordercami, jak oprawcy z SS czy KGB? Ktoś, kto uogólnia... kto każdego, kto pracował w służbach nazywa ...(twoje epitety), wykazuje swoją ignorancję i głupotę. Oczywiście jak wszędzie są bydlaki i świnie, ale takich znajdziesz zarówno w specsłużbach, jak i np. na plebani. Nie oceniaj nikogo swoją miarą. Nie wszyscy są (byli) szujami, jak ty... kazdy przyzwoity zołnierz nawet PRL+owskiej armii ęludoweję ma prawo A jednak byli tez przyzwoici... (ale chyba nie ty, co?). Jak to dobrze, że teraz nie mamy w wojsku takich szumowin. Przysięgaliśmy służyć Polsce i oddać za Nią życie, mimo, że zamieszkują ją nie tylko normalni ludzie, ale też takie kreatury... "wojownicy internetu"... ech... |
|
Data: 2010-06-01 13:38:38 | |
Autor: Charlie delta | |
tu 154m transkrypcja | |
On 1 Cze, 22:25, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:ce2703f2-2784-43ce-9953-6c949cb3b76dq13g2000vbm.googlegroups.com... synku armia polska ginie zamordowano waszego zwierzchnika i waszych dowódców GRU ogarnia mackami Polskę a ty ślepy i głuchy bredzisz pamiętaj oby nie zdarzyło się że za rok bedziesz jeździł na ćwiczenia braterstwa i przyjaźni na ural historia lubi sie powtarzać a i opatrzność boska ostrzega polaków tylko wtedy ja nie poddam się "deja vu" ....bedę mieszkał za wielka kałużą a wy ....zobaczycie co znaczy ruski krok marszowy i komisarz GRU za każdym progiem |
|
Data: 2010-06-01 22:48:09 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:8215ce30-f9bc-4658-831a-2c74496e4a19r9g2000vbk.googlegroups.com... historia lubi sie powtarzać a i opatrzność boska ostrzega polaków tylko wtedy ja nie poddam się "deja vu"...bedę mieszkał za wielka kałużą a wy ....zobaczycie co znaczy ruski krok marszowy i komisarz GRU za każdym progiem I właśnie dlatego takich "patriotów" nam tutaj nie trzeba. Jak trwoga to do Boga albo... do ameryki :( Żal mi cię i to bardzo... W rubryce "narodowość" masz wpisane Polska a piszesz (i myślisz) jak ci, na których się wyżywasz słownie. To jest ten twój "honor"...? |
|
Data: 2010-06-01 13:52:04 | |
Autor: Charlie delta | |
tu 154m transkrypcja | |
On 1 Cze, 22:48, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:8215ce30-f9bc-4658-831a-2c74496e4a19r9g2000vbk.googlegroups.com... Komorowskij nie wygra gdyby jednak spotkało nas to nieszczęście za rok na uralu lub kozackich stepach przypomnij sobie moje słowa zapłacz, choć na płacz bedzie juz za późno |
|
Data: 2010-06-01 22:41:48 | |
Autor: totus | |
tu 154m transkrypcja | |
Charlie delta wrote:
On 1 Cze, 21:38, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote: Ciarki po plecach chodzą na myśl, że przedstawiciele takich ludzi mieliby rządzić Polską. |
|
Data: 2010-06-01 21:42:51 | |
Autor: Jan Werbiński | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3mk6$3ju$1news.onet.pl...
Czy samolot może być na dobrym kursie i ścieżce i wpakować się na drzewa? Ja Ci wytłumaczę. Jesteś przedstawicielem szarego, bezmózgiego, bezmyślnego tłumu. Jego bardziej debilną częścią, która maskuje swoją ignorancję i głupotę szukaniem teorii spiskowych tam, gdzie ich nie ma. -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2010-06-01 22:04:25 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
Jan Werbiński pisze:
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3mk6$3ju$1news.onet.pl...No tak, ale dalej nie wiem, dlaczego 25 sekund przed katastrofą kontroler na lotnisku mówił, że wszystko jest ok (no, ale gdy już było za późno zmienił zdanie). Jesteście wszyscy genialni, ale do tej pory odpowiedzi nie daliście. Więc co ja mam sobie na ten temat myśleć? J. PS. Oczywiście jednak dajecie odpowiedź "Winny jest Kaczyński". Ale tą nudną odpowiedź na każde możliwe pytanie słyszę już od początku rządów Platformy. |
|
Data: 2010-06-01 22:11:10 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3p4a$c6j$1news.onet.pl... No tak, ale dalej nie wiem, dlaczego 25 sekund przed katastrofą kontroler na lotnisku mówił, że wszystko jest ok (no, ale gdy już było za późno zmienił zdanie). W 2009r. w Radomiu koordynator z Białorusi też zaczął krzyczeć "wyłot" w chwili, kiedy było już za późo. Pogoda była piękna, Su-27 widoczny jak na dłoni... niestety po ostatnim manewrze (półbeczka), kiedy wyprowadził dziobem w kierunku ziemi, wszyscy na wieży wiedzieliśmy, że jest niedobrze. Koordynator odezwal się dobrą chwile później (efekt zaskoczenia?). Niestety los pilotów był już przesądzony. Tutaj kontroler nie miał żadnych szans. Arek popełnił błąd i nic tego nie jest w stanie zmienić :( |
|
Data: 2010-06-01 22:29:08 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
Rafi pisze:
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3p4a$c6j$1news.onet.pl...Tą wersję słyszeliśmy godzinę po katastrofie (winni są piloci i prawdopodobnie były naciski ze strony Kaczyńskiego). Więc po co ten cały teatrzyk z rosyjską komisją, która oczyściła w 100% z winy Rosjan? Czy ktoś po tej komisji spodziewał się innego wyjaśnienia katastrofy? Na stenogramie widać jak na dłoni, że kontroler przez cały czas próby podejścia potwierdzał prawidłową pozycję samolotu (ostatnie potwierdzenie na 25 sekund przed katastrofą). Dopiero 10 sekund przed katastrofą, kontroler wydał komunikat nakazujący zmianę kierunku lotu na horyzontalny? Piloci sugerując się komunikatami kontrolera uderzyli w ziemię. Widać to czarno na białym. W Radomiu było show, a nie standardowe podejście do lądowania. Przykład więc zupełnie z innej bajki i sytuacja, która zupełnie nie ma przełożenia. J. |
|
Data: 2010-06-01 22:43:08 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3qil$c6j$2news.onet.pl...
Bez nałożenia stenogramu na parametry lotu (kąty natarcia, wychylenie sterów, położenie manetek silników itd.) takie rozważania są tylko gdybaniem... Wiemy tylko, że 2km od progu był na ścieżce. Dlaczego zszedł niżej nie wiemy, bo nie mamy danych. http://i078.radikal.ru/1006/30/9b042c09647a.jpg To co zrobili poniżej wyskokości decyzyjnej jest dla mnie wysoce niezrozumiałe... |
|
Data: 2010-06-01 13:49:26 | |
Autor: Charlie delta | |
tu 154m transkrypcja | |
On 1 Cze, 22:43, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
Użytkownik "Joachim" <joachim1...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hu3qil$c6j$2news.onet.pl... nie dziwie się że nie rozumiesz pomimo 18 buhahahaha lat pracy ten profil nazywa się całkowitą utratą sterowności w wyniku zbrodni doskonałej |
|
Data: 2010-06-01 23:00:24 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:38b54edd-3038-4562-b058-b17f9401c211s41g2000vba.googlegroups.com... http://i078.radikal.ru/1006/30/9b042c09647a.jpg nie dziwie się że nie rozumiesz pomimo 18 buhahahaha lat pracy Buhaha, wiem to było: -działo (hehe) magnetyczne -ruski AWACS -IL-62 zawirował powietrze przed naszym dzielnym prezydenckim samolotem -UFO (NOL) -radiolatarnie poprzesuwali -żarówki popalili -rozpylili mgłę -wąwóz wykopali -... dopisz co tam jeszcze moherki wydumali :))))) Ps.: Napisz lepiej coś ciekawego o giełdzie, bo wbrew pozorom z twoich wypowiedzi (na właściwy temat) coś sensownego potrafię wybrać. Na temat katastrofy nie mam już siły ;) |
|
Data: 2010-06-01 23:04:14 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
Rafi pisze:
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3qil$c6j$2news.onet.pl...2km od progu był na ścieżce, która wprowadziła go na drzewa. Że była prawidłowa, to jest tylko info od kontroli lotów. Przypadek wypadku Casy pokazuje, jak nieprawidłowe informacje od kontroli są przyczyną katastrofy. Różnica jest taka, że Casą leciała kiepsko przeszkolona załoga, a Tupolewem osoby doświadczone, od których trudno oczekiwań podstawowych błędów. Komisja rosyjska orzekła, że tylko piloci są winni, a wszystko inne było ok. Sorry, ale mnie to nie przekonuje. J. |
|
Data: 2010-06-01 23:15:34 | |
Autor: Rafi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3skg$mmq$1news.onet.pl... Przypadek wypadku Casy pokazuje, jak nieprawidłowe informacje od kontroli są przyczyną katastrofy. Różnica jest taka, że Casą leciała kiepsko przeszkolona załoga, a Tupolewem osoby doświadczone, od których trudno oczekiwań podstawowych błędów. Na każdy wypadek składa się splot wielu drobnych wydarzeń, które występując pojedynczo nie stwarzają zagrożenia. Dopiero skorelowanie się ich w czasie powoduje tragedię. Tak być mogło w tym przypadku, ale nie mamy prawa wydawać wyroków bez pełnej wiedzy na temat. |
|
Data: 2010-06-01 23:30:54 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
Rafi pisze:
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3skg$mmq$1news.onet.pl...Ja wyroków nie wydaję. Wręcz przeciwnie. Bronię pilotów, na których wyrok został wydany już godzinę po katastrofie. Już wtedy widziałem w TV jakiegoś rosyjskiego oficjela, który stwierdził, że to był błąd pilotów i tupolew był sprawny. A później ten wyrok został tylko potwierdzony przez rosyjską komisję, która wybieliła Rosjan z jakiejkolwiek odpowiedzialności. Nie wykluczam błędów ze strony pilotów, ale na podstawie tych stenogramów błędów nie widzę, a widzę natomiast błędy kontroli lotów. Wg. informacji, którymi dysponowali piloci, zachowywali się ok do momentu, gdy okazało się na kilkanaście sekund przed katastrofą, że są w złym położeniu (mimo, że myśleli, że są w dobrym) i próbują ratować maszynę, która wbrew ich oczekiwaniom nie wznosi się, a opada (złe oczekiwania niedoświadczonej załogi? awaria w samolocie? nie wiadomo). J. |
|
Data: 2010-06-01 23:57:41 | |
Autor: skippy | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3u6f$mmq$3news.onet.pl... Rafi pisze: no to wyobraź sobie sytuację stan aktualny jest że lecą do smoleńska, ale rozpatrują mozliwość odejścia gdzie indziej słyszą "na razie nie ma decyzji co robic dalej" czy w tej sytuacji brak decyzji co robic dalej nie jest decyzja utrzymania stanu aktualnego? |
|
Data: 2010-06-02 00:13:24 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
no to wyobraź sobie sytuację Taa, cóż za domyślność. Trzeba mieć niezłą wyobraźnię, żeby dojść do takiej reguły: "brak decyzji" == "wymuszenie lądowania". Właściwie, to masz tezę "Kaczyński jest winny" i próbujesz ją udowodnić wszelkimi sposobami. Gratuluję! Pieprzyku do całej sprawy dodaje fakt, że ten cały stenogram może być nawet pomylony. (...) "Podpisałem inny dokument" GŁOSY W KABINIE ROZPOZNAŁ PILOT TU-154 - Podpisywałem dokument zawierający stenogram z rozmów. Nie wiem dlaczego opublikowany został inny - w rozmowie z tvn24.pl mówi ppłk Bartosz Stroiński. Pod ujawnionym zapisem rozmów z kabiny Tu-154 jest określony jako osoba, która rozpoznała głosy obecnych w kabinie. Mimo to, pod opublikowanym dokumentem, przy jego nazwisku nie ma podpisu. http://www.tvn24.pl/-1,1658816,0,1,brak-polskiego-podpisu-pod-stenogramem-podpisalem-inny-dokument,wiadomosc.html (....) J. |
|
Data: 2010-06-02 07:47:02 | |
Autor: skippy | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim"
Po co w takim razie analizujesz, co tam ruscy dla ściemy powypisywali. Przeciez wiadomo, że jest zmanipulowany. Wielki odmieniony rzekł: "Nie dajcie się zmylic. Wiadomo skąd to przyszło i kto to przysałał" To co tu analizować? |
|
Data: 2010-06-02 12:26:10 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
skippy pisze:
Piloci się chyba jednak dali zmylić. Płk. Tomasz Pietrzak się ze mną zgadza. (...) Padało hasło "na kursie i na ścieżce" Kontroler wprowadził załogę w błąd? Uspokajające stwierdzenia kontrolera z rosyjskiej wieży mogły wprowadzić w błąd polskich pilotów - mówi były dowódca 36. lotniczego specpułku płk. Tomasz Pietrzak. Hasło "na kursie i na ścieżce" załoga tupolewa w ostatniej minucie lotu słyszała trzy razy - na 4, 3 i 2 kilometry przed progiem pasa. http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article619800/Kontroler_wprowadzil_zaloge_w_blad_.html (...) J. PS. Nie martw się o Kaczora, martw się lepiej o Komorowskiego, żeby go nie pokazywali często w TV. Za każdym razem, gdy go pokażą, to jest kompromitacja i sztab PR musi się tłumaczyć z kolejnej gafy. http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article618016/Wpadka_za_wpadka_marszalka_I_co_z_tego_.html |
|
Data: 2010-06-02 04:01:27 | |
Autor: macieks | |
tu 154m transkrypcja | |
On 2 Cze, 12:26, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
PS. Nie martw się o Kaczora, martw się lepiej o Komorowskiego, żeby go To jest niezłe: Pytają mnie, dlaczego kobiety całuję w rękę. Odpowiadam, że od czegoś trzeba zacząć. Przynajmniej swój chłop, a nie nadętość. |
|
Data: 2010-06-02 13:52:41 | |
Autor: skippy | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" Piloci się chyba jednak dali zmylić. Płk. Tomasz Pietrzak się ze mną zgadza. a czego dowodzi, że 2km przed progiem byli na ścieżce? |
|
Data: 2010-06-02 00:01:32 | |
Autor: Jan Werbiński | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3u6f$mmq$3news.onet.pl...
Nie wykluczam błędów ze strony pilotów, ale na podstawie tych stenogramów błędów nie widzę, a widzę natomiast błędy kontroli lotów. Jakie masz wykształcenie i uprawnienia w temacie kontroli lotów? -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2010-06-02 06:53:14 | |
Autor: SlawcioD | |
tu 154m transkrypcja | |
Joachim pisze:
Rafi pisze: jeszcze jedno pytanie - dlaczego nawigator podawal wysokosc tylko z radiowysokosciomierza a pomija wogole odczyty z wysokosciomierza barycznego? przeciez gdyby spojrzal na wysokosciomierz baryczny mial by czarno na bialym ze jest zle... i to na 2km przed drzewami pozdrawiam SlawcioD |
|
Data: 2010-06-02 09:43:12 | |
Autor: alibaba8 | |
tu 154m transkrypcja | |
Rafi pisze:news:hu3skg$mmq$1news.onet.pl... > >> Przypadek wypadku Casy pokazuje, jak nieprawidłowe informacje od >> kontroli są przyczyną katastrofy. Różnica jest taka, że Casą leciała >> kiepsko przeszkolona załoga, a Tupolewem osoby doświadczone, od których >> trudno oczekiwań podstawowych błędów.pojedynczo nie stwarzają > zagrożenia. Dopiero skorelowanie się ich w czasie powoduje tragedię.wiedzy na temat. Ja wyroków nie wydaję. Ta, a największą zbrodnią było, że Ruscy nie wybudowali w tym miejscu nowoczesnego lotniska. Ludzie zacznijcie myśleć!!! To jest jakieś z dezolowane, wysłużone lotnisko wojskowe, na którym w tym dniu nawet maszyny rosyjskie nie siadały. Nasi piloci do końca czekali aby prezydent odwołał "samobójczy" rozkaz. Załoga była kompletnie nie doświadczona, bo PiS, aby dokopać ruskim zrezygnował z symulatorów. Kapitan zastąpił kapitana, który odmówił Prezydentowi lądowania w niebezpiecznych warunkach. Więcej Wam potrzeba? I do szaleńca, który tu brednie wypisuje a nawet Polskich nicków nie używa. Tak Ty i Twoi idole w końcu doprowadzą do najazdu ruskich, bo kto zdzierży ciągłe podgryzanie przez kundli. 10 kwietnia to zemsta opatrzności za skrzywianie historii, za zakłamywanie wagi, za zapominanie, kto sprowokował II wojnę światową itd. itp.
-- |
|
Data: 2010-06-02 09:51:53 | |
Autor: \\n | |
tu 154m transkrypcja | |
W dniu 02-06-2010 09:43, alibaba8@vp.pl pisze:
.... 10 kwietnia to zemsta opatrzności za skrzywianie historii, za zakłamywanie wagi, :-O? A kto sprowokował? -- http://www.surfersvillage.com/gal/ |
|
Data: 2010-06-01 23:25:29 | |
Autor: skippy | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" ...Casą leciała kiepsko przeszkolona załoga... Zacytuj i podaj fachowe źródło w tym zakresie. |
|
Data: 2010-06-01 23:34:19 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
skippy pisze:
Może źródło nie jest, jakieś bardzo fachowe, ale można się jakoś na nim oprzeć. http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_w_Miros%C5%82awcu (....) Orzeczenie o przyczynie katastrofy (...) Ponadto komisja ustaliła czynniki mające wpływ na przyczynę katastrofy. Były to czynniki następujące[34]: * niewłaściwy dobór załogi, * niewłaściwa współpraca załogi w kabinie (...) Komisja ustaliła także okoliczności sprzyjające zaistnieniu katastrofy[35]: * brak wyszkolenia drugiego pilota na samolocie CASA C-295M w warunkach, w jakich odbywało się wykonywanie zadania, * brak doświadczenia dowódcy załogi w wykonywaniu lotów na tej wersji samolotu, (...) J. |
|
Data: 2010-06-02 18:40:21 | |
Autor: skippy | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" ...Różnica jest taka, że Casą leciała kiepsko przeszkolona załoga, a Tupolewem osoby doświadczone, od których trudno oczekiwań podstawowych błędów. Masz szeroka wiedzę, to potwierdź czy to prawda: "Nawigator [...TU rozbitego pod Smoleńskiem...] miał nalatane na tym typie samolotu zaledwie 30 godzin." |
|
Data: 2010-06-02 06:48:25 | |
Autor: SlawcioD | |
tu 154m transkrypcja | |
Rafi pisze:
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3qil$c6j$2news.onet.pl... nie mamy pewnosci czy byl wtedy na sciezce... moze juz wtedy zostal popelniony blad przez kontrolera.
nie tylko dla Ciebie... pozdrawiam SlawcioD |
|
Data: 2010-06-01 22:49:41 | |
Autor: Jan Werbiński | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3qil$c6j$2news.onet.pl...
Więc po co ten cały teatrzyk z rosyjską komisją, która oczyściła w 100% z winy Rosjan? Czy ktoś po tej komisji spodziewał się innego wyjaśnienia katastrofy? Żeby robić idiotom wodę z mózgu. Żeby jeszcze mniej rozumieli. Na stenogramie widać jak na dłoni, że kontroler przez cały czas próby podejścia potwierdzał prawidłową pozycję samolotu (ostatnie potwierdzenie na 25 sekund przed katastrofą). Dopiero 10 sekund przed katastrofą, kontroler wydał komunikat nakazujący zmianę kierunku lotu na horyzontalny? Kontroler niczego nie może nakazać. Dużo wcześniej sugerował, aby nie lądowali. Piloci sugerując się komunikatami kontrolera uderzyli w ziemię. Widać to czarno na białym. Nie mieli prawa wogóle tam lądować. -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2010-06-01 23:19:24 | |
Autor: Joachim | |
tu 154m transkrypcja | |
Nie będę komentował tego co piszesz, bo to zbyt prymitywne. Pokuszę więc tylko na dwa komentarze.
Kontroler niczego nie może nakazać. Kontroler lotniska może wszystko nakazać (i nakazuje). Pilot musi go słuchać i wykonywać jego komendy (np. wektorowanie) lub zgłosić, że wykonanie komendy jest niemożliwe! Nawet silnika na lotnisku pilotowi nie wolno uruchomić. Ale mieli prawo sprawdzić, czy są wystarczające warunki do lądowania (czyli, czy mają prawo lądować) i to właśnie robili.Piloci sugerując się komunikatami kontrolera uderzyli w ziemię. Widać to czarno na białym. W ogóle, jak czytam posty takich jak ty, to jestem dumny, że nie należę do tego samego środowiska co ty - popierającego jedyne słusznie idee (jedna właściwa partia, jedno właściwe wyjaśnienie każdego problemu akurat zgodne z linią jedynie właściwej partii itp.) J. |
|
Data: 2010-06-01 23:59:50 | |
Autor: Jan Werbiński | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3tgt$mmq$2news.onet.pl...
Kontroler lotniska może wszystko nakazać (i nakazuje). Pilot musi go słuchać i wykonywać jego komendy (np. wektorowanie) lub zgłosić, że wykonanie komendy jest niemożliwe! Nawet silnika na lotnisku pilotowi nie wolno uruchomić. Pilot niczego nie musi. Ma obowiązek zgłaszać i odpowiada za łamanie procedur. Wyobraź sobie, że lotnisko jest zamknięte. Jak sobie to wyobrażasz? Łańcuch i kłódka? Nie ma czegoś takiego. Ale mieli prawo sprawdzić, czy są wystarczające warunki do lądowania (czyli, czy mają prawo lądować) i to właśnie robili.Piloci sugerując się komunikatami kontrolera uderzyli w ziemię. Widać to czarno na białym. Tylko do wysokości decyzyjnej, którą znacznie przekroczyli. I tyle. W ogóle, jak czytam posty takich jak ty, to jestem dumny, że nie należę do tego samego środowiska co ty - popierającego jedyne słusznie idee (jedna właściwa partia, jedno właściwe wyjaśnienie każdego problemu akurat zgodne z linią jedynie właściwej partii itp.) Gówno wiesz. Jesteś ciemną masą i nie masz pojęcia kogo popieram. -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2010-06-01 15:14:16 | |
Autor: macieks | |
tu 154m transkrypcja | |
Odnośnie spadania, ktoś to ładnie ujął (nie ja to pisałem)
Głosząc teorię o spadaniu robicie z siebie idiotów. Czy wy nie umiecie czytać ?? 10:40:49,2 - drugi pilot mówi: W normie. Czy pilot samolotu który spada mówi, że coś jest w normie? 10:40:50,5 - drugi pilot mówi: Odchodzimy. Czy pilot samolotu który spada mówi mówiąc językiem laika : odlatujemy?? Nie !!! Gdyby samolot spadał na pewno któryś z pilotów coś by o tym powiedział. A już na pewno gdyby odpadł im pół minuty wcześniej silnik!!! Jedyne do czego piloci mają uwagi to pogoda!!! Gdyby spadali dowódca poinformowałby o tym fakcie przede wszystkim wieżę !!! Zajebiście został potraktowany kolega Rafi, który posiada wiedzę w tej materii. Jak wypowiedź nie pasuje do teorii, to zbluzgać i zwyzywać od WSI. MASAKRA Niektórzy chcieliby chyba w stenogramie: Głos osoby nierozpoznanej - Wania, odkręcaj wolant |
|
Data: 2010-06-01 22:46:57 | |
Autor: Jan Werbiński | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3p4a$c6j$1news.onet.pl...
No tak, ale dalej nie wiem, dlaczego 25 sekund przed katastrofą kontroler na lotnisku mówił, że wszystko jest ok (no, ale gdy już było za późno zmienił zdanie). Może dlatego, że 25 sekund przed było OK, a sekundę później już niekoniecznie? Jesteście wszyscy genialni, ale do tej pory odpowiedzi nie daliście. Oto odpowiedź, skup się: z powodu minimów lotniska i samolotu w tej pogodzie nie miało prawa ich tam być. Jeżeli nawet ruskie napieprzali do nich z katiuszy, albo pierdolnęli bombą atomową, to również z powodu minimów lotniska i samolotu nie mieli prawa tam lądować w tej pogodzie. Więc co ja mam sobie na ten temat myśleć? Kogo to obchodzi? Proponuję, abyś robił z siebie idiotę szerząc teorie spiskowe. PS. Oczywiście jednak dajecie odpowiedź "Winny jest Kaczyński". Ale tą nudną odpowiedź na każde możliwe pytanie słyszę już od początku rządów Platformy. Współwinny owszem. Jednak bezpośrednia odpowiedzialność spoczywa na pilotach, a w szczególności kapitanie. -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2010-06-02 15:47:56 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
tu 154m transkrypcja | |
Wed, 2 Jun 2010 04:57:47 +0200, w <hu4idh$j1$2@news.onet.pl>, "maniana"
<guerra@civil.es> napisał(-a): baranie, przecież oni nie lądowali, odejście na wysokości decyzyjnej było No pewnie idioto, podwozie wysunęli i zjechali na 20m, żeby szybciej odlecieć. 1 |
|
Data: 2010-06-04 08:21:38 | |
Autor: Agaton | |
tu 154m transkrypcja | |
W dniu 04-06-2010 03:29, maniana pisze:
* Nie kompromituj się. Przeczytaj dokładnie transkrypcję. Kapitan polecił. Polecił również ustawienie klap na 36 tj. wartości jak przy lądowaniu. Wcześniejsze wartości były 15, później 28. Nie chciał lądować ale po "odzywce" drugiego pilota czekał jeszcze 7 sekund aby przejść na sterowanie i iść w górę. Chciał lądować tylko nie był w tym punkcie przestrzeni co myślał, że jest. Duża tym "zasługa" kontrolera lotów. |
|
Data: 2010-06-04 15:07:55 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
tu 154m transkrypcja | |
Fri, 4 Jun 2010 03:29:37 +0200, w <hu9mg0$mpe$2@news.onet.pl>, "maniana"
<guerra@civil.es> napisał(-a): gląbie, nikt podwozia nie wysuwał, to robi automat, doucz się bo nawet taki ROTFL. Wracaj tropić spiski, tam przynajmniej jesteś śmieszny, bo jeżeli chodzi o pilotowanie, to twój plemnik jest inteligentniejszy od ciebie. |
|
Data: 2010-06-05 16:27:14 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
tu 154m transkrypcja | |
Sat, 5 Jun 2010 03:46:59 +0200, w <hucamk$qkk$3@news.onet.pl>, "maniana"
<guerra@civil.es> napisał(-a): Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:gjuh069ppomri1ulbqcapothjv20h3ocja4ax.com... Przecież cały czas twierdzę, że zeszli na 20m, żeby szybciej odlecieć. Tylko nie mów, że mieli zamiar lądować schodząc na 20m bo ciebie wyśmieję ;p. |
|
Data: 2010-06-02 09:40:56 | |
Autor: Delfino Delphis | |
tu 154m transkrypcja | |
maniana wrote:
i nie wiesz WSIowy głupku, że lądowania nie było? odejście na wysokości Nie ma czegoś takiego jak wpisanie w automat. Automat trzeba uruchomić ręcznie. |
|
Data: 2010-06-02 09:51:22 | |
Autor: skippy | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:hu51u6$u2l$2news.onet.pl... maniana wrote: poza tym to nie jest pełny autopilot kłamczuchy |
|
Data: 2010-06-02 13:54:26 | |
Autor: skippy | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:hu3ils$ge6$1news.onet.pl... Rafi pisze: Pokrętne tłumaczenie. Nie ma decyzji o odejściu gdzie indziej, to nie odchodzą. To może spekulacje. Ale na pewno mniejsze, niz to całe kurestwo wypisywane także tutaj. No i pooarte zleżałym pismem Gosiewskiego. |
|
Data: 2010-06-02 20:33:54 | |
Autor: marfi | |
tu 154m transkrypcja | |
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hu3588$4u7$1news.onet.pl...
....
Nie, "Coś było popsute" (http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article619755/Zaloga_byla_bezradna_Cos_bylo_popsute.html) IMO jest "popsute" w dalszym ciągu, nawet bardziej niż przed... -- marfi |
|
Data: 2010-06-01 20:24:12 | |
Autor: krzys | |
tu 154m transkrypcja | |
Slawcio kochany !
powiedz mi co ma kurwa transkrypcja rozmow tu 144 wspolnego z warszawska gielda papierow ??? |
|
Data: 2010-06-01 22:22:06 | |
Autor: Delfino Delphis | |
tu 154m transkrypcja | |
SlawcioD wrote:
http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdfNiemożliwe. Coś o WGPW mówili? Kapitan wtopił i postanowił się zabić? |
|
Data: 2010-06-02 07:03:35 | |
Autor: SlawcioD | |
tu 154m transkrypcja | |
Delfino Delphis pisze:
SlawcioD wrote:a wiesz ze ta teoria moze miec najwiecej sensu ;) pozdrawiam SlawcioD ps. lecial skrzypek - teraz z perspektywy czasu wiemy ze srednio jego smierc (jak kolwiek to brzmi) miala wplyw na wgpw, natomiast propozycja jego nastepcy miala conajmniej wplyw na notowanie walut, krotkoterminowy ale miala. a teraz pomysl co by sie dzialo z wgpw i okolicznymi gieldami gdyby ruskie faktycznie przeprowadzily zamach? |
|